Zo, ik heb vandaag 3 keer een stukkie van zo'n 80 meter gelopen, dus al goed aan het opbouwen! Had wel weer heel veel spierpijn vandaag
Wel bijna omgevallen bij het omkleden, dat gaan we dus ff anders doen.
Morgen komt gezellig mijn klasgenootje (babbel) langs en smiddags even met mijn moeder naar het werk om sleutels en parkeervergunning in te leveren. En dan begint officieel mijn vakantie
Nee extra kalktabletten heeft geen nut, tenzij je geen zuivelproducten eet/drinkt. Te veel calcium is zelfs schadelijk. Moedernatuur doet haar werk wel
magda_90
Geplaatst: 03-08-12 09:22
Robijntjah schreef:
Gaar haha! Heb tot diep in de nacht me even suf gejankt maar voel me wel opgelucht!
Die spieren train je er vanzelf aan als je intensievere oefeningen gaat doen. Ik heb gespierdere benen dan ooit ik ben helaas afgelopen woensdag weer gevallen. Dit keer mijn arm gebroken :'(
Ts- echt leuk topic, met de foto's...echt raar, kennelijk had ik nog helemaal niet in je profiel gekeken, dus ik wist helemaal niet eens hoe jullie eruit zien...hihi. Dat je gauw teveel doet, dat snap ik wel hoor...poeh, moeilijk om stil te zitten...
Samaritan- jeetje wat balen voor je zeg, sterkte ermee!
Een troost, ik heb ook amper geslapen, was gewoon misselijk van de pijn toen ik vannacht thuis kwam Veel te druk geweest afgelopen dagen, maar het was het waard! Vond het zo fijn om je te zien Slaap je met iets van een kussen onder je been? Je zou een zacht kussen kunnen proberen in je knieholte, dan wordt je been wat ontlast.. En misschien toch een pijnstiller voor je gaat slapen, nachtrust is zó belangrijk!! (wel met een maagbeschermer he!!!!!)
Ik heb een kussen onder mijn poot idd en gedurende de nacht schuif ik die van laag naar hoog en weer terug haha Ik slik s'avonds idd nog een diclofenac (nu dus met jouw maagbeschermers ) en dan is het tot een uur of half 5 goed te doen. En dan gaan er weer 2 paracetamollen in maar die helpen voor geen meter.
Zometeen weer met een vriendin naar Mo, en weer een andere vriendin heeft aangeboden om haar ook 2 keer per week op te komen zoeken Echt superfijn dus!