Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze keek me een beetje vreemd aan...
) en iedereen vond haar stom... Dus ik begon keihard te gillen (geen idee waarom
) en toen schrok de juf zich toch dood! Die dacht dat er iets heel ergs aan de hand was en kwam me even flink toespreken
Heb de hele tijd met twee handen voor mijn mond gezeten, omdat ik me zo schaamde
Vervolgens knalde ik tegen een Kliko aan, die al keurig klaar stond om vandaag geleegd te worden. De Kliko viel met luid kabaal om, en knalde vervolgens tegen het raam. Binnen gingen spontaan allerlei lichten aan, vermoed dat ik de bewoners hun nachtrust verstoord heb.
Ik heb er geloof ik drie seconden over gedaan om die Kliko recht te zetten, de krant in de brievenbus te gooien, en héél snel de hoek om te gaan.

!!! Lig hier echt helemaal dubbel! En gewoon nog steeds om die "No, i have a brazillian"
.
. Nooit bij nagedacht, omdat ik eigenlijk altijd de airco aanheb
.
. Toen ik weer opstond met die spullen, knalde ik keihard met mijn kop tegen een rand, waardoor ik ook nog omviel. Die meiden achter de kassa kwamen echt niet meer bij. Ik kon wel door de vloer zakken hahaha
.
. Mijn ex ging F1 kijken met zijn vader, ik mee. Ik me voorgesteld en op de bank gaan zitten. Nu vind ik F1 echt heeeeel erg saai, dus na 10 minuten was ik in slaap gevallen. Was natuurlijk al erg grappig voor mijn ex-schoonvader, want ja: welke meid valt er nou bij een eerste kennismaking in slaap
. Uiteindelijk wakker gemaakt door mijn ex en een beetje zitten brabbelen, terwijl hun verder keken. Op een gegeven moment stonden ze op en gingen ze wat drinken pakken. Ik helemaal blij dat er ein-de-lijk pauze was. En het ergste van dit stomme verhaal is dat ze me pas zo'n 2 jaar later duidelijk hebben gemaakt dat F1 helemaal geen pauze heeft. God, wat ben ik daar om gepest.
.
.
. Ach, ben er gelukkig zelf aan gewend geraakt en de meesten om me heen ook
.
. Heel dat terras natuurlijk in rep en roer. Ik kan er nog steeds inblijven als ik eraan terugdenk
.
MarlindeRooz schreef:Dit is het gevolg van gym op het eerste uur: ( 8uur )
En nu met gym moesten we een tipsalto doen ( salto doen over de kast, maar dan wel je afzetten aan de kast )
En daar was nu zo’n constructie gemaakt:
Rode= kast
Blauwe= trampoline
Zwart = bank om de matten te ondersteunen
Roze = dikke matten
Dan moest je springen op de trampoline, en dan een koprol maken op de dikke matten. Opzich kan ik dat wel.
maaaaaaaarrrr.. toen vergat ik mijn handen neer te zetten..![]()
Dus werd het dit idee:
Dus ik maakte een mooie buikschuif over die matten.. ( mét superman effect )
dus toen kwamen de leraren er aan, vragen of ik nog leefde etc..
Er waren namelijk DRIE gymleraren. ( 2 staigeres ) en die moesten er hard om lachen, en mijn klas ook ( iedereen zag het, zo lekker midden in de gymzaal )
en ik zelf kwam ook niet meer bij van het lachen.![]()
![]()
geweldig zeg, toen ik daar lag dacht ik echt van.. "HUH hoe heb ik dít nou weer voor elkaar gekregen''
gelukkig is mijn broek wel blijven zitten, dan was het nog gênanter geweest.

*schaamschaamscgaam...*