Ik heb er genoeg, maar kan alleen bedenken dat ik zaterdag m'n sigaret krom gebogen heb en iedereen verteld dat die nu precies leek op de l*l van mn ex. (op ware grootte) Heb er zelfs een foto van gemaakt en opgestuurd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Yvanka_ schreef:Mijn ergste blooper is toch wel dat ik dacht dat iemand er op mijn fiets vandoor ging. Ik ben toen naar de eerste de beste politieagent gerend die ik zag en zei ; HIJ DAAR, HIJ JAT MIJN ''AUTO''.. Agenten begrepen er niets van. Mijn vriend uitleg gedaan, agenten er achter aan, kwam terug met die bewuste jongen in de kraag gevat, bleek het mijn fiets helemaal niet te zijn.
Schaamde me kapot..
Optiwolk schreef:Bellissima_ schreef:Als 't niks met drank te maken heeft dan post je het toch ergens anders
Hmm .... Nee.
Er staan hier ook heel veel bloopers van 'vriendinnen', dus dat is niet JOUW leukste blooper dan.
Dan mag ik wel een blooper zetten die van mij is maar niet onder invloed van drank.

" 
vrijdagmiddag nog ff bij de DA geweest omdat de hondjes ruzie hadden gemaakt…. Maar ’s avonds toch gegaan en hondjes apart in de bench gezet…
Heeft die je daarna ooit nog gestalkt?
Blijkt dat ze mijn mobiel de hele avond hadden en ze met hun dronken koppen van alles op de camera hadden gezet. Nou echt, eigenlijk is het te erg om hier neer te zetten wat ik allemaal op mijn mobieltje had staan. Ik heb er wel erg om kunnen lachen maar voelde ook wel schaamte toen ik mezelf voorbij zag wankelen op die filmpjes
paar minuten later zien we een meisje/vrouw (32) die we kennen en die was ook breezer aan't drinken dus ik riep keihard "KIJK L IS OOK EEN BREEZERSLETJE!!!!!" die viel geloof ik ook niet zo goed
lelijke_heks schreef:haha 'n vriendin en ik waren laatst breezer aan't drinken en er kwamen een paard vrienden van ons langs en die vroegen "hey, zijn jullie breezersletjes?" wat wij natuurlijk gelijk beaamdenpaar minuten later zien we een meisje/vrouw (32) die we kennen en die was ook breezer aan't drinken dus ik riep keihard "KIJK L IS OOK EEN BREEZERSLETJE!!!!!" die viel geloof ik ook niet zo goed
luf_horses schreef:Haha wat een verhalen hier xD
Ik heb er genoeg, maar kan alleen bedenken dat ik zaterdag m'n sigaret krom gebogen heb en iedereen verteld dat die nu precies leek op de l*l van mn ex. (op ware grootte) Heb er zelfs een foto van gemaakt en opgestuurd

) waren we beide in de standaard kroeg.

Yvanka_ schreef:Mijn ergste blooper is toch wel dat ik dacht dat iemand er op mijn fiets vandoor ging. Ik ben toen naar de eerste de beste politieagent gerend die ik zag en zei ; HIJ DAAR, HIJ JAT MIJN ''AUTO''.. Agenten begrepen er niets van. Mijn vriend uitleg gedaan, agenten er achter aan, kwam terug met die bewuste jongen in de kraag gevat, bleek het mijn fiets helemaal niet te zijn.
Schaamde me kapot..

Ik heb op mijn knieën voor hem gezeten en gezongen: " Oh my darling, oh my darling" en toen vroeg ik hem ten huwelijk.
De arme man wist niet wat hem overkwam. 

De agent vond het te komisch om me een bekeuring oid te geven gelukkig..