Ik heb het gevoel dat mijn postbode dood is
heb überhaupt geen post gehad sinds dinsdag, krijg normaal elke dag wel wat! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb überhaupt geen post gehad sinds dinsdag, krijg normaal elke dag wel wat!
Juist! 

Ik hoop toch overmorgen een brief te krijgen. Anders moet ik er nog maar een inmate bij nemen
ik heb ook mijn postcrossing postzegels nog niet binnen! Stomme TNT!
hij mag alleen wel ietsje dimmen met de koosnaampjes
Dat hoeft niks te betekenen natuurlijk, ik heb een goede vriend gehad die ook alle meiden lieverd en schat noemde, omdat zijn moeder hem had geleerd dat hij alle vrouwen als prinsessen moest behandelen
hij heeft jet steeds over hoe erg hij de natuur mist enzo, en dat hij zo graag weer eens de maan en sterren wil zien.
geniaal!
als hij dat leuk vind moet hij dat vooral doen, ik doe het niet terug in elk geval 
en de top 100 van de rock hits top 500 van radio Veronica. Met het bijschrift '90% van dit vind ik leuk '

_Inga schreef:Hij traint inderdaad in de gevangenis de honden en hij werkt in de timmermanswerkplaats, laatst had iemand alle drumsticks stuk gemaakt, dus moest hij weer nieuwe maken.
Op dit moment heb ik 3 inmate's waar ik mee schrijf, leuke hobby! Met 2 kan ik het erg goed vinden en met de 3e dacht ik juist dat ik een hele klik zou hebben, maar die valt tot nu toe heel erg tegen..