Asociaal gedrag van jezelf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:47

Ambiiee schreef:
Hm.. Mensen die persé op het laatste moment moeten invoegen, krijgen bij mij geen schijn van kans.. Moet je maar normaal rustig rijden, en niet het voorste plekje willen hebben... Bumperklevers daarintegen ook... Ik ga dan extra rustig rijden, en als ze er langs willen geef ik gas ... oops...

Daar kun je voor bekeurd worden, wist je dat? En ik snap het ook niet, ben je dan niet juist blij dat je zekwijt bent als ze inhalen?

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 15:10

Het veroorzaakt alleen maar file zulk "jij mag er lekker niet tussen" -gedrag en het helpt echt niet hoor. :n

Laatste moment invoegers geef ik ook meestal wel ruimte (tandenknarsend, dat wel), gewoon omdat we allemaal voor dat asfalt hebben betaald > ook die laatste meters, en zij benutten het duidelijk beter dan ik. :+

Ambiiee

Re: Asociaal gedrag van jezelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 15:56

Ik heb het hierbij echt over mensen die over het verdrijvings vak gaan, terwijl ze MAKKELIJK achter me kunnen.. Nee hoor! Vind het altijd wel gezellig die boze mensen op de weg. Kan daar altijd zo om lachen, moet je maar normaal rijden hoor! Ik geef veel mensen netjes de ruimte, om en om heb ik geleerd, en niet haantje de voorste wezen. Bumperklevers heb ik echt helemaal een hekel aan.. ik stap niet op me rem ofzo hoor, absoluut niet, maar ga gewoon extra langzaam rijden..