[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

billionache

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:32

Misschien een doosje maken met foto's erop en daarin allemaal kaartjes stoppen met redenen waarom ze zo'n leuke vriendin is, leuke herinneringen met haar enzovoort? Is ineens ook een fijne oppepper voor haar :-)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 17:19

Dat is een erg leuk idee, bedankt :)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 14:34

_Kellyy schreef:
Sterkte Breakthelaw.. Ik zat inderdaad ook gelijk te denken aan zo'n loomset.

Hoe heb je het opgelost WiskyBokjes??

Iemand inspiratie voor mij? Mijn moeder wordt binnenkort 50 jaar en dat wil ik niet zomaar voorbij laten gaan. Haar "grote" cadeau heeft ze al gekregen, dus het cadeau dat ze op haar verjaardag krijgt wordt een grote "doos" met 50 cadeautjes er in.

Het liefst wil ik er geen steunkousen e.d. in doen, maar juist wat bruikbaar is. Zo heb ik bijvoorbeeld al doucheschuim van Rituals, drop e.d. Uiteraard zitten er ook Sarah dingen in! Verder heb ik ook een fotolijst waarop staat "in geval van nood kapotslaan" en een hamer e.d. Dus zulke cadeau's zoek ik ook nog...

Heeft iemand toevallig nog ideeën waar ik niet opgekomen ben? Ik heb momenteel 20 cadeautjes en ik moet er nog een aantal halen, dus tot de 25/30 kom ik sowieso wel, maar de laatste cadeautjes zijn het moeilijkst..

Edit: Ik doe het samen met mijn broertje, oom en een kennis. Dus het niet niet zo dat het heel weinig mag kosten. Echter, een luchtje etc. er in doen wordt weer te prijzig..

Leuk! Heb dit gedaan toen mijn opa en oma 60 jaar getrouwd waren :) daar had ik bijv. Ook een mix voor oma's appeltaart in gedaan met ovenwanten en een kookschort. Een fles wijn met diamantvormige wijnstopper.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 16:48

Bedankt Britta, maar dat is niet helemaal wat ik zoek..
Oh wat toevallig Mirjamsel! Hoe vonden ze het??

Mijn moeder drinkt zelden alcohol.. Een taart/cake bakken doet ze regelmatig, maar daar heeft ze al alle spullen voor eigenlijk...

Ik ga sowieso nog wat sarah-spullen erbij doen, heb daar namelijk nog maar 4 dingen van.
Zit momenteel al op 35 cadeautjes en heb nog dik 2 weken, maar de laatste cadeautjes zijn het moeilijkst....

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 18:12

Ze vonden het geweldig!

Houdt je moeder van thee? Dan kan je misschien iets met theezakjes of losse thee doen, leuke (Sara)mok e.d.

Ik heb voor mijn schoonvader die 50 wordt vandaag bij YourSurprise een "Delftsblauwe" tegel besteld met zijn foto erop en een 50-jaar spreuk. Daarbij nog een bon voor een high wine en een fles wijn om het cadeau een beetje aan te kleden.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 18:00

Iemand een goed adres voor echt leuke cadeaupakketten?
Is voor een goed vriendin die erg veel voor me doet op het moment. Ze heeft het niet breed en ik wil d'r graag iets geven met lekkers. Geen shampoo enzo. Maar echt etenswaren/drank.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 19:06

Veulen84 schreef:
Iemand een goed adres voor echt leuke cadeaupakketten?
Is voor een goed vriendin die erg veel voor me doet op het moment. Ze heeft het niet breed en ik wil d'r graag iets geven met lekkers. Geen shampoo enzo. Maar echt etenswaren/drank.

Ik zou dan zelf iets samen stellen met chocolade, nougat ofzo. En dan wellicht een wellnes bon erbij zodat ze zichzelf kan verwennen :)

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 20:00

Ik heb even geen optie om de stad in te gaan om te kopen. Dus moet het echt te bestellen zijn.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 19:27

Mirjamsel schreef:
Ze vonden het geweldig!

Houdt je moeder van thee? Dan kan je misschien iets met theezakjes of losse thee doen, leuke (Sara)mok e.d.

Ik heb voor mijn schoonvader die 50 wordt vandaag bij YourSurprise een "Delftsblauwe" tegel besteld met zijn foto erop en een 50-jaar spreuk. Daarbij nog een bon voor een high wine en een fles wijn om het cadeau een beetje aan te kleden.

Mijn moeder drinkt helaas geen thee...
Als het goed is heb ik 50 cadeautjes bij elkaar weten te rapen! *\o/*

Veulen, een fles wijn (oid) met wat lekkers erbij (reep chocolade bijv.)?

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 19:58

Hoi! Mijn vriend wordt in november 21 en nu ben ik heel hard aan het nadenken over een cadeautje!
Afgelopen verjaardag heb ik hem een weekendje weg gegeven en hij mij ook voor mijn verjaardag, maar om zo'n partij geld elk jaar uit te geven wordt mij iets te gortig.
Hij houdt van koken (vorig jaar van vrienden al een kookworkshop gekregen), vliegtuigen, films (heeft al een pathé unlimited card), luxe producten (heeft het ooit gehad over zo'n chique kamerjas met eigen naam op geborduurd, dus als iemand daar een idee over heeft..) qua sporten fitnesst hij, hij is bezig met een appartement zoeken dus eigen woonruimte heeft hij nog niet (nu bij ouders), cabaret, muziek (heb naar Michael Buble gekeken maar kuch 150 pp...), uhm...
Ik heb hem een tijdje terug horen zeggen dat hij graag naar De Keuken van Floris in Rotterdam wou (hij houdt wel van haute cuisine), maar de recensies vallen mij vies tegen(over prijs, eten, bediening), dus dat is ook geen optie meer.

Ik weet het dus echt even niet! Dus help mij alsjeblieft met leuke ideeën...
Qua budget hoeft het dus niet super goedkoop, maar ik vind bijvoorbeeld 220 euro voor uit eten echt te gek.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 22:48

Keukenschort met bijpassende theedoek,handdoek,pannenlappen,ovenwanten.

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 22:52

Hmm dat vind ik zo truttig/oubollig klinken voor een gozer van 21.. toch?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 23:08

Daarom juist.Verwacht hij toch niet.En hij heeft alles toch nodig als hij een flat krijgt.

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 23:15

Haha aha, jaa nee ik snap de humor er inderdaad ook wel van. En waar dat het zeer praktisch is!

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 21:03

Ik ben op zoek naar een leuk kado voor mijn nichtje. Ze word in december 9 jaar en is gek van paarden. 
Echt rijden kan ze nog niet. 
Ik dacht zelf aan:
Rijlessen of
Rijbroek en laarzen of
Abonnement op de penny

Alles word me een beetje te gek  

Wat zouden jullie doen, en voor leeftijdsgenootjes wat zouden jullie het liefst krijgen?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 21:06

Dekbedhoes of trui met paarden print.Grote poster voor op haar kamer met paard.Of een foto van haar op een paard afgedrukt op een trui,kussen enz.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 21:07

Dat zijn ook leuke dingen idd!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 21:13

O ja een badhanddoek met paardenprint vonden mijn dochters helemaal geweldig.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 21:13

branka16 schreef:
Ik ben op zoek naar een leuk kado voor mijn nichtje. Ze word in december 9 jaar en is gek van paarden. 
Ik dacht zelf aan:
Rijlessen of
Rijbroek en laarzen of
Abonnement op de penny

Wat zouden jullie doen, en voor leeftijdsgenootjes wat zouden jullie het liefst krijgen?

Zou voor het abonnemet gaan ;) Rijlessen vind ik iets dat de ouders moeten betalen, ook omdat jij waarschijnlijk maar 2 of 3 lessen zou geven en de ouders dan de rest moeten betalen of hun dochter weer noodgedwongen moeten laten stoppen.
Rijbroek en rijlaarzen zijn natuurlijk alleen nuttig als ze ook regelmatig gaat rijden, weet niet hoe het daar nu mee zit?
Het abo vind ik leuk :j Zou er dan alleen nog wel iets kleins bij kopen (bvb de poster die Britta31 noemt) om het tastbaar te maken. ('Volgende week ligt 'ie op de mat' is natuurlijk niet zo leuk voor een kind ;) )

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 21:27

Hema verkoopt tegenwoordig suuuuuuper leuke cadeau-dozen en tasjes om je cadeautje in weg te geven! :)*

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 08:47

Ik ben een verlanglijstje aan het maken wat ik voor vriendinnen enzo ga vragen, iemand nog ideeën?

Ik word 14 jaar en hou van echte meiden dingen, ik heb al nagellak, sieraden, mobielhoesje...

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 11:17

xSwanHeart schreef:
branka16 schreef:
Ik dacht zelf aan:
Rijlessen of
Rijbroek en laarzen of
Abonnement op de penny

Zou voor het abonnemet gaan ;) Rijlessen vind ik iets dat de ouders moeten betalen, ook omdat jij waarschijnlijk maar 2 of 3 lessen zou geven en de ouders dan de rest moeten betalen of hun dochter weer noodgedwongen moeten laten stoppen.
Rijbroek en rijlaarzen zijn natuurlijk alleen nuttig als ze ook regelmatig gaat rijden, weet niet hoe het daar nu mee zit?
Het abo vind ik leuk :j Zou er dan alleen nog wel iets kleins bij kopen (bvb de poster die Britta31 noemt) om het tastbaar te maken. ('Volgende week ligt 'ie op de mat' is natuurlijk niet zo leuk voor een kind ;) )

Even ter info, dit meisje heeft op mijn verzorgpaard leren rijden, alles wat ze kent weet ze van mij.
Zij hangt heel erg aan mij en is hier ook erg vaak, ze heeft een speciaal plekje weten te veroveren in mijn hart :)
Misschien omdat ze me zo doet herinneren aan hoe ik zelf was als kind.
Zou haar wel alles willen geven incl een pony :') maar dat lijkt me niet zo handig haha.
Rijlessen heb ik vaker voor haar betaald en ging met haar heen. Ik wil dit best vaker gaan doen maar lijkt mij voor haar leuker als ze dit op een locatie kan doen bij haar huis en tot nu toe heb ik daarvoor niks geschikt gevonden.
Rijlaarzen en broek etc zal er sowieso komen, de rijlessen etc ook maar ik wil iets leuks voor haar verjaardag...

Dat maakt het rijlessen geven voor mij moeilijk omdat ik wel wil dat ze goed leert rijden, niet het achter elkaar aansjokken op pony's die alleen maar volgen.
(Voor tips ze woont in leeuwarden en daar zou het dan in de buurt moeten zijn dat het op de fiets of met de bus te doen is)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 11:35

Oorbellen of ketting,armband met paarden bedeltjes vonden mijn dochters ook heel leuk.En blijvend.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:54

Die heeft ze allemaal al, ik had ook een ketting gekocht met een paardenhangertje maar nou kreeg ze van dr moeder ook een ketting, dus ik bewaar die gewoon.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 13:05

Wat ook leuk is een bedel armbandje en dan elk jaar een nieuw bedeltje voor eraan kado doen.