Kindergeheimen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Kindergeheimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 22:47

Toen ik vijf was waren we net verhuisd en in ons nieuwe huis lagen echt houten vloerdelen die vastgespijkerd waren.

De timmerman of wie dan ook had echter een spijker laten liggen...

Ik was om een of andere onbekende reden heel boos op mijn moeder en toen ze aan kwam lopen zette ik de spijker rechtop. Ze trapte er middenin. :o Heb het nooit durven opbiechten.

En een minder geheim geheimpje... We waren op wintersport en ik lunchte altijd met de skischool.op de eerste dag aten we boerenkool met spekjes erdoor. Omdat ik spekjes enorm vies vond viste ik ze er tussenuit. Toen een skijuf vroeg waarom ik dat deed zei ik dat ik vegetarisch was.
De volgende dag kregen we vissticks. Ik werd erg enthousiast, en toen kreeg ik de vraag 'jij bent toch vegetariër? Eet je dan wel vis?' >;)
Ik antwoordde heel voorzichtig 'jaaaa' en gelukkig gingen ze ermee akkoord.

Ik opgelucht tot ik de volgende dag met mijn vader de skischool inliep en daar mijn eigen skijuf aantrof. Zij sprak mijn vader erop aan dat hij op het inschrijfformulier had moeten aangeven dat ik vegetariër was zodat ze daar rekening mee konden houden. Ik kan me mijn vader's reactie nog zó voor de geest halen; "Vegetariër? Zíj?? Ik dénk dat u haar verwart met een ander kind!" Eenmaal buiten kreeg ik genadeloos de wind van voren :=

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 17:55

_lauraaa_ schreef:
Weet alleen dat ik met mijn broertje altijd sprinkhanen als huisdier had :p ik een grote pot met gras :+
Oja, ik had op de bank (stomme ik ) mijn naam geschreven. Mama was not amused toen ze thuiskwam. En ik wist écht niet hoe het daar nu op kwam.

En ik deed ons hondje wel eens kleren aan :+

Ik had een keer een naam in de tafel gekrast met een schaar. Ik was wel zo slim om de naam van mijn broer daar neer te zetten :Y)

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 00:59

Vroeger toen ik een jaar of 7 was, durfde ik nooit alleen naar boven, zelfs niet als het licht was. Mijn zusje van 3 jaar jonger, maakte ik als ik naar boven moest altijd wijs dat de kerstman was gekomen en boven cadeautjes voor haar had achtergelaten.
wij samen naar boven, ik deed wat ik daar moest doen en mijn zusje maar zoeken en vervolgens het teleurstellende bericht van mij horen dat het niet waar was.

over dieren moorden gesproken, ik gin vaak met een buurmeisje naar wormen zoeken. Ze was 1 jaar jonger dan mij en ik maakte haar graag wijs dat als ik de wormen door had gesneden, soms tot meerdere stukjes, ik ze weer kon genezen. Bah moet er niet aan denken om nu nog een worm met blote handen te kunnen ontleden :+

Dat zijn overigens niet echt geheimen maar ze kwamen zomaar in me op.

barbies kaal knippen samen met een vriendin was wel stiekem. Mama kwam er achter en was er niet blij mee.

vroeger toen ik niet kon slapen keek ik altijd uit mijn raam en bedacht ik de gekste spellen en maakte ik een geheim schrift. Strikt geheim, want echt niemand mocht het weten haha