Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Het moet van elastiekje tot elastiekje 25 cm zijn.
Jibbel schreef:_Tara_ schreef:Het moet van elastiekje tot elastiekje 25 cm zijn.
Is dat nou echt zo? Want sommige van de vlechten die ik hier afgeknipt voorbij zag komen, waren dat volgens mij niet. Mijn haar hangt inmiddels tot bovenkant kontzak als het los is, maar 25cm vlecht van stiek tot stiek betekent dat mijn haar korter dan mijn schouders komt na het knippen.
Ik heb wel besloten dat het nu genoeg gegroeid is, ik heb meer last dan gemak van m'n haar, het wordt enorm zwaar met wassen en het kost me teveel tijd om het uit te kammen en te vlechten.voor het einde van het jaar gaat het eraf!
Judith_ schreef:Ik zit heel erg te twijfelen. Mijn haar is lang zat en ik wil het ook wel graag af knippen aangezien ik in feb. weer aan mijn oor geopereerd wordt en lang haar dan echt geen succes is. Mijn haar af knippen en er dan niks mee doen vind ik heel erg zonde, dus zou het maar wat graag willen doneren.
Helaas is mijn haar wel geverfd, ben van nature blond maar heb het ook altijd blond geverfd uit een pakje. Niet met blondeerspray dus. Had het al eerder na gevraagd en toen zou het geen probleem zijn? Maar twijfel nu wel heel erg of mijn haar wel bruikbaar is? Zou het zo zonde vinden als dat niet zo is. Kan het niet meer terug draaien immers.