- Ouders die hun kleine kinderen publiek de huid volschelden (nog fraaier wordt het wanneer de kinderen dan ook nog vertwijfeld beginnen te huilen)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JessAndHope schreef:Hmm... nu we het over kassa's hebben... Kennen jullie die zelfscans? IdeaalGaat super snel en ik vind het beter om daar af te rekenen aangezien wij altijd heeeeeel veel hebben (1x in de week boodschappen voor 5 man) en de uitloopband veel langer is. Nu wil dat ding alleen nog wel eens om hulp gaan staan roepen. Geen probleem, soms mijn eigen fout doordat ik bijv. een beschuitrol verkeerd op de band leg waardoor deze gaat rollen ipv zich mee laat voeren, maarrrrrr
Dan moet het vervolgens niet 10 minuten duren voor iemand dat rotpasje langs de scanner wil halen
lovehaffie schreef:JessAndHope schreef:Hmm... nu we het over kassa's hebben... Kennen jullie die zelfscans? IdeaalGaat super snel en ik vind het beter om daar af te rekenen aangezien wij altijd heeeeeel veel hebben (1x in de week boodschappen voor 5 man) en de uitloopband veel langer is. Nu wil dat ding alleen nog wel eens om hulp gaan staan roepen. Geen probleem, soms mijn eigen fout doordat ik bijv. een beschuitrol verkeerd op de band leg waardoor deze gaat rollen ipv zich mee laat voeren, maarrrrrr
Dan moet het vervolgens niet 10 minuten duren voor iemand dat rotpasje langs de scanner wil halen
Ik heb bij die scans gewerkt... Walgelijke dingen vond ik hetHad bijna de neiging te vragen of we niet een standaard pasje bij de kassa's konden ophangen! Ik bleef in mijn eentje tussen 10 scanners rennen!
Anne_mieke88 schreef:jamiroquai schreef:Te gek m an, in drie kwartier 3 pagina's vol! Een klapper, dit topic. Ga eerst eens even lezen naar de a-sociale verhalen van anderen.
De LIDL binnenlopen met je brommerhelm op, staat die er al?
schaamt zich nu diep...
ik geef toe dit doe ik ook wel eens...
(niet zozeer de LIDL maar bijvoorbeeld met tanken ofzo...))
_Pretty schreef:Ik heb er nog een!
Laatst reed ik richting de manege op mijn fiets met een vriendin van mij.
Ik reed netjes aan 'mijn' kant van het fietspad, en die vriendin reed aan de kant van de berm (Dus ik links, zij rechts), en soms kwam ik wel eens met mijn voorwiel op die witte streepjes.
Komt er een wielrenner langs die scheert zo langs mij en raakt mij waardoor ik bijna in het wiel van mijn vriendin kwam! Ik zeg nog: 'Meneer, u had ook even kunnen bellen!' , Draait ie om en komt ie terug!
Hij zegt: 'Ja, dat doe ik niet want jij moet gewoon aan je eigen kant van het fietspad rijden en als je het nog een x doet dan douw ik je gewoon in de berm!'
Ben expres keihard bellend voor 'm gaan rijden, hufter!
xxelviraxx schreef:Ben een stille meelezer , nu zat ik op dumpert en kwam echt iets heel goors tegen. Een vrouw is te lui om van haar stoel af te gaan en plast gewoon op haar stoel. Echt dat mensen dat doen. Bij deze de link http://www.dumpert.nl/mediabase/1441731 ... _dame.html