Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mowoah schreef:Den Bosch vond ik iets minderVind het in de dorpen toch echt wel het allergezelligste! Maar DB is ook erg gezellig hoor!
Zit nu op mn telefoon dus kan geen foto's plaatsen, maar zal er eens een paar opzoeken.
@Myrlon: jaaaaa zeker!!! Jij ook?
Hoe is jou lady gaga outfit QH? Ik heb die ene met zo'n grote zilveren punt van je buik naar je schouder (weet niet of je nu weet welke ik bedoel haha)
Myryana schreef:Hier in Keulen wordt ook veel Carneval gevierd en het is bij ons op werk (helaas) traditie om ook verkleed te komen op "weiberfastnacht" of op zijn limburgs heet dat kennelijk "Ouw-wieverbal".
Nu heb ik niet echt een kostuum, trek wss een gothic jurk ofzo uit de kast maar nu wilde ik dus wel witte lenzen in doen.
Nu twijfel ik of ik het bij een zou houden of ze allebei in doen.
Hieronder een foto van eentje in. Heb helaas geen foto van 2 in.
[[/img]
Mowoah schreef:Klinkt leuk QH.Ik heb een hele creatieve oma die super goed kostuums kan maken, dus zij heeft het voor me gemaakt en ik vind hem zelfs mooier dan de pakjes die je via internet kunt kopen.
![]()
Juud: Pippi Langkous vind ik super leuk.Om de kou tijdens de optocht tegen te gaan, kun je je beenwarmers (als je die aanhebt) lekker hoog optrekken. In de kroeg kun je ze dan weer naar beneden stropen, zodat het minder warm is.
En verder, een hele warme jas+das aandoen, 2 uur lang in de kou is lang!
Ymke schreef:Ik zag een Pippi Langkous voorbij komen, hoe gaat jouw outfit eruit zien?
ik moet nog een paar pakjes gaan bedenken, want moet een paar dagen overdag tijdens de carnaval achter de bar staan, maar dan wil ik wel een ander pakje aan dan die ik 's avonds in m'n vrije tijd aan doe, hihi. Iemand simpele ideeën?
Juud87 schreef:Ik heb wat meer nodig dan beenwarmers. Had vorig jaar een thermolegging, dikke mayo, gekleurde panty en nog beenwarmers eroverheen aan. (ik en vriendin gingen vrijwel volledig in het roze). Dat was acceptabel, maar het was vorig jaar redelijk warm voor de tijd. En nu met de kou.. Denk niet dat het over twee weken ineens weer 10 graden is.
Denk dat ik maar als skiër gaIs toch al mijn dagelijkse outfit, haha!
Coconut schreef:Heb een geniale carnavals outfit gescoord
Een paarse broek met flower power pijpen aan de onderkant. Voor 2 euro bij de kringloop gekocht!
Een roze bobline pruik van de action voor 3 euro en een Hawaii slinger voor 69 cent
nu nog een raar shirtje erop, knalroze en ik ben klaar