Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 11:49

dit is met stip mijn favoriete topic...ben denk ik nog niet helemaal uit de poep/plas/snot fase met m'n 38 jaar.

Vriendin van me had altijd een hele erge bende in haar auto. Denk aan folders, papier/enveloppen, lege verpakkingen, zakjes, en dat alles zo'n cm of 10 hoog bij de passagierstoel en achterbank.

Op een mooie dag gaf ze me een lift. Ik stap in aan de passagierkant, deur dicht, gordel om en we rijden weg...langzaam maar (heeeeel) zeker begon er zich een immense stank te verspreiden. Bleek een bolletje mozzarella te zijn, die was ze al een week of wat 'kwijt', lag onder de lagen papier, en ik ben er op gaan staan.
Gingen bijna neer van de lucht...echt rot :=

Nummus

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 11:50

_O-

En ik vind de paar papiertjes en lege flesjes in mijn moeders auto al te veel rommel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 14:24

Wat een smerige dingen komen er hier voorbij zeg, daar is mijn OP niks bij, hahaha!!

Ik heb de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar de "normale" smerige dingen meegemaakt zoals mijn zieke pup die een week lang heeft lopen kotsen en waar de diaree als water uit spoot. Hij had tijdens het uitlaten iets ondefinieerbaars gegeten in de bosjes. Ik moest van de DA kijken wat hij uitkotste en heb dus zijn kots flink moeten analyseren (lees: erin rondroeren en kijken wat de harde dingetjes waren)
Ben de hele week ook flink aan het schoonmaken en opruimen geweest aangezien hij het overal deponeerde waar het het minst makkelijk op te ruimen was.

Ook heb ik dit keer niet alleen mestmonsters van de paarden opgestuurd maar van de honden poepmonsters voor wormeitelling. Van de honden is dat toch een stuk smeriger om te doen!!
Poep in een zakje (stinkkkkkkk :r ), platdrukken :') en weer in een ander zakje..... het maakt niet uit hoeveel zakjes je er omheen doet, het blijft er dwars doorheen stinken.
Ik heb de mevrouw aan de balie bij de post ook meteen even een smerige ervaring bezorgd :P
Ze legde de hondenpoepmonsters onder haar balie in een postzak, ik vraag me af hoe lang ze het heeft volgehouden met haar neus boven die zak te werken 8-)

RaichuHollow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 17:50

Ik heb er ook nog een..

Ik hoorde gister dat iemand mij iets heel goors vertelde.
Die jongen stapte bij zijn maat in de auto, op de achterbank. Ze hadden net naar de auto gerend, het regende erg hard. Die jongen ging zitten half op een handdoek. Aangezien hij net natgeregend was en de handdoek er schoon uit zag (opgevouwen en wel) haalde hij deze even langs zijn gezicht. Ook weer droog.

Die maat gaat ind e auto zitten en zegt lachend, oh, geef die handdoek maar ff die daar ligt..
De jongen: Oh, waarom? Ik heb hem aan de kant gelegd.
Die maat: oh, haha, geef maar.. Dat is namelijk de handdoek waar mn vriendin in leeg loopt na de seks..

Whaha Die jongen heeft die handdoek niet meer aangeraakt en snel zijn gezicht gewassen! Gatver, ik hoorde het verhaal en heb toch eens gevraagd waarom die handdoek daar in hemelsnaam is blijven liggen!!
Bah zeg!

schrappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 17:52

haha ik weet nog wel dat ik de tuinslag pakre.. en dan glijd ik zo met mijn hand naar het uiteinde.. zat er dus kattenstront op! ik heb het kokhalzend van mn hand gespoeld blehh!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 18:24

Zo had mijn schoonzus ook een auto-actie een paar jaar geleden. Zij had net een nieuwe auto gekocht en op een gegeven moment STONK het in die auto, niet te harden. Het was net alsof er een lijk in lag te ontbinden.
Na twee weken zagen we haar weer, haar auto meurde als de ziekte (nog steeds). Ze was al bij de garage geweest of er geen beest ergens lag te rotten, de aircofilter was vernieuwd, maar het ging maar niet weg.
Wij moesten met haar meerijden en dus ging de passagiersstoel naar voren.... Wat we daar aantroffen: een rottende moot zalm die daar al 2 weken lag te meuren. GATVER!!!

Danij

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 18:32

hahaha, leuk topic!

Mijn puppy stopt net als die van jou alles in der mond, en ik trek vervolgens alles er stug elke x weer uit.

Laatst liepen we buiten, en madam was weer druk ergens op aan het kauwen, dus ik bekje open eeeen graaien maar, ik kijk naar mijn hand...

1 grote poep hand gewoon ;( aaaah onder mijn nagels ook nog :9 bah puppy bah!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 18:39

RaichuHollow schreef:
Ik heb er ook nog een..

Ik hoorde gister dat iemand mij iets heel goors vertelde.
Die jongen stapte bij zijn maat in de auto, op de achterbank. Ze hadden net naar de auto gerend, het regende erg hard. Die jongen ging zitten half op een handdoek. Aangezien hij net natgeregend was en de handdoek er schoon uit zag (opgevouwen en wel) haalde hij deze even langs zijn gezicht. Ook weer droog.

Die maat gaat ind e auto zitten en zegt lachend, oh, geef die handdoek maar ff die daar ligt..
De jongen: Oh, waarom? Ik heb hem aan de kant gelegd.
Die maat: oh, haha, geef maar.. Dat is namelijk de handdoek waar mn vriendin in leeg loopt na de seks..

Whaha Die jongen heeft die handdoek niet meer aangeraakt en snel zijn gezicht gewassen! Gatver, ik hoorde het verhaal en heb toch eens gevraagd waarom die handdoek daar in hemelsnaam is blijven liggen!!
Bah zeg!

Oh, deze is echt erg :')

_blue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 18:55

zo ik heb dit topic doorgeworstelt en was zo stom dit vlak voor het eten te doen. Maarrrrrrrrrrrrr............
ik ga jullei ook weer overtreffen .
Komt ie.
Mijn ex had een puist bij zijn neus zitten echt een hele dikke. ik wilde hem uitknijpen omdat hij me de hele tijd aan zat te kijken, was echt knal rood. en wat er toen gebeurde zal ik nooit meer vergeten!
Ik was geconcentreerd aan het knijpen, zo mond half open en je raad het al, de pus echt een hele lading spoot zo mijn mond in wat ontzettend smerig! ik heb een half uur mijn mond staan spoelen en afdrogen met handdoeken.
gavterdamme en hij maar lachen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:17

Vorig jaar winter, alvast een grote witte ton klaargemaakt met hooi voor tussen de middag om te kunnen geven, het was nog donker in de schuur, dus op de tast hooi gepakt en in de ton geduwt, lekker veel.

Tussen de middag snel naar stal, met mijn handen het hooi er uit gehaald om te verdelen, grijp ik daar in een dode rat....

Of je hond die een levende rat in zijn bek heeft, bij de gelukkig op dat moment dichte voordeur staat te piepen dat hij naar binnen wil met een spartelende levende rat, ondertussen kwijlend en schuddend de rat niet willen loslaten, jij dus die rat die inmiddels een gebroken nek is geschud, uit de bek van je hond trekken en dan gillend op de grond gooien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:21

Of je voelt iets in je jaszak, buiten stoppen we wel meer in onze jaszak zoals bv gevonden walnoten, isolatoren van de wei, gewoon dingetjes en mijn man doet nogal eens een warme jack van mij aantrekken, dus ik met handen in de zak friemelen aan iets...na een tijdje denk ik, even kijken wat dat toch is, een dood jong vogeltje........gevallen uit het nest.......waar ik lekker in heb zitten knijpen en frommelen.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:37

echt weer iets voor mij om op te komen :o

maar,

denken jullie er weleens over na , met die voetbalwedstrijden.. dat je al die spelers om de 5 minuten een dikke roggel uit zien spugen.. over dat hele veld.. vervolgens glijden er een paar op hun plaat.. die zullen toch echt wel met hun giechel in die roggels liggen denk ik zo??

tja het moet weer bij me opkomen he :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:48

:)) wat een topic dit :)) die laatste ook :))
ik vind dat spugen ook echt zo smerig :))

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:01

Oh wat lig ik toch weer helemaal dubbel van dit topic! Geweldig! Ben al lang een stille meelezer want echte smerige dingen zoals hier langs komen heb ik (gelukkig!) nog niet meegemaakt! :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:09

Niet een verhaal waar ik zelf bij was (of toch weer wel) maar ik zit dus in een commissie bij ons en eentje van die commissie heeft een hond.
Op het moment lopen er op de Uithof heel veel konijntjes rond en dus is er ook myxomatose. Die beestjes zijn over het algemeen niet heel fris...

Die hond grijpt dus iedere keer zo'n myxomatose-konijn, want blijkbaar smaken ze lekker.
En dan vooral niet loslaten.

Mag zij dus elke keer zo'n half vergaan konijn uit die hond d'r kaken gaan staan trekken. _O-

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:22

Of...op een ranch in Spanje werken waar het in de zomer makkelijk 35 graden wordt. Er was daar een soort paddock met geiten, maar op mysterieuze wijze gingen er steeds geiten dood, tot ze op een gegeven moment allemaal weg waren. Maar..ze lagen nog wel in die paddock, lekker uit te drogen en te rotten. Op een gegeven moment werd te geur te erg en wilde de rancher dat wij, de vrijwilligers, de geiten eruit haalden. Dus met plastic zakken over onze handen naar de lijken toegelopen, en ze aan de pootjes en horens proberen op te pakken. Helaas waren ze daarvoor al te lang dood, waardoor je of een los hoofd, voorpoten, of bekken met achterpoten opraapte. Heel erg smerig.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:45

Ik heb in huis een paar vondeling-katjes (via het asiel, wij zijn een pleeggezin). Maar die 2 katjes kwamen van een ander pleeggezin waar ze nauwelijks ontwormd waren. Ze kreeg dat niet voor ekaar (nogal bang). Ik kreeg van het asiel 2 pipetjes mee tegen vlooien en wormen. Op een morgen heb ik ze allebei een pipetje in hun nek gedruppeld. Ik ga 's avonds de kattenbak verschonen waarin een paar drollen lagen. Ik zat nog te kijken, wat zie ik toch?! Bleken die drollen helemaal vol te zitten met spoelwormen! Jakkie. Sommige bewogen nog. Bleeh. Ik word niet gauw misselijk van kots of stront, maar dit vond ik toch echt verschrikkelijk goor.

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 22:18

mijn vader heeft gister toch iets mee gemaakt!!! wat ik echt zoooo vies vind,

hij zat in de keuken op de laptop en hoor allemaal rare geluiden vanuit de woonkamer, dus kijkt om en ziet de poes aan de rand van de bank staan, met die kots bewegingen te maken,
wat denkt mijn vader??? gooi dat beest naar buiten, dus hij pakt die poes op, maar knijpt dus ook een beetje in die buik, spauwd dat beestje heel de schuifdeur onder!!!! papa te laat met poes buiten zetten!!
was zooo blij dat ik sliep.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 10:16

Nemurin schreef:
Horsii_mine schreef:
Oh ik heb er nog een :D

Afgelopen winter toen mijn ex mijn ex nog niet was maakte we een hele romantische sneeuwwandeling. Het was al aan het schemeren dus ik zag het allemaal niet zo goed, maar had wel zin om even te zoenen. Dus ik begin hem te zoenen en denk: Dit smaakt zout.. Nee?! Dat zal toch niet?! Jawel hoor had meneer een giga snotneus en alles liep zo mijn mond in. En bedankt :') Dat vond ik toch ook wel erg vies :=

Is dat de reden dat ie je ex is? _O- Mijn god, beetje hygiëne mag je van een volwassene wel verwachten toch?

Hahaha, achteraf zou ik willen van wel :') Hij ging me nog uitlachen ook ;(

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 11:45

Neeeee! Dan had ie echt een klap gehad van mij hoor.
Maar ik ben ook wel vrij handtastelijk. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 11:49

Dat wou ik net zeggen, ik had hem ook een knal verkocht :j

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 11:50

ik ook hoor, en dan nog iets, wat een zware afknapper..had ik wss meteen ook uitgemaakt :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 11:52

En misschien telt dit niet, maar ik vond het toch tijdens mijn tentamen gisteren behoorlijk verstikkend!

Zo'n wat oudere vrouw (onze surveillanten bij tentamens zijn volgens mij allemaal al met de vut ofzo) en die loopt dan de hele tijd tussen onze tafeltjes door. Van die mensen die echt kicken op streng mogen zijn en die alles aangrijpen om ons te kunnen corrigeren op dingen. Terwijl wij hier voor onszelf zitten, dus zo veel doen we niet fout. :')

In ieder geval degene die gisteren in ons hoekje rondliep heeft me meerdere malen zowat knockout geslagen... de wolk parfum die om haar heen hing was gewoon tastbaar! En dat is dan van dat zware parfum dat je op een jonger iemand nooit zou tegenkomen...

Ik had echt de neiging om op de grond te liggen verkrampen als een dode vlieg. _O-

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 11:56

och, van die zware parfum is verschirkkelijk, daar krijg ik ook echt hoofdpijn van!

ik had in de lagere school een leerkracht en die had hooikoorts ofzo, in de lente moest hij altijd ontzettend gaan niezen. Het rare was, telkens als hij geniesd had, kwam er een verschrikkelijke stank in heel de klas hangen...ik heb nog steeds geen idee hoe dat kon, maar daar werd je ook gewoon misselijk van, zo'n vieze geur...

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 11:57

Huuuuuuuh?! Hoe doet ie dat dan?