Alleen van het feestje zelf bouw ik het liefst een lekker dance feestje, inclusief glittersnippers uit de lucht etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ankie_Boris schreef:Haha ik vind ze geweldig. Kan mij echt niks schelen wat vriendlief vindt. Ik denk dat hij het namelijk ook niet uit zou kiezen in eerste instantie, maar uiteindelijk toch wel leuk zal vinden.
Heeft iets sprookjesachtig. Ik wil bijv. geen sluier en ketting enzo, en dan vind ik dit net weer dat tintje mysterieus eraan geven...
Me love it!!alleen dus balen dat ik het hier nergens kan vinden...
Yucca schreef:Gister de bruidsshow gehad, was leuk om te kijken, maar 'mijn' jurk zat er iig niet bij, wel een paar mooie gezien, maar erg weinig kleur en veel jurken van dezelfde collecties. Ze hadden trouwens ook 'de jurk van Kate'
Vond het erg weinig vernieuwend, jurken die ik hier voorbij zie komen zijn veel mooier (maar wellicht ook wel duurder, de duurste daar was 1995,- )
suze_ schreef:Ankie_Boris schreef:Haha ik vind ze geweldig. Kan mij echt niks schelen wat vriendlief vindt. Ik denk dat hij het namelijk ook niet uit zou kiezen in eerste instantie, maar uiteindelijk toch wel leuk zal vinden.
Heeft iets sprookjesachtig. Ik wil bijv. geen sluier en ketting enzo, en dan vind ik dit net weer dat tintje mysterieus eraan geven...
Me love it!!alleen dus balen dat ik het hier nergens kan vinden...
ik zag tijdje geleden op lzp een topic van iemand die zulke jurken zelf maakt.. topictitel was iets van is hier interesse voor?