Iemand al wel?Ben zo benieeeuuwwwd!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
.
.
Ik lees dit topic nu al een paar maanden af en ik ben tot nu toe eigenlijk nog niet echt overtuigd om het een keer te proberen. Maar jullie bestellen m met regelmaat en ik zie nu allerlei verschillende boxen voorbijkomen. Wat ik wel leuk vind is body dingetjes, shampoo dingetjes. Niet leuk is nagellak en lipgloss/ stick. Gezichtsmaskers, mascara is mij om het even. Welke is dan verstandigst om een keer te proberen?
_Micha_ schreef:Weer bericht van waat box op Fb, eerst zou de box vandaag en morgen gelever worden maar niemand heeft nog een t&t code gehad. En de box wordt nu pas vrijdag verzonden.
Vind het jammer, maar ach we krijgen 'm alsnog alleen vind ik het wel jammer dat ze alles via Fb communiceren.
Targaryen schreef:_Micha_ schreef:Weer bericht van waat box op Fb, eerst zou de box vandaag en morgen gelever worden maar niemand heeft nog een t&t code gehad. En de box wordt nu pas vrijdag verzonden.
Vind het jammer, maar ach we krijgen 'm alsnog alleen vind ik het wel jammer dat ze alles via Fb communiceren.
Kreeg prompt een mailtje binnen vanochtend!
vind 'm heel leuk.