Heel de dag bloedheet,voetbal toernooi was niet te doen,geen stukje schaduw op het veld. Gelukkig hadden we af en toe een beetje wind. Nu nog steeds helblauwe lucht,geen wolkje te bekennen en nog steeds warm in de zon.
Heel apart, de mist bleef vanmiddag op het strand van Wijk aan zee hangen en het was er vochtig koud. Toen we in Beverwijk (2 km verder) waren trok het open, ik denk dat het 10 graden scheelde
Djuulsie, ik begrijp je... van mij mag het zeker 's nachts lekker afkoelen. Het was hier niet overdreven warm, maar ja, ik blijf dan ook binnen of in ieder geval in de schaduw met dit weer.
Jemig!! Net nog even naar stal geweest, toen scheen de zon dus we hebben de auto laten staan en zijn met de scooter gegaan. Wel een jasje meegenomen voor de zekerheid. Op de terugweg hebben we het zooooo koud gehad!!!! Dat was lang geleden! Hoop dat dat "herfst" weer niet te lang aanhoudt hoor! We zijn verwend geweest de afgelopen dagen
Vandaag was onze [voorlopige] laatste mooie warme dag! Het koelt nu erg hard af zeg,tis gewoon koud n u in de tuin. Ook begint het hier aardig bewolkt te worden,het lijkt wel of we regen krijgen.Niet dat ik dat erg vind,als het morgen overdag dan maar weer droog is.Het gras moet weer groeien,heeft echt wel water nodig.
HEERLIJK weer was het ook vandaag weer! Lekker genoten van het zonnetje, maar rond een uur of half 8 toen ik met de hond langs het IJsselmeer liep, had ik het wel koud in mijn korte broek en shirtje.
tootje71
Geplaatst: 29-05-12 08:10
vandaag hooien en als ik nu zie wat een enorme bui er aan komt vanaf de noordzee wordt ik niet blij want die komt over ons heen .....terug blazen allemaal !!!! (zw.prov.utr)
kensha
Geplaatst: 29-05-12 08:26
Momenteel matig temperatuur maar deze week hebben we hier nog geen regen gehad zover ik het weet. Zonnetje komt er wel nu door heen. (Duitsland, Bornstedt)
MarrieLeen
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-12 08:26
Het is idd aardig bewolkt zeg, en fris! Blij met m'n jasje.
Maaike_Ma
Geplaatst: 29-05-12 08:46
Hier moet het ook nog even tot vanavond droog blijven zodat ook ons hooi droog binnenkomt, hopelijk gaat die bui net langs ons op! didam (gelderland, bij Arnhem)
ik heb het koud maar weiger echt de keukendeur dicht te doen
gohya
Geplaatst: 29-05-12 09:11
Hier ook koud! en de lucht zat dicht.Nu klaart het op en ik zie de zon alweer. Vandaag toch nog een warme dag, 23 graden,maar vanmiddag/vanavond regen en onweer zeggen ze.