Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
haha.
Uiteraard heb ik ze wel meteen bij de andere kerstspullen gedaan, pas na 5 december komt er een boom. Mijn kat was vorige kerst nog geen jaar en errug stout. Het slaan tegen de ballen had ik er snel uit, maar tegen de tijd dat het kerst was hing er geen schuimkransje meer in de boom..
?
.
.''
Paula1990 schreef:Ik kan nooit snappen dat mensen niet van kerst houden... Is dat raar dat ik dat niet begrijp?
liesjecryos schreef:Paula1990 schreef:Ik heb me eerste kerstaankoop gedaan haha, een nepspar in ee hele leuke rode pot bij de Ikea. Daar hadden ze al leuke spullen!!
OOOHHHH ben jij Ikea al geweest?!
Ik wil ook zo graag maar kan maar de tijd er niet voor vinden.
Ik heb zoveel favorieten liedjes en films.
Deze post las ik dus vanmorgen en toen móest ik echt vandaag ook naar de Ikea om daar te gaan kijken voor kerstspulletjes. Natuurlijk ook weer met allerlei andere spulletjes thuisgekomen en een véél te hoge rekening
Verder nog leuke handdoekjes met een kerstachtig logoding erop om in het toilet bij het wasbakje te hangen. En een setje zilverkleurige kerstboomspullen, hartjes, belletjes, denne-appeltjes etc. Oh en een fles gluhwijn zonder alcohol
Dit was het volgens mij wel zo'n beetje van de kerstafdeling af