[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VERAx

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:00

Haha dat kan ook nog, weet je iig dat hij ruim genoeg zit!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 23:10

Warbling, heb je miss etam geprobeerd? Volgens mij hebben die zulke dingen ook wel..

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 23:27

Warbling schreef:
Thanks! Maar die eerste heeft een gekleurde knoop en die 2e heeft knoopjes naast elkaar :')
Denk dat ik maar een mannencolbert bestel haha.

Bij H&M even 's ochtends kijken als je uit bed komt inderdaad, dan staat er 3x zo veel op ;)

En wat betreft doorschijnende blousjes: Ik heb er een van de H&M en een van de Primark. Bij de Primark hangen er nu aardig wat in ieder geval. Monki heeft vaak ook dat soort dingen. Vind ze super leuk :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 10:06

Mijn vroege dienst begint om 6 uur 's ochtends dus dan zal ik morgenochtend even kijken :j

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 12:19

Het beste is idd rond een uur of 6 kijken! Dan heb je veel meer keus!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 13:31

Ik had het dit weekend rond 12 uur (zaterdag op zondag) toen stond er ook veel op de site!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 13:47

Net deze nog besteld van McGregor :)

Afbeelding

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 13:52

Vind je dat niet zonde, een joggingbroek van zo'n duur merk := ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 13:56

Nee, ik vind McGregor een super fijn merk, kleding gaat echt jaren mee en ziet er nog super uit. :D Als het nou gstar was ofzo dan zou ik het zonde vinden, vind dat merk verschrikkelijke kwaliteit hebben..

En ik moet 10,5 uur in een vliegtuig zitten, dan heb ik graag een fijne sweatpants aan hahaha :))

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 14:02

Voor in het vliegtuig is het idd wel fijn! Al zou ik ook niet zo snel zoveel uitgeven voor een trainingsbroek :+

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 14:06

Anthea, voor een lange vlucht is een losse, comfortabele broek idd fijn, ik vlieg deze zomer ook 2x lang, terug met tussenstop dus zo'n 14 uur, doe dan ook een losse broek aan..
Maar net wat Nell zegt, een joggingbroek zou ik goedkoper nemen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 14:29

Ik heb afgelopen zomer in knalroze geblokte pyjama broek en uggs en een lelijk adidas vest in het vliegtuig gezeten _O-.

Reizen is bij mij altijd gewoon een lelijke outfit die lekker zit. Moest 1.5 maand terug zo'n 20 uur in een bus zitten (Toscane gingen we naar toe) en daar heb ik ook echt de charmantste truien en trainingsbroeken en zo aangehad in de bus haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 14:37

Tsja, ik vind McGregor een super fijn merk, ik voel het verschil van de stof wel enzo. Het zit gewoon lekkerder :D Dan geef ik wel een keer iets meer uit en dat ik dan een fijne sweatpants heb die lekker lang mee gaat en heerlijk zit.. Maar ben ook wel lastig met kleren :+

Ja moet eerst 4-5 uur in de auto naar het vliegveld, dan zit ik nog zo'n 5 uur op het vliegveld en dan nog 10,5 uur vliegen, en heel gezellig in m'n eentje. 8)7 :')

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 15:27

Anthea schreef:
Tsja, ik vind McGregor een super fijn merk, ik voel het verschil van de stof wel enzo. Het zit gewoon lekkerder :D Dan geef ik wel een keer iets meer uit en dat ik dan een fijne sweatpants heb die lekker lang mee gaat en heerlijk zit.. Maar ben ook wel lastig met kleren :+

Ja moet eerst 4-5 uur in de auto naar het vliegveld, dan zit ik nog zo'n 5 uur op het vliegveld en dan nog 10,5 uur vliegen, en heel gezellig in m'n eentje. 8)7 :')

Hmm hij valt nu best wel mee qua prijs! Had hem ff opgezocht omdat ik hem ook wel cool vond! Hij is nu maar 40€ ipv 70€

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 15:36

Oh 40 euro valt inderdaad nog wel redelijk mee, ik had hem duurder verwacht :+

Anthea, beetje offtopic, maar waarom 5 uur op het vliegveld zitten := ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 17:15

Ja, sale bij de bijenkorf he :D

Ik moet 3 uur van te voren inchecken en ik moet helemaal naar Frankfurt. Vorige keer hebben we echt 2 uur stil gestaan in de file dus we nemen nu ruim de tijd, vlucht is me te duur om te missen :')

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 18:24

40 euro valt idd nog mee!
Makkelijke kleding is wel lekker met reizen :j
Wij gaan dit jaar een uur of 10 in de auto en dan doe ik ook een lekkerzittende broek aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 18:32

Ik zit nog te twijfelen tussen de sweatpants en die fornarina jurk die ik heb gekocht, die zit ook heeeerlijk en is net wat charmanter, ook fijn als je je vriend weer na maanden ziet.. Ben er nog niet over uit, kijk er wel enorm tegen op :')

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 18:34

Ik zit eigenlijk altijd gewoon in normale kleding (: niet een jurkje ofzo maar gewoon jeans ofzo. Ook bij lange reizen

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 18:42

Ik zorg ook wel dat ik er leuk uitzie, maar een spijkerbroek zit dan niet heel lekker :+

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 19:17

Anthea het maakt je vriend vast niet uit hoe je eruit ziet als je hem zon lange tijd niet gezien hebt!
Ik trek een chino aan in het vliegtuig, zit ook lekker en is ook leuk vind ik :j
Wel een 3/4 model want in NY zal het waarschijnlijk warm zijn..
Na een week NY vliegen we doornaar Aruba en dan doe ik denk een luchtig jurkje aan, die vliegreis duurt maar 4 a 5 uur en dan is het op Aruba lekker om iets luchtigs aan te hebben :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 20:03

Haha true, maar ontmoet dan ook meteen z'n moeder, en misschien staat een joggingbroek en een los shirt or whatever dan iets te slonzig. Ik weet 't niet :))

Aruba, nice :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 20:38

Anthea ik denk dat iedereen het heel begrijpelijk vindt als je een joggingbroek aantrekt met zo'n lange reis! ;)

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 09:26

Ik draag meestal een chino of andere fijn zittende broek in het vliegtuig, met een relaxt shirt en een vest. Vind je Fornarina jurkje ook erg leuk Anthea!

Ik kon me weer eens niet beheersen in de Monki webshop :D Word altijd zo blij van die winkel, heerlijk! Hoop dat het allemaal past en leuk staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 16:55

Anthea wat je ook kan doen is die joggingbroek en een slobber shirt aan en in je handbagage dat jurkje en dan vlak voor dat je op bestemming bent omkleden in de wc? :)