wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Smallheal

Re: wat is jou gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:31

Had ik ook eens met een ballon. Was rustig dus ik ballon opblazen liet ik m los kwam er net iemand binnen die ging helemaal stuk :')

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 01:13

Haha geniaal al die gênante momenten! Ik maak er ook wel wat mee... Maar weet niet heel veel voorbeelden :P

Laatst wel iets: ik was aan het werken (supermarkt) en ik hoorde iemand 'hallo' zeggen, dus ik zei automatisch 'hallo' terug, maar die klant zei het dus tegen iemand anders die ze kende :+ Ze keek me een beetje vreemd aan...

En van vroeger: op de basisschool hadden we ooit een voorleesochtend en de juf zei een paar weken van tevoren dat juffrouw E. zou komen voorlezen (zij was de gymjuf met een énorme boezem :+) en iedereen vond haar stom... Dus ik begon keihard te gillen (geen idee waarom :P) en toen schrok de juf zich toch dood! Die dacht dat er iets heel ergs aan de hand was en kwam me even flink toespreken :+ Heb de hele tijd met twee handen voor mijn mond gezeten, omdat ik me zo schaamde :+

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 08:21

Het is dat niemand me kon horen of zien.. Maar ik was in slaap gevallen tijdens het lezen van een boek over Jheronimus Bosch.. Toenet werd ik dus wakker en keek ik precies in een close up van een van zijn schilderijen. Ik dacht echt even dat ik dood ging en er iets heel raars aan de hand was in mijn kamertje :')

Annika__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 08:46

Ik was vanmorgen de kranten aan het bezorgen. Het was donker, en doodstil op straat. Ik wilde heel lenig over een hekje heenzwaaien, zodat ik niet hoefde om te lopen, en bleef hangen. -O- Vervolgens knalde ik tegen een Kliko aan, die al keurig klaar stond om vandaag geleegd te worden. De Kliko viel met luid kabaal om, en knalde vervolgens tegen het raam. Binnen gingen spontaan allerlei lichten aan, vermoed dat ik de bewoners hun nachtrust verstoord heb. :o Ik heb er geloof ik drie seconden over gedaan om die Kliko recht te zetten, de krant in de brievenbus te gooien, en héél snel de hoek om te gaan. _O-

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 08:57

Oh wat erg xD ^^

wiske23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 09:05

Annika toch whaaaahaaaa _O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 09:55

OMG, waarom zie ik dit topic nu pas? Geniaal :D!!! Lig hier echt helemaal dubbel! En gewoon nog steeds om die "No, i have a brazillian" _O-

Ik ben ook wel een beetje de kluns van de groep :').

Vorig jaar was ik aan het werk. Ik werk bij een koeriersbedrijf en had die dag een route. Verveelde me dood, want het waren nogal wat km's die ik moest afleggen. Ik dus struinen door mijn cd-hoesjes en toen kwam ik mijn geweldige zelfgemaakte cd met de titel "90's" tegen. Hakkuhbar- Daar komt Gabbertje stond er ook op, lekker fout. Ik dus keihard die muziek aan, lekker meeblerren, je kent het wel. Sta ik bij het stoplicht, word ik echt van alle kanten uitgelachen door de gasten in het busje links van mij. Bleek dus dat het raam wagenwijd openstond :'). Nooit bij nagedacht, omdat ik eigenlijk altijd de airco aanheb :').

Pas stond ik te kletsen met een bekende bij de AH, toen ging er ook van alles mis. Eerst scheurt mijn tasje met boodschappen. Ik kreeg een nieuw tasje om het in te doen, maar terwijl ik sta te praten met die meid, heb ik niet door dat ik alles náást het tasje gooi, ipv erin. Toen ik me bukte om de dingen van de vloer te pakken, stootte ik tegen een ouder vrouwtje aan die achter me stond :oo . Toen ik weer opstond met die spullen, knalde ik keihard met mijn kop tegen een rand, waardoor ik ook nog omviel. Die meiden achter de kassa kwamen echt niet meer bij. Ik kon wel door de vloer zakken hahaha 8)7 .

Eerste keer dat ik moest tanken met mijn scooter. Heb geloof ik een kwartier rondje om dat ding gelopen om te kijken waar nou die tank zat. Uiteindelijk heeft de medewerker van de pomp het me maar laten zien.

Mijn eerste kennismaking met mijn ex-schoonouders ging ook zo handig :'). Mijn ex ging F1 kijken met zijn vader, ik mee. Ik me voorgesteld en op de bank gaan zitten. Nu vind ik F1 echt heeeeel erg saai, dus na 10 minuten was ik in slaap gevallen. Was natuurlijk al erg grappig voor mijn ex-schoonvader, want ja: welke meid valt er nou bij een eerste kennismaking in slaap :roll: . Uiteindelijk wakker gemaakt door mijn ex en een beetje zitten brabbelen, terwijl hun verder keken. Op een gegeven moment stonden ze op en gingen ze wat drinken pakken. Ik helemaal blij dat er ein-de-lijk pauze was. En het ergste van dit stomme verhaal is dat ze me pas zo'n 2 jaar later duidelijk hebben gemaakt dat F1 helemaal geen pauze heeft. God, wat ben ik daar om gepest.

Naar school fietsten wel altijd over een smal paadje naast een sloot, omdat dat korter was dan de normale weg. Behalve met vorst, want het paadje liep nogal schuin af naar de sloot. Ik had me vers;apen, dus de meiden gebeld dat ze alvast moesten gaan, dat ik wel via het paadje zou gaan en ze dan zou inhalen. Gleed natuurlijk met m'n bijdehante kop van het paadje af op het ijs en terwijl ik eraf wilde gaan, zakte ik ook nog mét fiets door het ijs. Ben dus maar naar huis gegaan. Ook zoiets wat ik nog jaaaaren heb moeten horen :D.

In restaurants gewoon áltijd vragen naar een mandje kruidenboter en het niet doorhebben totdat er een bijdehante ober is die je het echt voorschotelt :D.

Pff, zo zijn er echt zooooveel Yv-acties :'). Ach, ben er gelukkig zelf aan gewend geraakt en de meesten om me heen ook :).
M'n moeder had er een tijdje geleden ook eentje. Ze ging lekker met mijn oma lunchen bij het pannenkoekenrestaurant. Ze parkeert de auto, loopt om en helpt mijn oma uitstappen. Opeens geeft ze mijn oma een douw terug die auto in, want deze begon te rollen. Bleek dat 'm in z'n vrij had laten staan en geen handrem erop had gezet. Toen kon ze niks anders doen dan toekijken hoe oma+ auto de sloot ingingen :'). Heel dat terras natuurlijk in rep en roer. Ik kan er nog steeds inblijven als ik eraan terugdenk _/-\o_ .

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:21

Arme oma haha
Jij hebt echt veeel :')

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:25

Ehm, tsja, heb best regelmatig genante momenten :o
Laatst was de achterklep van de auto stuk, dus ik probeerde 's morgens vroeg hem open te krijgen, maar hij klapte weer dicht, dus ik: "***" hoor ik naast mij, ook een goedenmorgen...
En laasts liep ik naar buiten en ik roep dan altijd tegen mijn shetlandertjes, hee schatjes, komt precies de buurman langs en zegt, hallo :o

Twinkle10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 11:47

Was een keer bij het dolfinarium, stond mooi naar de walrussen te kijken :')
Was met een vriendin in gesprek, en vervolgens kwam dat beest ineens omhoog uit het water, vlakbij mij!
Vervolgens was ik zo geschrokken dat ik achterover viel, tegen een prullenbak in de vorm van een dolfijn .. :\
Natuurlijk keihard uitgelachen door de mensen die het zagen.

Op dat soort momenten wil je gewoon door de grond zakken :x

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 12:03

Hahaha sorry :')

Twinkle10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 16:50

Geeft niks, kan er NU wel om lachen :')

Of ik was eens in het zwembad, dacht ik dat ik een vriend van me zag, liep naast een meisje.
Ik sloop erheen en prikte hem in z'n zei; was het hem niet en dat meisje keek me toch vuil aan ~~}>

Dus ben maar snel het bad in gesprongen _O-

Faal :=

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 18:00

Mijn pony staat langs een weg waar veeel fieters langskomn zeg ik tegen me pny ; ko-o-o-om je lieveerd? Kom maaar *kligeluid* Fietsen er op dat moment 2 heleee knappe jongens langs die omdraaien en naar het dammetje toefietsen en daar wachten gaan. Dus ik zo aardig als ik was ging maar op de pony naar hun toe .Zeggen hun zo van ; zooo jij vind n wel heel erg aardig of niet . Ik kon wel door de grond zakke haha! En wat doet me pony;juis de tong uitsteken naar mij, noujaa ze :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 18:24

ik had vannochtend (1e uur gym) weer dezelfde blunder als vorige week..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 18:25

namelijk dit:
MarlindeRooz schreef:
Dit is het gevolg van gym op het eerste uur: ( 8uur )

En nu met gym moesten we een tipsalto doen ( salto doen over de kast, maar dan wel je afzetten aan de kast )

En daar was nu zo’n constructie gemaakt:
Afbeelding

Rode= kast
Blauwe= trampoline
Zwart = bank om de matten te ondersteunen
Roze = dikke matten

Dan moest je springen op de trampoline, en dan een koprol maken op de dikke matten. Opzich kan ik dat wel.

maaaaaaaarrrr.. toen vergat ik mijn handen neer te zetten.. :)*
Dus werd het dit idee:

Afbeelding

Dus ik maakte een mooie buikschuif over die matten.. ( mét superman effect )
dus toen kwamen de leraren er aan, vragen of ik nog leefde etc.. :')
Er waren namelijk DRIE gymleraren. ( 2 staigeres ) en die moesten er hard om lachen, en mijn klas ook ( iedereen zag het, zo lekker midden in de gymzaal )

en ik zelf kwam ook niet meer bij van het lachen. _O- _O-
geweldig zeg, toen ik daar lag dacht ik echt van.. "HUH hoe heb ik dít nou weer voor elkaar gekregen''

gelukkig is mijn broek wel blijven zitten, dan was het nog gênanter geweest. _/-\o_

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 18:26

Een ezel stoot zich in t algemeen, geen 2 keer aan dezelfde steen.
Je bent geen ezel dus :P
Niks aan overgehouden?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 18:27

RubyRed schreef:
Een ezel stoot zich in t algemeen, geen 2 keer aan dezelfde steen.
Je bent geen ezel dus :P
Niks aan overgehouden?

nee, dit keer zette ik gelukkig niet zo hard af als de vorige keer, toen had ik wel rugpijn. :=
maar iedereen moest weer lachen.. :')

Yoline_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 18:31

Ik was een keer met een vriendin in een winkel en dacht dus dat zij achter me stond.
Dus ik zeg iets, stond er iemand anders achter me en was mn vriendin een stukje verder.
Die moest natuurlijk hard lachen haha

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 18:32

Haha dat had mijn zus ook in de wildwaterbaan, ze was wat sneller en toen ging ze hele verhalen tegen zon meisje en ik kreeg de slappe lach, aan het einde was ik weer bij haar en hield haar verhaal op en snapte niet wrm ik aan het lachen was :')

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 18:43

Wij moesten vandaag met gym over zo'n bok heen springen.
Dat ging allemaal heel makkelijk dus op een gegeven moment vergeet ik mijn handen neer te zetten dus ik viel vol op mijn gezicht op de grond.
Hele klas keek naar mij terwijl ik met mijn bloedneus heel snel de gymzaal uit liep :')

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 19:07

kwhhahahah wat een genante dingen hier hahaha
ik heb ruizie met een meisje en zit bij my in de les maar ook nog een ander meisje die alles wil weten over de ruzie maar hun namen zijn bijna het zelfde ( het schild maar 1 letter op het einde...) en ik stuurde van o ik word zoo moe van haar enzoo en ik stuurde het dus naar het meisje waarmee ik ruzie heb... :+*schaamschaamscgaam...*
en gister zat ik in de les en zei dat mijn lesgeeftste cupcakes heb gemaakt en ik vroeg op het einde van de les hoe waren trouwens je *ut cakes :o :o :o :o

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 20:21

Iemand die ik niet kende stak zijn hand naar mij uit (dacht ik) vond het al een beetje vreemd maar schudden hem toch maar. Bleek ze de persoon naast mij een hand te willen geven..

Of van het weekend nog.

Was in het hotel de invalide in Parijs en daar heb je boven in een compleet donkere ruimte waar je wat dingen kan bezichtigen. Het was warm dus ik trek mijn jas uit en sla die over mijn arm. tegelijkertijd vielen al mijn muntjes uit mijn jas op de grond. Wou net doen alsof ik het niet was en doorlopen. Jammer net te laat want ik werd heel had uitgelachen door een groep chineesen.

Vergeet ik er trouwens nog een! Heb hem al een keer eerder op bokt geplaatst maar hij blijft geweldig:
We hadden vroegen een shetlander die moey kort gezegd Mo.
Was een stukje met hem aan het wandelen buiten toen Mo wat harder begon te lopen dan mij dus ik zij Ho Mo!
Had toen bijna ruzie met een langslopende meneer die dacht dat ik hem uit schold :))
Laatst bijgewerkt door paix op 23-02-12 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 20:30

vandaag, niet echt een blunder maar jaa,, :)

Ik ging springen met mijn pony, gaat hij der keihard op af, normaal doe ik rustig aan, maar hij was haast niet te houden, stopt hij op het laatste moment, ik schiet over zijn hoofd, zo in 2 banden die op elkaar stonden, precies erin met mn reet Xd

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 20:40

Hahaha prachtig

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 20:48

Ik, zo'n 10 jaar geleden op internationaal hockeykamp"

Dacht een lekkere Italiaan aan de haak geslagen te hebben. Dus wij de hele avond gedanst, gezoend. Weinig gezegd, alleen wat kleine dingetjes in het Engels. Vraag ik na een paar uur: 'Where are you from?' Zegt ie: 'From Veldhoven'. _O-