Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammy_xxs schreef:Mijn kids heten Laquilya ( meisje) en Quilinzo ( jongen) We hebben ze eerst gegoogeld, geen resultaten dus ze bestonden niet. Nu staan ze wel op die babynamen pagina's wat ik eigenlijk wel heel jammer vind! Maar ik weet dat mijn kinderen de eerste zijn met hun naam, en waarschijnlijk ook de enigste blijven...veel mensen hebben moeite met het uitspreken
Negerzoen schreef:Sammy_xxs schreef:Mijn kids heten Laquilya ( meisje) en Quilinzo ( jongen) We hebben ze eerst gegoogeld, geen resultaten dus ze bestonden niet. Nu staan ze wel op die babynamen pagina's wat ik eigenlijk wel heel jammer vind! Maar ik weet dat mijn kinderen de eerste zijn met hun naam, en waarschijnlijk ook de enigste blijven...veel mensen hebben moeite met het uitspreken
Maar vind je het dan niet stiekem lichtelijk sneu dat ze de rest van hun leven hun naam zullen moeten blijven spellen....?Wel knap dat je zelf echt iets hebt kunnen verzinnen
origineel is het zeker!
Sammy_xxs schreef:Mijn kids heten Laquilya ( meisje) en Quilinzo ( jongen) We hebben ze eerst gegoogeld, geen resultaten dus ze bestonden niet. Nu staan ze wel op die babynamen pagina's wat ik eigenlijk wel heel jammer vind! Maar ik weet dat mijn kinderen de eerste zijn met hun naam, en waarschijnlijk ook de enigste blijven...veel mensen hebben moeite met het uitspreken
vuurneon schreef:Sammy; voor je kinderen passende namen, ik vind exotisch wel leuk als ze net als jouw kids getint zijn
Ik vind ze niet moeilijk uit te spreken maar schrijven lijkt mij een ramp
Al doet mij de naam van je dochter denken aan het aardbevingsdorp(maakt het wel makkelijk te onthouden!)