Het meest asociale gedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 23:22

- Asociaal vind ik het kwaad worden op agenten omdat je bekeuring krijgt waar je toch vaak echt zelf om vraagt (snel rijden etc.). Wordt dan gewoon kwaad op jezelf of zo :roll: Heb het een keer gezien/gehoord, zooooo genant!

- Ouders die hun kleine kinderen publiek de huid volschelden (nog fraaier wordt het wanneer de kinderen dan ook nog vertwijfeld beginnen te huilen)

lovehaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 23:24

JessAndHope schreef:
Hmm... nu we het over kassa's hebben... Kennen jullie die zelfscans? Ideaal :j Gaat super snel en ik vind het beter om daar af te rekenen aangezien wij altijd heeeeeel veel hebben (1x in de week boodschappen voor 5 man) en de uitloopband veel langer is. Nu wil dat ding alleen nog wel eens om hulp gaan staan roepen. Geen probleem, soms mijn eigen fout doordat ik bijv. een beschuitrol verkeerd op de band leg waardoor deze gaat rollen ipv zich mee laat voeren, maarrrrrr

Dan moet het vervolgens niet 10 minuten duren voor iemand dat rotpasje langs de scanner wil halen :(

Ik heb bij die scans gewerkt... Walgelijke dingen vond ik het :P Had bijna de neiging te vragen of we niet een standaard pasje bij de kassa's konden ophangen! Ik bleef in mijn eentje tussen 10 scanners rennen!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 23:27

lovehaffie schreef:
JessAndHope schreef:
Hmm... nu we het over kassa's hebben... Kennen jullie die zelfscans? Ideaal :j Gaat super snel en ik vind het beter om daar af te rekenen aangezien wij altijd heeeeeel veel hebben (1x in de week boodschappen voor 5 man) en de uitloopband veel langer is. Nu wil dat ding alleen nog wel eens om hulp gaan staan roepen. Geen probleem, soms mijn eigen fout doordat ik bijv. een beschuitrol verkeerd op de band leg waardoor deze gaat rollen ipv zich mee laat voeren, maarrrrrr

Dan moet het vervolgens niet 10 minuten duren voor iemand dat rotpasje langs de scanner wil halen :(

Ik heb bij die scans gewerkt... Walgelijke dingen vond ik het :P Had bijna de neiging te vragen of we niet een standaard pasje bij de kassa's konden ophangen! Ik bleef in mijn eentje tussen 10 scanners rennen!

Ik heb er zelf tussen 4 gestaan en ik vond het dodelijk saai :') Ik hiel altijd maar met boodschappen even ordenen en rechtop zetten aan het einde van de band zodat de persoon in kwestie door kon gaan met scannen :j

Of van die mensen (meestal ouderen) die beginnen te snauwen als de persoon voor hun niet opschiet of het kindje mag scannen :roll: Je wéét toch dat die kinderen daar graag scannen en het is al helemaal te verwachten dat mensen eeuwig zoeken naar de streepjescode.

Blijkbaar had mijn baas door dat ik me stierlijk verveelde en mocht al snel (nog onder de toegestane leeftijd) achter de kassa, maar ook daar was ik heel snel mee en verveelde me weer :') Snap niet dat dat scannen zo langzaam kan gaan bij sommige mensen :=
:roll:

lovehaffie

Re: Het meest asociale gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 23:33

Hihi op rustige tijdstippen ging ik wel is spiegelen! Maar was helaas een flink drukke winkel en tja... het was toen nieuw en leuk volgens de mensen maar wel zeuren als het niet lukte en de week erna toch weer met een kar komen! Dat vond ik wel aso en maar schelden, ga dan gewoon naar een normale kassa! :S

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 08:20

Een ergenis bij de kassa als klant;
Mensen die gaa staan kijken naar de kassiere hoe ze hun spulletjes scant om vervolgens pas na het afrekenen te beginnen met inpakken waardoor de kassiere naar de klant moet gaan zitten kijken hoe deze inpakt omdat ze niet verder kan.

Bij de aldi (zonder band na de kassa) spulletjes netjes in je tassen, diepvries tassen en dozen gaan staan doen waardoor het inpakken vele malen langer duurt dan het scannen. Daar achter sta je je dus op te vreten met je brood en je stuk kaas.....

(tja, ik heb niet zoveel geduld als ik boodschapopen moet doen. Dat doe ik dus niet op zaterdag!!)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 09:07

mijn ergenissen:
- iemand anders houd mijn karretje constant vast bij de IKEA restaurant en was er mee aan het wiebelen. Nadat ik er al wat van gezegd had hield ze haar schouders op. Toen werd ik ff aso en heb dat karretje tegen die ijzeren hekjes aan gedrukt. _-:(

- moeder en kind komen naast mij en me vriendin staan bij het wachten op de trein. Zit dat kind mij te poken en pakt ze en trekt ze aan het logo van mijn jas(driehoekje op mijn mouw) "kijk mama dat is ook een driehoek". Vervolgens kijk ik niet meer zo aardig tegen die moeder en die doet gewoon niks. Ik trek me mouw terug en kind gaat janken. Of dat kind nog een keer het driehoekje mocht aanraken :roll:

-Mensen die voordringen in de rij, voornamelijk bij de bakker en op de markt. Bij die kraampjes. Sta je er zelf al een tijdje te wachten, komt er zo'n figuur aan gesprint en zegt al gelijk wanneer er om word gevraagd dat hij de volgende is. gelukkig stonden we nog met +- 4 mensen te wachten en kon hij het wel schudden.

- Op vakantie zaten wij aan een picnick tafel te eten. Komen er andere mensen aan en gaan aan de andere tafel zitten. Maar poepluier verschonen op onze tafel en laten liggen ook :wow:. Toen we er wat van zeiden kregen we een grote bek ook. Kon het niet laten en heb die luier op hun tafel gegooid.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 09:20

Getsie!!! dat meen je miss lizje, da's toch te goor voor woorden, een poepluier op je tafel.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 09:25

Bah... sommige mensen. :n

IJsjes bij de Ikea heb ik nog nooit gehad... was ie alweer genoemd? :Y)

Over feestjes... buurman woont altijd bij z'n vriendin en sinds vorig jaar november ben ik erachter waarom hij z'n koopwoning nog aangehouden heeft. Omdat ie dan jarig is... :( Leuk hoor, lig je net lekker op bed... gaat ineens de muziek tot maximaal. Geen briefje, geen opmerking dat er een feestje is... Sociaal hoor. -O-

En die muts die een paar huizen verderop woont, parkeert de bus van haar werk altijd precies zo dat ze twee vakken in beslag neemt. ^)

En nog een speciaal bedankje voor de puber die onlangs rakelings voor mijn fiets overstak waar het niet hoorde, zónder uit te kijken... Tevens applaus voor de treinreiziger die zijn fiets vanaf het voetpad bij de fietsenstalling voor mij klapte waarop ik vervolgens moest uitwijken en bijna onder een auto zat. _/-\o_

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 09:50

oo,ik had een hele tijd geleden iets gehad..

sta netjes midden in de rij bij de kassa te wachten wanneer er een jongen van een jaar of 8 a 9 zich ineens overal tussendoor wringt en mij een por in mijn ribben geeft en vervolgens voor mij gaat staan.
toen ik er wat van zei kreeg ik een grote mond van dat ik mijn kop moet houden want zijn broer zou mij anders wel ff slaan...!
nou,mooi niet dat die dat doet,heb dat jochie aan de kraag meegetrokken en helemaal achteraan neergezet.
dat was overigens ook genoeg voor dat jochie,die is er flink van geschrokken en bleef daar netjes staan.
en die broer is mij nooit komen slaan..

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 09:59

inowa schreef:
en die broer is mij nooit komen slaan..

_O-

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:29

Hè, had toch echt verwacht dat die broer je nog even zou komen slaan, hihi :P

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:32

ja ik heb ook echt tijden zitten wachten om die klap te incasseren...maar ik kan ook hard terugmeppen.
denk dat ze misschien toch wel bang waren van mijn hardhandige optreden...

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 15:10

Toen ik nog geldloper was waren er van die schijtirritante mensen die heeeeeel lollig vroegen of ik die koffer even bij hun thuis wilde afleveren :n 1ste keer grappig.... daarna niet meer.

Eén keer stond er een klein ventje voor me en ik zat op mijn knieën die automaat bij te vullen..
Hij: 'geef me die geld es (jaja... ook echt 'die geld)
Ik: Dat kan ik toch niet doen joh! Ik heb dat geld nodig voor mijn werk (op een vriendelijke kinder toon)
Hij: ja jij is prutsmuts en ik mijn fadur halen en die jou wel slaan!

Ik ben opgestaan, heb me even héél groot gemaakt en gezegd dat als ie het lef had hij dat inderdaad zou doen en we even zouden gaan kijken hoe het uit zou pakken... Ventje is met grote angstogen afgedruppeld

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 15:12

Oh, wat is dat nou weer voor opmerking!
Doet me aan iets denken.. Mijn moeder werkt bij een bakker en een paar keer per week komen 2 allochtone kinderen langs die eerst even rondkijken en dan vragen: "Heeft u ook iets gratis??" Nee, natuurlijk is er niks gratis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 15:25

Jeetje wat een rare mensen zeg...

Wij hebben nu al 2 weken een auto van 2 huizen verderop op de stoep zien staan,
Ze hebben een auto op hun oprit staan, en daarvoor staat er nog 1 dus ik kan er niet meer langs (andere mensen ook niet!)
Echt, haal die auto daar weg wil je!

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 15:28

Anne_mieke88 schreef:
jamiroquai schreef:
Te gek m an, in drie kwartier 3 pagina's vol! Een klapper, dit topic. Ga eerst eens even lezen naar de a-sociale verhalen van anderen.

De LIDL binnenlopen met je brommerhelm op, staat die er al?

8)7 schaamt zich nu diep...

ik geef toe dit doe ik ook wel eens...:')

(niet zozeer de LIDL maar bijvoorbeeld met tanken ofzo...))

Durf ik ook al eens, maar ik zet hem dan OP m'n hoofd, ipv er over.. zodat je wel m'n gezicht kunt zien, alleen m'n haar niet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 15:34

Ik heb er nog een!
Laatst reed ik richting de manege op mijn fiets met een vriendin van mij.
Ik reed netjes aan 'mijn' kant van het fietspad, en die vriendin reed aan de kant van de berm (Dus ik links, zij rechts), en soms kwam ik wel eens met mijn voorwiel op die witte streepjes.
Komt er een wielrenner langs die scheert zo langs mij en raakt mij waardoor ik bijna in het wiel van mijn vriendin kwam! Ik zeg nog: 'Meneer, u had ook even kunnen bellen!' , Draait ie om en komt ie terug!
Hij zegt: 'Ja, dat doe ik niet want jij moet gewoon aan je eigen kant van het fietspad rijden en als je het nog een x doet dan douw ik je gewoon in de berm!'
Ben expres keihard bellend voor 'm gaan rijden, hufter!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 15:49

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 15:49

Maar als jouw voorwiel op of net naast de witte lijn is, steekt (bijna) de helft van de fiets (stuur ed) over de lijn heen.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 16:39

_Pretty schreef:
Ik heb er nog een!
Laatst reed ik richting de manege op mijn fiets met een vriendin van mij.
Ik reed netjes aan 'mijn' kant van het fietspad, en die vriendin reed aan de kant van de berm (Dus ik links, zij rechts), en soms kwam ik wel eens met mijn voorwiel op die witte streepjes.
Komt er een wielrenner langs die scheert zo langs mij en raakt mij waardoor ik bijna in het wiel van mijn vriendin kwam! Ik zeg nog: 'Meneer, u had ook even kunnen bellen!' , Draait ie om en komt ie terug!
Hij zegt: 'Ja, dat doe ik niet want jij moet gewoon aan je eigen kant van het fietspad rijden en als je het nog een x doet dan douw ik je gewoon in de berm!'
Ben expres keihard bellend voor 'm gaan rijden, hufter!

Als het een tweedelig fietspad is moet je gewoon zo fietsen dat anderen je gewoon kunnen passeren...

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 16:40

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 16:42

xxelviraxx schreef:
Ben een stille meelezer , nu zat ik op dumpert en kwam echt iets heel goors tegen. Een vrouw is te lui om van haar stoel af te gaan en plast gewoon op haar stoel. Echt dat mensen dat doen. Bij deze de link http://www.dumpert.nl/mediabase/1441731 ... _dame.html

Ik betwijfel of ze echt plast, misschien is ze wel gewoon nat van het zwembad :=

heleen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 16:43

vandaag een vrouw in de winkel die bij binnenkomst al heel luid in het engels loopt te bellen,
`vervolgens een product uitkiest al bellend naar de kassa loopt me het product voor de neus zet pin pas erdoor haalt en zo naar buiten loopt :r

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 16:58

Ik woon aan een straat waar best veel auto's, bussen, fietsen, vrachtwagens et cetera voorbij rijden. Hoor ik net een soort hard gekraak, rijdt een vrachtwagen een zijspiegel van een auto aan! :oo Oke, dat je de bocht (bij een kruispunt) per ongeluk verkeerd inschat kan een keer gebeuren, maar hij reed gewoon door! Dat vond ik best wel asociaal. :=

daphne1997a

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:01

Ja ik vind dat echt zooo asociaal, als mensen al bellend de bus/winkel in lopen en bellen tijdens het afrekenen ofzo :?