Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

luf_horses

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 00:46

Haha wat een verhalen hier xD

Ik heb er genoeg, maar kan alleen bedenken dat ik zaterdag m'n sigaret krom gebogen heb en iedereen verteld dat die nu precies leek op de l*l van mn ex. (op ware grootte) Heb er zelfs een foto van gemaakt en opgestuurd :P

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 01:16

luf_horses schreef:

Ik heb er genoeg, maar kan alleen bedenken dat ik zaterdag m'n sigaret krom gebogen heb en iedereen verteld dat die nu precies leek op de l*l van mn ex. (op ware grootte) Heb er zelfs een foto van gemaakt en opgestuurd :P

_/-\o_ Meer kan ik niet zeggen! :D

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 01:27

Mijn ergste blooper is toch wel dat ik dacht dat iemand er op mijn fiets vandoor ging. Ik ben toen naar de eerste de beste politieagent gerend die ik zag en zei ; HIJ DAAR, HIJ JAT MIJN ''AUTO''.. Agenten begrepen er niets van. Mijn vriend uitleg gedaan, agenten er achter aan, kwam terug met die bewuste jongen in de kraag gevat, bleek het mijn fiets helemaal niet te zijn.

Schaamde me kapot..

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 10:02

luf_horses schreef:

_O- _/-\o_

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 10:02

Yvanka_ schreef:
Mijn ergste blooper is toch wel dat ik dacht dat iemand er op mijn fiets vandoor ging. Ik ben toen naar de eerste de beste politieagent gerend die ik zag en zei ; HIJ DAAR, HIJ JAT MIJN ''AUTO''.. Agenten begrepen er niets van. Mijn vriend uitleg gedaan, agenten er achter aan, kwam terug met die bewuste jongen in de kraag gevat, bleek het mijn fiets helemaal niet te zijn.

Schaamde me kapot..

Oo, dat is echt mega genant :')

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:24

Wat een topic :')

Ben zelf 1x met nieuwjaar flink dronken geweest, was samen met een vriend van me naar het centrum gefietst. Thuis hadden we familiebezoek uit het buitenland, dus had besloten laat thuis te komen zodat iedereen zou slapen. Stap ik daar na een extra lange fietstocht terug om half 5 ofzo uit de kou de warme woonkamer in... zit iedereen er nog. Ik kon echt niet meer recht staan of normaal praten, dus men vond het nodig om me allerlei vragen te stellen, te vragen of ik dingen uit de keuken wilde ophalen, enz. enz. enz.
Heb het nog best wel even moeten horen :+

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:26

Oh ja, Pascal en (de vader van) ElineS verdienen een prijs :=

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:34

Optiwolk schreef:
Bellissima_ schreef:
Als 't niks met drank te maken heeft dan post je het toch ergens anders :x

Hmm .... Nee.
Er staan hier ook heel veel bloopers van 'vriendinnen', dus dat is niet JOUW leukste blooper dan.
Dan mag ik wel een blooper zetten die van mij is maar niet onder invloed van drank.

Volgens mij staat hier toch echt centraal dat de bloopers onder invloed van drank gemaakt zijn en niet zozeer van wie.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:44

Dan zie jij dat anders dan ik :)
Agree to disagree?

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:46

Gaan we nu echt discussiëren in een topic dat vooral voor plezier bedoeld is?
Damn, wat zijn we toch triest met z'n allen hier :')

Zou zeggen drink er nog één & maak wat leuks mee :=

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:55

Ik wil juist een discussie vermijden, daarom vroeg ik "Agree to disagree"

Overlaatst, naar iemand toelopen
"HEEEY! Oh, jij bent iemand anders ... Toch aangename kennismaking :')"

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 18:45

Ze hadden daar bierviltjes waarop stond; ik lig graag onder...
Dus ik de hele avond met dat viltje tussen mn tanden rondgelopen :+

Haha reacties die mensen dan ook geven he _O-

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 20:03

Wij hadden afgelopen weekeinde tentfeest :D vrijdagmiddag nog ff bij de DA geweest omdat de hondjes ruzie hadden gemaakt…. Maar ’s avonds toch gegaan en hondjes apart in de bench gezet…
Lekker veel gedronken en ’n beetje op de tafel gedanst maar niet echt iets gênant gedaan…. Rond half 4 naar huis gegaan en hondjes uitgelaten en rond half 5 lag ik lekker in mijn bedje….
schijnbaar had ik niet genoeg gedronken want om half 8 werd ik wakker van een verschrikkelijke dorst :+
dus hup naar beneden om wat te drinken… wat ik daar zag…. ’t Was verschrikkelijk…. Dus ik de trap weer opgerend… mijn vriend wakker gemaakt… “kom snel, kom snel, Sjloeb heeft Didi opgegeten!!!!” (de honden dus) reactie van mijn vriend… ga maar eens zoeken of je nog een stukje kan vinden…. (typisch mannen) dus ik weer naar beneden om te zoeken…. Wat bleek de honden zaten gewoon in de verkeerde bench….
Lekker wat gedronken en daarna weer een uurtje in bed gaan liggen en om 10 uur gingen we naar de manege… paardje gepoetst…. En toen riepen ze me voor de koffie…. Lekker koffie gedronken en gekletst en toen maar naar achter om paardje op te zadelen voor een lekker buitenritje… manege eigenaar beetje boos op mij omdat ik koffie was gaan drinken en paardje had laten staan (paardje stond gewoon in de stal dus ik zag er geen probleem in) maar manege eigenaar was er heilig van overtuigd dat ik mijn paard het zadel al had opgedaan… nounou als ik dat zou hebben gedaan dan zou ik het dus echt nog wel weten….!!!!! Loop naar de stal en begin heel hard in het stro te zoeken naar de kaboutertjes die stiekem mijn paard hadden opgezadeld want ik had het zeker weten niet gedaan!!!!
Toen lekker gaan buiten rijden (ja mijn paard is goud waard) en het leek me slim om eens pad te nemen dat dicht gegroeid was… toen ik terug kwam op de manege had ik een fijne bloedneus waar ik niks van merkte…
Beetje uitgerust en ondertussen ook weer nuchter geworden thuis en ontdekt dat ik ook een flinke snee in mijn been had… zaterdag avond weer naar de tent… en weer lekker gedronken… was aan’t vertellen over mijn buitenritje en natuurlijk ook over mijn snee die zo verschrikkelijk veel pijn deed…. Die wilden ze natuurlijk wel ff zien…. Maar broek wilde niet zo ver omhoog….. wat doe je dan… juist je laat je broek zakken…. En waar kan je dat het beste doen…. Inderdaad vlak bij de dansvloer…. (ik was ook nog zwaar beledigd toen mijn vriend me vertelde dat ik mijn broek weer aan moest doen) en ik maar roepen… “ik wil alleen maar mijn snee laten zien”
Verder heb ik me redelijk gedragen :+

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 21:57

Omg , het was geen blooper maar wel een GE-WEL-DIGE grap !

Ik had een stalker en die irriteerde me mateloos ! dus ik was zaterdag bij een vriend in amsterdam flink aan het zuipen , toen die stalker weer begon... dus ik vertel het aan die gasten , waarop ze meteen mijn telefoon afpakte en begonnen te praten met hem ( alsof ik het was zegmaar )

De stalker geloofde het en begon een heel gesprek..

Op een gegeven moment hadden die jongens de stalker zo ver dat hij foto's stuurde ... wij hadden gewoon foto's verwacht waarop hij hooguit in bed lag ofzo .... maar nee het werden naakt foto's !!!!

De jongens lagen plat en vroegen hem naar amsterdam te komen , dus hij gaat er serieus op in en zegt '' ja , wat is het Adres ? '' dus wij '' 2e Atjeh straat nummer blabla '' dus hij komt er naartoe en dat was dus het huis , tegenover het huis waar wij zaten !!!!

na een half uur komt hij inderdaad aan !!!
De jongens zijn inmiddels met mijn telefoon naar buiten om te kijken wat er gebeurt , ze zijn in een speeltuintje gaan zitten en die gast heeft een half uur aan staan bellen bij een huis wat leeg stond !!!!!

Ik heb me de getver in gelachen !!!!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 22:39

Omg dat is best wel geweldig! Originele manier om van je stalker af te komen..

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 23:05

Hahaha wat een grap! :') Heeft die je daarna ooit nog gestalkt?

Ik weet nog wel dat ik een feestje had in Arnhem bij een stel vrienden, en ik had ze al een lange tijd niet gezien en een goede vriendin van mij ook niet die daar ook heen kwam. Er was heel wat drank en we waren dan ook flink bezopen. Ik weet nog weinig van die nacht, maar toen ik de volgende dag filmpjes en foto's terug keek op mijn mobiel..... _/-\o_ Blijkt dat ze mijn mobiel de hele avond hadden en ze met hun dronken koppen van alles op de camera hadden gezet. Nou echt, eigenlijk is het te erg om hier neer te zetten wat ik allemaal op mijn mobieltje had staan. Ik heb er wel erg om kunnen lachen maar voelde ook wel schaamte toen ik mezelf voorbij zag wankelen op die filmpjes :D

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 00:18

Wat een leuke verhalen hier.. Ik drink zelden, maar als ik drink, heb ik maar weinig nodig om heel raar van te doen.

Ik verwarde een keer 2 jongens, de ene kende ik redelijk, de andere was een wildvreemde. Dus ik stapte enthousiast op de wildvreemde af, en begon nogal enthousiast een praatje over hoe het op zn werk was en met zn moeder. Dus hij keek me met verbaasde ogen aan, en ik snapte wel dat hij niet was, wie ik dacht dat het was. Toen vertelde ik maar dat het absoluut geen belediging was, dat ik hem verwarde, want dat die andere jongen een enorm lekkere jongen was.. Normaal denk ik alleen dat soort dingen :p

Vorige maand gaf mijn vriend met 3 andere vrienden een feest, en het leek ze leuk mij eens onder invloed te zien. Na 3 rosétjes krijg ik al niet meer alles mee, en ze vulden steeds mijn glas weer bij. Ladderzat was ik na verloop van tijd. Het vriendje zn naam was ik vergeten, dus dat was 'ehhm, euh, hij, die daar', (gaan ong. een jaar met elkaar). En in de auto was ik erg misselijk. Raam open, hoofd eruit, overgeven, auto rijdt ong. 60, braaksel waait in haar, in m'n gezicht én op vriendin haar auto, vriendlief was nog zo lief om mn hoofd weer schoon te maken. Beetje jammer dat de volgende dag heel de zijkant van de auto van vriendin onder mijn braaksel zat.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 00:39

haha daan :+

er staan erg leuke tussen :j
ik zal binnenkort vast ook wel erg leuke dingen meemaken

gister, best l*llig.. had niet eens zo veel op. waren een beetje melig en alles.

de jongen die ik dus wel wat zie zitten vroeg hoe het was.
ik met mn domme hasses gestuurd, t is reuze gezellig. we zitten hier met een hele leuke man, en wijn, én een varken.
hij is nu dus aardig beledigt over die leuke man, en vraagt nu de heletijd wie het is, en wat we hebben gedaan :+

fienaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 13:51

Was vorig weekeind uit, en was uit met een groepje van mijn nieuwe orkest (begin net een beetje mensen te kennen enz)... Iedereen was behoorlijk ver heen! En dus zegt een jongen uit ons groepje tegen mij: 'Ken je me nog? Ik heb 2 klassen hoger bij je op school gezeten.' Zeg ik terug: 'Oja, jij was diegene die vreemdging met meisje X uit twee klassen lager.'
Viel niet zo goed... :+

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 13:58

haha 'n vriendin en ik waren laatst breezer aan't drinken en er kwamen een paard vrienden van ons langs en die vroegen "hey, zijn jullie breezersletjes?" wat wij natuurlijk gelijk beaamden :P paar minuten later zien we een meisje/vrouw (32) die we kennen en die was ook breezer aan't drinken dus ik riep keihard "KIJK L IS OOK EEN BREEZERSLETJE!!!!!" die viel geloof ik ook niet zo goed :+

fienaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 14:04

lelijke_heks schreef:
haha 'n vriendin en ik waren laatst breezer aan't drinken en er kwamen een paard vrienden van ons langs en die vroegen "hey, zijn jullie breezersletjes?" wat wij natuurlijk gelijk beaamden :P paar minuten later zien we een meisje/vrouw (32) die we kennen en die was ook breezer aan't drinken dus ik riep keihard "KIJK L IS OOK EEN BREEZERSLETJE!!!!!" die viel geloof ik ook niet zo goed :+

Had een actie van mij kunnen zijn :') :j

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 16:50

luf_horses schreef:

Hahaha :')

Doet me denken aan een keer dat ik een jaar of 16 was en heel even iets met iemand had gehad.
Hij heeft me toen heel even 'gebruikt' en me toen aan de kant gezet omdat ik 'het' niet met hem wilde doen..
Ik had wel wat andere dingen met hem gedaan, en toen het uit was (dag erna geloof ik :P) waren we beide in de standaard kroeg.
We hadden zo'n beetje dezelfde vriendengroep en toen ik wat op had heb ik tegen iedereen gezegd hoe klein zijn frummeltje was..
Iedereen heeft die avond naar hem met zijn vingers aangewezen hoe klein ie was :')

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 17:21

Drinken op een lege maag, pfoeh dat doe ik niet weer.
Weet nog vrij weinig van die avond, weet alleen nog wel de terugweg, moesten we door een tunnel, toen we omhoog fietsten, reed ik bijna naar beneden de weg op. :=
100 meter verder, stond zo'n stom stroomhokje, ja wist ik veel, vol er tegen op gefietst dus! Mijn arme trapper was het slachtoffer, die staat nu helemaal scheef, tjah. :+

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 23:45

Yvanka_ schreef:

Schaamde me kapot..

hier heb ik dus letterlijk krom om gelegen! geweldig gewoon _/-\o_

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:06

Ik heb vele gênante ervaringen, helaas :')
De ergste is denk ik toch wel dat ik ooit straalbezopen een man van 80 ten huwelijk heb gevraagd. :') Ik heb op mijn knieën voor hem gezeten en gezongen: " Oh my darling, oh my darling" en toen vroeg ik hem ten huwelijk. :') De arme man wist niet wat hem overkwam. _O-
Het was trouwens carnaval, en mijn vriend had zo'n "opa masker", die stond een meter achter me zichzelf dood te lachen omdat ik die opa voor hem aanzag.. . _O-

En zo heb ik diezelfde carnaval een verkeersbord uit de grond getrokken naast het politie bureau, waarop een agent me aanhield en vroeg waar ik mee bezig dacht te zijn.. "Ik ben een rasechte heks meneer, en dit is mijn bezem" waarop de agent vroeg "Ohja? En waar gaat deze reis dan heen jongedame?" "Dat mag ik niet zeggen van het heksenverbond" waarna ik kei hard gilde " WIIIIIEEEHHHH" en vervolgens met bord en al op mn bek viel.. :+ De agent vond het te komisch om me een bekeuring oid te geven gelukkig.. :')