Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 17:07

Volgens mij bedoelde Alja heb gewoon als tip, en lijk mij nogal logisch dat je dat niet weet als iemand je belt :)*

Dus dames, gewoon vriendelijk blijven, iedereen maakt wel eens een typ of spelfout, en het is niet de bedoeling om elkaar daar een beetje om af te gaan zitten zeiken ~~}>

staroo schreef:
Ik heb nog mooie, ongebruikte oranje peesbeschermers met een mooi glittertje er in, zou ik nog een kansje maken op MP? :+

Heb een leuke partij oranje halsters :D wou het toch proberen :)

Humphry

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 17:17

Ik heb van de week nog wat achterlijks meegemaakt...

Verkoopster X had nieuwe scapa bandages te koop staan.
De donkerblauwe en rode van vorige collectie, ben ik heel lang naar opzoek dus ik helemaal happy!!

Ze wilde voor beide setjes 20 incl verzendkosten hebben.
Dat heb ik meteen netjes overgemaakt, ontving daarna geen emails meer van haar, ik vroeg namelijk
naar een track&trace code...

Ik heb ontvangen:

2 felblauwe elastische uitgerekte, met gaten te vaak gebruikte, helemaal onder de haren/mest, merkloze bandages.
3 felrode elastische uitgerekte, met gaten te vaak gebruikte, helemaal onder de haren/mest, merkloze bandages.

( ik heb betaald voor 4 donkerblauwe nieuwe scapa bandages en 4 dieprode nieuwe scapa bandages :( )

Nu na ontzettend veel mailen eindelijk reactie gehad van 'haar zusje' ....
dat verkoopster X op vakantie was, en haar zus was en ze het heel erg voor me vond en
ze zelf wel de 20 euro naar mij over wilde maken...ze begreep mijn woede..

Krijg ik een mail met het `betalings kopie´tje`, idd 20 euro overgemaakt naar mijn rekening, maar wel met het rekening nummer van verkoopster X zelf....heel bijzonder :')

Weet dus maar al te goed dat het verkoopster X zelf was, die de mail beantwoorde maargoed, hoop nu dat het geld ook echt daadwerklijk zsm op mijn rekening verschijnt...

Trieste mensen hoor...die bandages zou je niet eens weg durven geven, alleen de kliko is er goed voor :)
Laatst bijgewerkt door Humphry op 14-06-12 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 17:17

Kentaro schreef:
Ik vind het al van de zotte dat een kerel zo reageerd, laat staan 4 a 5 :=

ow zo!!! ja ben een beetje :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 17:27

SteffiiY schreef:
Nee Annickkii, maar volgens mij staat er in de bokt-regels dat MSN-taal niet toegstaan is.

Dat zal best maar ga dan niet mij verbeteren terwijl je zelf ook msn taal gebruikt dat is pas dom. (niet over jou maar over haar dan bedoel ik)
Als je ziet hoe sommige mensen zinnen neerzetten, ik schrijf toch altijd met een g tenzij ik ergens netjes een brief voor moet typen etc.
Als mensen zich daar druk over gaan maken... Zijn ergere dingen in de wereld.

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 17:37

laat het nou lekker het is gezegd klaar. Annickii als je niet wilt dat mensen zich er druk over maken hou er dan over op en ga weer ontopic.

Een vriendin van mij had ook eens allemaal rijspullen op MP staan (van die dingen die je hebt maar niet meer gebruikt) waaronder een springzweepje, volgende dag een mailtje: Of ze wilde poseren in 'luchtige' kleding bij har paard met haar zweepje...' Daar heeft ze maar niet op gereageerd.

Ik heb zelf trouwens wel 2 e-mail adressen, een die ik gebruik voor vrienden en belangrijkere dingen dan MP en de ander gebruik ik voor MP en dat sorrt dingen, ben anders altijd bang dat ik een sorrt van gestalkt wordt en door de bomen het bos niet meer zie in mijn inbox

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 18:28

Dat was ik al brownie maar wou dit erover kwijt nog omdat zogenaamd half bokt erover struikelt maar goed weer on topic, want daar was ik daarvoor mee bezig.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 18:29

:') ik verkoop dan geen laarzen, maar als ik ooit een mailtje zou krijgen van zo'n mafkees, gewoon beetje ermee over de mesthoop hollen en dan de hoofdprijs vragen! Zou het gewoon doen haha, kan mij niet schelen wat zo'n vent er dan mee doet :+ Als ze daar blij van worden. (geld is geld, zei de vrek :') )

Heb de laatste tijd wel veel "niks meer laten horen" -volk, jammer is dat -O-
Sta dan meestal al op het punt de advertentie te verwijderen, en dan betalen ze niet...
Óf ze betalen wel, en sturen (na vele keren erom vragen door mij) geen adres :o? en dan maar vragen waar het blijft. Tja.

t' Is nu wel dé tijd om "aparte" dingen aan te schaffen of zo, want ik had oudtante's halve zolder te koop staan en het gaat heel vlot nu :D (net ook de meest kitscherige lampjes verkocht, linkje :') deze en nog een enkele, vrouw bood een tientje, prima!)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 18:40

_l_amanda_l_ schreef:
:') ik verkoop dan geen laarzen, maar als ik ooit een mailtje zou krijgen van zo'n mafkees, gewoon beetje ermee over de mesthoop hollen en dan de hoofdprijs vragen! Zou het gewoon doen haha, kan mij niet schelen wat zo'n vent er dan mee doet :+ Als ze daar blij van worden. (geld is geld, zei de vrek :') )

Heb de laatste tijd wel veel "niks meer laten horen" -volk, jammer is dat -O-
Sta dan meestal al op het punt de advertentie te verwijderen, en dan betalen ze niet...
Óf ze betalen wel, en sturen (na vele keren erom vragen door mij) geen adres :o? en dan maar vragen waar het blijft. Tja.

t' Is nu wel dé tijd om "aparte" dingen aan te schaffen of zo, want ik had oudtante's halve zolder te koop staan en het gaat heel vlot nu :D (net ook de meest kitscherige lampjes verkocht, linkje :') deze en nog een enkele, vrouw bood een tientje, prima!)

Ik vind je lampjes ook leuk!
Zou er wel een ander lampenkapje opzetten, maar ze passen prima in mijn kasteel inrichting verder. :')

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 18:59

Toen onze kip was overleden, was er 1 haantje alleen over, die toen gratis naar een goed huisje mocht. Het hok kon er eventueel ook bij, maar daar wilden wij €150 voor hebben. Ik kreeg een reactie dat mensen het haantje wilden hebben + hok. Dus zij komen, laden hok op de kar en willen zo wegrijden! Dus wij erachter aan: uh, zullen we nog even afrekenen? Die mensen: Het was toch gratis? Wij: de haan is gratis, het hok niet. Zij: in de advertentie stond dat het gratis was! (er stond heel duidelijk vermeld dat het hok €150 kostte). Dus die mensen alles weer uitladen en zijn met niks vertrokken.
Vond het toch best raar.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:29

Ik heb ook wel eens reacties gehad van mannen (die reageerden dan op advertenties van kleding of tassen) of ik interesse had om me te laten begluren voor €100,-. Ik zou die vent verder niet hoeven zien, maar zou dan bijv. op een afgesproken plek openbare plek gaan zitten, met een kort rokje en een string aan, zodat zo'n vent dan naar me kon loeren... Of ik dan wel af en toe mn benen wat uit elkaar wou doen, voordat ik ze weer over elkaar zou doen. WTF!! Ik reageerde dan maar heel netjes dat ik geen interesse had en daarna gaf ik het mail adres door aan Marktplaats, haha.

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:33

Goh zeg wat een reacties van kerels zeg :o Heb ik gelukkig nog nooit gehad,maar wie weet maak ik het ook een keer mee :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:44

Ik heb net een goede ervaring meegemaakt. Via Bokt een dekje gezien, net heen gereden want is vlakbij. Dekje was ik tevreden over en ze had er nog meer liggen, heb er gelijk nog 1 meegenomen.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:50

ik heb een aquarium op marktplaats staan.. al een paar weken.. loopt niet zo hard.
maar ik heb nu gister al voor de 3e keer een mailtje van gerard... die vraag steeds weer of er geen kras in de ruit zit.. ik heb al 3 keer braaf gereageerd, maar t schijnt niet echt door te dringen :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 20:29

Ik heb momenteel een originele ed Hardy set voor in de auto te koop twv 100,-
Zet erbij , in goede staat
Krijg ik een bod van 5,- :7
Wat een ongelofelijke vervelende mensen heb je toch ook :r

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 20:29

Dat is inderdaad wle erg raar...

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:26

Hahah net ook weer een leuke!
Krijg een mailtje van mevr X. Mevr X rijdt heel goed en hoog in de endurance, heeft al heel veel wedstrijden gewonnen.
Nu moet ze binnenkort ook veel vaker in het buitenland wedstrijden rijden, oa naar het WK.
Of ik haar een bepaalde zadelkast wil sponseren. Ze had er al eentje uitgezocht die aan haar eisen voldeed. Deze zadelkast kost maar liefst € 995,- excl. verzenden, want hij moest wel bij haar bezorgt worden.
................................
Ik heb echt zoiets van, als jij echt zo goed bent als dat je zegt... Dan ga je niet via marktplaats verkopers aanschrijven om een zadelkast te sponseren.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:29

idd :')

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:41

Wat een verhalen weer! moest af en toe toch heel erg lachen :D wat erg soms :')

Vandaag ook weer. Ik zag een advertentie waar 5 bitjes te koop stonden, waaronder een leuk pessoabit waar ik eigenlijk al een tijd naar op zoek was, nét de juiste maat. Dus ik vriendelijk mailen dat ik geïnteresseerd was en een bod gedaan. Krijg ik een mail terug dat dat te weinig is en hij er 40 euro voor wil. Dat vond ik een beetje raar (was een standaard HH pessoa...) dus weer gemaild dat ik 'm hier nieuw voor 10 euro kan vinden. Krijg ik een mail dat hij ze alleen alle 5 tesamen verkoopt. Beetje raar, heb nog voorgesteld of ik enkel de pessoa mocht komen ophalen (was in de buurt), krijg ik een mail terug in hoofdletters 'ZE GAAN ALLEEN ALLE VIJF SAMEN WEG ANDERS NIET'. Beetje heel vaag als je het mij vraagt...

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:49

Nee inderdaad, dan ga je niet via mp dat zoeken. Maar via paardenwinkels etc.

Dat is ook raar...

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:52

humm idd erg vaag is dus 1 alles of niets snap ik niet he ik zou alles los weg doen weg is weg...

ik had hier ook weer wat heb kleding op mp nu was er iets geboden ik was accoort gegaan maar nog geen geld ontvangen...krijg ik mail ja hallo er word nog steeds geboden maar ik heb het al betaald..

um niet dus had niks ontvangen kon ook niet we hadden nog geen eens gegevens gewisseld...uiteindelijk goed gekomen binnen een uur stond het op de rekening..

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 18:33

Ik zag op MP een mooie bicolor van Eskadron staan, maar die is me nieuw toch wat aan de dure kant.
Gebruiker was nog maar een week actief op MP, en bood splinter nieuwe bicolors aan. Vraagprijs 40 excl.
Ik stuurde een mailtje met wat vragen, welke pads ze nog had of t vvz was of drs. steeds erg vlot antwoord, uiteindelijke bod gedaan ( 40 incl. verzenden) weer erg vlot antwoord.. Maar had toch mn twijfels... 33,25 voor een nieuwe eskadron is best wel goedkoop.. Dus vroeg of ik t op kon halen.. Niks, nada, noppes meer van gehoord. Ruikt naar oplichting...:=

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 18:51

ja inderdaad

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 19:01

oeiii!
gelukkig heb je nog geen geld overgemaakt!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 19:09

Zou je me de naam van deze adverteerder willen pb'en? Dit klinkt nl hetzelfde als mijn ankypad-verkoper...

lolclub

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 19:40

Ik heb inmiddels ook contact gehad met degene die hier al meerdere malen genoemd wordt ivm nieuwe Anky en Eskadron dekjes.

Haar eerste wedervraag was of ik wilde halen of verzenden,
Een beetje vreemd omdat ik zelf wel weet wat verzenden kost.
Ik vond het wat verdacht en maakte dat ik er maar vanaf heb gezien, heb een vriendelijke mail terug gestuurd en dat was het.

Ze heeft nu weer nieuwe dekjes geplaatst, en ook weer dezelfde die er vorige week op stonden maar na twee dagen weer verdwenen waren.
Ze gebruikt foto's van Ooteman, uit andere advertenties en van Bokt, gebruikt trouwens ook verkeerde kleurnamen terwijl de kaartjes er op de foto's nog aanhangen...

Ik ben overigens kort geleden door een ander wel opgelicht (althans zo voelt het tot op heden :o )
Ik mail met "haar" vrij intensief tussen 31 mei en 2 juni over 3 Anky dekjes met bandages waarna ik geld overmaak naar haar rekening.
Sindsdien is het stil aan de overkant....
Na diverse mails krijg ik er nog één met de letterlijke tekst: "Ja, is verstuurd, gr"
Inmiddels zijn we alweer een dikke week verder en in totaal dus al ruim twee weken vanaf de koopdatum maar nog niks ontvangen...
Persoon en rekeningnummer zijn niet bekend op de website vd politie.
Via google kon ik deze persoon wel vinden, ze heeft ook paarden dus dat wekte vertrouwen, maar of het ook daadwerkelijk dezelfde persoon is...