Het is hier tot nu aan toe nog geen 5 min droog geweest
kensha
Geplaatst: 18-07-12 22:37
Weet je,
Ik denk Moeder Natuur een beetje verwarrend is.
Amerika heb nu grote droogte in tegenstelling tot wij. Hoe kunnen wij het regen naar Amerika sturen voor hun oogst?
gohya
Geplaatst: 18-07-12 22:40
Moeder Natuur is niet in de war,er is altijd bij de een teveel en bij de ander te weinig. Het is allemaal niet eerlijk verdeeld.
hahaha leuk dat plaatje.
Agossie
Geplaatst: 18-07-12 23:16
Zertab schreef:
Joolien schreef:
http://Www.weeronline.nl is je vriend
Oeh volgende week 26 graden!
Küt... Daar had ik niet op gehoopt... Ik ben volgende week vrij, maar zit met die temperaturen véél liever in een gekoeld gebouw... Call me crazy, maar behalve de regen vind ik dìt dus lekker weer...
Qua temperatuur niets mis mee, maar al dat water. Daar word ik echt niet gelukkig van. En ik merk wel dat ik de zon toch wel mis. Ben ook geen zonaanbidder en het is me al gauw te warm. Maar ik krijg er nu toch echt behoefte aan.
gohya
Geplaatst: 18-07-12 23:25
En die 26 graden is ook nog in de schaduw he. Dus tel er maar zeker 5 graden bovenop. Mja er zijn mensen die graag zomer willen,warm dus,en tja die moet je ook wat gunnen. Ik heb ook geen problemen met deze 'natte' zomer,temperatuur is perfect,iets minder regen mag wel.
Het regent hier al weer!! En nee, dit is niet normaal! Niet alleen voor 't gevoel maar ook statistisch zeer nat en koud... Volgende week wordt het beter!!
Gisteravond wat regen. Nu droog, bewolkt en af en toe flinke wind. Even doorbijten, de zomer komt er aan!
gohya
Geplaatst: 19-07-12 09:23
GEFELICITEERD Nell_
Hier vanmorgen om half 8 een wolkbreuk,mén wat viel het eruit,en ook een onweers klap en een storm! Nu wat blauwe stukjes en komt de zon zelfs af en toe door.Koud is het helemaal niet,het is heel zacht.