Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Kellyy schreef:Sterkte Breakthelaw.. Ik zat inderdaad ook gelijk te denken aan zo'n loomset.
Hoe heb je het opgelost WiskyBokjes??
Iemand inspiratie voor mij? Mijn moeder wordt binnenkort 50 jaar en dat wil ik niet zomaar voorbij laten gaan. Haar "grote" cadeau heeft ze al gekregen, dus het cadeau dat ze op haar verjaardag krijgt wordt een grote "doos" met 50 cadeautjes er in.
Het liefst wil ik er geen steunkousen e.d. in doen, maar juist wat bruikbaar is. Zo heb ik bijvoorbeeld al doucheschuim van Rituals, drop e.d. Uiteraard zitten er ook Sarah dingen in! Verder heb ik ook een fotolijst waarop staat "in geval van nood kapotslaan" en een hamer e.d. Dus zulke cadeau's zoek ik ook nog...
Heeft iemand toevallig nog ideeën waar ik niet opgekomen ben? Ik heb momenteel 20 cadeautjes en ik moet er nog een aantal halen, dus tot de 25/30 kom ik sowieso wel, maar de laatste cadeautjes zijn het moeilijkst..
Edit: Ik doe het samen met mijn broertje, oom en een kennis. Dus het niet niet zo dat het heel weinig mag kosten. Echter, een luchtje etc. er in doen wordt weer te prijzig..
Veulen84 schreef:Iemand een goed adres voor echt leuke cadeaupakketten?
Is voor een goed vriendin die erg veel voor me doet op het moment. Ze heeft het niet breed en ik wil d'r graag iets geven met lekkers. Geen shampoo enzo. Maar echt etenswaren/drank.
Mirjamsel schreef:Ze vonden het geweldig!
Houdt je moeder van thee? Dan kan je misschien iets met theezakjes of losse thee doen, leuke (Sara)mok e.d.
Ik heb voor mijn schoonvader die 50 wordt vandaag bij YourSurprise een "Delftsblauwe" tegel besteld met zijn foto erop en een 50-jaar spreuk. Daarbij nog een bon voor een high wine en een fles wijn om het cadeau een beetje aan te kleden.
branka16 schreef:Ik ben op zoek naar een leuk kado voor mijn nichtje. Ze word in december 9 jaar en is gek van paarden.
Echt rijden kan ze nog niet.
Ik dacht zelf aan:
Rijlessen of
Rijbroek en laarzen of
Abonnement op de penny
Alles word me een beetje te gek
Wat zouden jullie doen, en voor leeftijdsgenootjes wat zouden jullie het liefst krijgen?
xSwanHeart schreef:branka16 schreef:Ik ben op zoek naar een leuk kado voor mijn nichtje. Ze word in december 9 jaar en is gek van paarden.
Echt rijden kan ze nog niet.
Ik dacht zelf aan:
Rijlessen of
Rijbroek en laarzen of
Abonnement op de penny
Alles word me een beetje te gek
Wat zouden jullie doen, en voor leeftijdsgenootjes wat zouden jullie het liefst krijgen?
Zou voor het abonnemet gaanRijlessen vind ik iets dat de ouders moeten betalen, ook omdat jij waarschijnlijk maar 2 of 3 lessen zou geven en de ouders dan de rest moeten betalen of hun dochter weer noodgedwongen moeten laten stoppen.
Rijbroek en rijlaarzen zijn natuurlijk alleen nuttig als ze ook regelmatig gaat rijden, weet niet hoe het daar nu mee zit?
Het abo vind ik leukZou er dan alleen nog wel iets kleins bij kopen (bvb de poster die Britta31 noemt) om het tastbaar te maken. ('Volgende week ligt 'ie op de mat' is natuurlijk niet zo leuk voor een kind
)