Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Puccina schreef:iejoor62 schreef:Ook ik lees iedere dag even mee en wil je ook weer even zeggen hoeveel bewondering ik heb voor de manier waarop je ermee omgaat...het is nogal wat, verdriet, angst, onrust maar ook zoveel liefde.
Sterkte meis
Ik zou net hetzelfde kunnen typen..
Charica schreef:Gisteren ben ik weer bij de maatschappelijk werker geweest. Heb mijn best gedaan om zoveel mogelijk te vertellen wat mij dwars zat. Voor sommige dingen heeft ze haar excuses aan geboden.
Maar op een gegeven moment begrepen we elkaar weeeeeer niet. Ik heb daarna maar gezegd dat ik geen begeleiding hoef op dit moment. Ik voel me nu zeker genoeg in de keuzes die ik maak, dat die goed zijn. En dan heb ik niet zo´n vrouw nodig die me gaat vertellen hoe ik alles moet gaan aanpakken. Heb wel aangegeven dat ik na de tijd eventueel wel hulp nodig heb, maar niet van haar... haha. Ze zou zelf ook even met de huisarts bellen. En dat doe ik ook nog wel.
Met mijn moeder gaat het nog hetzelfde. Sinds 3 dagen is ze lichtelijk comateus? We gaan er maar van uit dat ze ons hoort. Dus ik praat nog steeds met haar. Het duurt niet lang meer. Maar ze heeft een heel sterk hart...
Gisteren ook nog ruzie gehad met mijn zus. En ik snap niet waarom. Ik voel me lang niet zo sterk als de laatste dagen door die conflict. Wil ze me breken ofzo? Ik ben onder omstandigheden redelijk rustig. Vooral door de ademhaling van mijn moeder word ik rustig. Alsof ik met haar mee-slaap. Mijn zus en vader vreten zich op van binnen. En heb het gevoel dat ze dat op mij af reageren soms...