Oudste kind het lelijkst?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oudste kind het lelijkst?

Klopt
125 (19%)
Niet waar (graag nader verklaren in het topic)
516 (80%)

Totaal aantal stemmen: 641

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 23:14

RightOn schreef:
Yep, alles gelezen Magnummm en Shanna schrijft ergens dat haar moeder zegt dat er wel een kern van waarheid in zit.

Het is eigenlijk zot dat je als moeder zijnde in gaat op dit soort onzin en al helemaal als je gaat beamen dat je je ene kind mooier vindt dan de ander.

Ja, precies. Het is ook zot ;)

Saskiaatje

Re: Oudste kind het lelijkst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 23:46

Maarre.. hoe zit het dan met halfbroers?
Mijn oudste broer is namelijk mijn halfbroer, mijn middelste broer ook, alleen mijn jongste broer niet.
Is hij in dit geval dan de oudste broer, omdat we dezelfde ouders hebben?

Even voor de duidelijkheid. :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 23:48

In sommige gevallen gaat de hele theorie gewoon niet op Saskiaatje :') Ik ben ook in de war over mijn rol binnen het gezin.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 23:49

Hmpf, jammer weer. :')
Ik ben in ieder geval de jongste en sowieso de knapste, dus ik ben het niet eens met de 'stelling'. :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 09:46

Ach, ik heb een grote haakneus, m'n broertje niet. Ik heb hier ergens gelezen dat dat niet mooi is :+ Maar het past perfect bij mijn gezicht. Een wipneusje, zo'n ding dat iedereen mooi vindt, had heel erg maf gestaan. :j
M'n broertje heeft een pokdalig gezicht van de puisten (arm ding ;( ) en ik heb een gaaf huidje.
Hij kan eten wat ie wil zonder ook maar een grammetje aan te komen, ik ben al 10 jaar op dieet :')
Maar wie er dan mooier is? We hebben allebei een vaste partner, dus het zal wel goed zitten :D

Overigens is mijn man vele malen knapper dan zijn broertje, vind ik, maar ook dat 'lelijkere' broertje heeft gewoon een vaste partner hoor ;) Het zal dus allemaal wel meevallen.

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 09:58

ik ben wel lelijker dan mijn broertje, maar ik heb ook nog een oudere (half)zus en die is fotomodel, werkelijk prachtig, zelfs nu ze 40 is en een dochter heeft.. vriendin van me heeft een jonger broertje die echt afzichtelijk is :x (wauw, dat klinkt lekker vriendelijk, maar dat is echt zo'n onverzorgd boerentype die geen bal aan z'n uiterlijk doet, en in de puberteit, dan weet je het wel ongeveer) maar zijzelf is hartstikke mooi. Eigenlijk geldt dat voor bijna iedereen die ik ken, dat de oudste toch echt mooier is dan de jongere broer of zus.. dus :P

en Saskiaatje: de stelling is toch dat de oudste het lelijkst is? Als jij de jongste bent en het mooist, ben je het dan dus eigenlijk niet eens met de stelling? :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 10:48

phormicola schreef:
Ach, ik heb een grote haakneus, m'n broertje niet. Ik heb hier ergens gelezen dat dat niet mooi is :+ Maar het past perfect bij mijn gezicht. Een wipneusje, zo'n ding dat iedereen mooi vindt, had heel erg maf gestaan. :j
M'n broertje heeft een pokdalig gezicht van de puisten (arm ding ;( ) en ik heb een gaaf huidje.
Hij kan eten wat ie wil zonder ook maar een grammetje aan te komen, ik ben al 10 jaar op dieet :')
Maar wie er dan mooier is? We hebben allebei een vaste partner, dus het zal wel goed zitten :D

Overigens is mijn man vele malen knapper dan zijn broertje, vind ik, maar ook dat 'lelijkere' broertje heeft gewoon een vaste partner hoor ;) Het zal dus allemaal wel meevallen.

Maar het is toch meer naar verhouding, als jouw man knap is hoeft z'n broertje alleen maar iets minder knap te zijn... is je man al geen knapperd heeft z'n broertje gewoon pech, volgens deze stelling. _O-

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 10:57

pff ben ik blij dat ik niet de oudsten ben :+
maar ik heb niet waar gestemt vind het echt onzin
Heb zelf 4 kids en vind ze allemaal even mooi, en voor de rest in de fam. of bij kennissen herken ik t ook echt niet.
Dus eigenlijk vind ik t zwaar bull sh*t ;)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 10:57

Mijn man is bovennatuurlijk knap, dat begrijp je hopelijk wel :+

Z'n broertje heeft een rond gezicht, ik vind dat alleen mooi bij vrouwen. M'n man heeft een smal gezicht. Verder verschillen ze weinig van elkaar :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 10:59

phormicola schreef:

Z'n broertje heeft een rond gezicht, ik vind dat alleen mooi bij vrouwen. M'n man heeft een smal gezicht. Verder verschillen ze weinig van elkaar :')

:))

Mijn vriend is enig kind, dus die kan ik niet vergelijken. :P
Ja, veel mensen denken dat Jared Leto z'n broer is geloof ik. :')

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 11:02

Shanna schreef:
Zowel bij ons eigen gezin is mn broer lelijker dan mij.

Zozo, dat je dat van jezelf kunt zeggen, hahah! :+ Ik herken het eerlijk gezegd niet..

Enne..hoe zit dat dan bij samengestelde families? Dan hebben die wss een hoog lelijkheidsgehalte volgens jouw theorie!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 11:14

vind het toch vrij apart dat er 83 mensen hebben gestemt dat het klopt :+

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 11:15

Gelukkig ook nog 363 van niet ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 11:28

dat is vast 83x de ts die een nieuw account heeft aangemaakt, ze kon het alleen niet meer bijhouden :+

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 11:30

lifaya schreef:
vind het toch vrij apart dat er 83 mensen hebben gestemt dat het klopt :+

Dat zijn vast allemaal niet eerstgeborenen. :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 11:31

maar om dan je oudere broer of zus lelijk te noemen :') die moeten dan wel heel erg kinderlijk of veel ruzie hebben met elkaar :+

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 11:35

Ik heb bij ons thuis ook meer vooraan gestaan dan mijn broertje.. letterlijk met alles, niveau , uiterlijk etc Maar om dan meteen te zeggen dat ik mooier ben.. Nee.. Ieder mens is op zijn eigen manier mooi vind ik
Ik heb zelf inmiddels ook een kind.. wel 1 maar als zou er 1 bij komen is zij de oudste..
Zij is nu een super mooi kindje.. dus denk dat het totaal niet klopt
voor foto's zie mijn profiel

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:16

Hahaha, ik moest er wel om lachen :D Ik zou het niet weten of het klopt.
Ben zelf enigst kind, wat betekend dat dan? :7

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:19

Jelleee schreef:
Hahaha, ik moest er wel om lachen :D Ik zou het niet weten of het klopt.
Ben zelf enigst kind, wat betekend dat dan? :7

Dat je het knapste en het lelijkste kind thuis bent.... :j

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:21

Ik ben absoluut het mooiste, knapste, slimste (en enige) kind thuis ;-)

Ik vind mijn eigen kinderen allebei even mooi. Enne, bij mijn man thuis is hij de oudste, maar in mijn ogen absoluut de mooiste. Bij mijn overleden man in het gezin was de jongste absoluut erg erg erg de lelijkste ;-)

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:36

Fiffill schreef:
phormicola schreef:

:))

Mijn vriend is enig kind, dus die kan ik niet vergelijken. :P
Ja, veel mensen denken dat Jared Leto z'n broer is geloof ik. :')

Zn oudere of zn jongere broer? ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:39

Z'n oudere haha :)) hij krijgt vaak te horen dat 'ie op 'm lijkt. Hij vindt het niet leuk overigens, ik zie zelf het probleem niet zo :+
Maar ik denk zo dat in dat geval de oudere broer 't "knapst" zou zijn voor de meesten, mijn vriendje zou nog even aan z'n sixpack moeten werken :') en hij heeft (vrij) lang haar en een baard (geen Sinterklaas-look a like hoor) maar dat vindt ook niet iedereen leuk ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:54

Kikka schreef:
Spoor jij wel helemaal, Shanna?
Wie ben jij eigenlijk om te bepalen of iemand mooi of lelijk is? Ik lees trouwens in een ander topic dat je zwanger bent, ga je ook voor een tweede, knapper, kind dan? Of laat je het bij deze? Is deze dan ook lelijk? Of telt dat niet als je maar 1 kind hebt?

Sorry maar heb ik jou wat misdaan?
Om antwoord te geven op je vraag of ik spoor, niet helemaal. Maar dat is algemeen bekent en ik krijg er velen voordelen mee ;)
Wie ik ben om te bepalen of iemand mooi of lelijk is; ik ben Shanna, en ik heb mijn mening vergeleken met die van diversen anderen. Zoals ik in de openingspost ook al heb verklaart heb ik voor de woordkeuze ''lelijk'' gekozen omdat dit directer is dan ''minder mooi''. Ik wist dat ik hiermee mensen voor de schenen zou schoppen, maar zij die het gelezen hebben zouden weten dat ik er het zelfde mee bedoel als dat ik overal ''minder mooi'' had neergezet i.p.v. lelijk.
Wat betreft dat ik zwanger ben, tja, zolang we maar 1 kind krijgen, kan het kind nooit de lelijkste zijn ;) Maar het kind is gedoemd te mislukken, als ik het vergelijk met de mensen in mijn omgeving.
Zoals ik al zei hoeft het kind echt niet lelijk te zijn, alleen de volgende zal wellicht wel mooier zijn. Dan heb je dus meerdere mooie kinderen, waarvan de 1 net dat beetje mooier is dan de ander.
Zoals in mijn voorbeeld dat ik grotere ogen heb dan mn broer.

Magnummm schreef:
JuliaMaria schreef:

Vind jij het wel normaal dan dat TS (die volgens jou geen zelfvertrouwen heeft) haar eigen broer voor lelijk uitmaakt, zodat zij zichzelf daardoor beter gaat voelen/meer zelfvertrouwen krijgt..? Niks tegen Shanna persoonlijk, maar dit gaat mij te ver en doet mijn nekharen steigeren. Om nog maar niet te spreken over háár mogelijkheid tot reflectie. Zijn vindt dat dit hele gebeuren op waarheid berust en bovendien staat zij niet open voor kritiek/de mening/ervaring voor anderen.

Ik zeg nergens dat hij lelijk is, alleen is hij qua uiterlijk minder mooi (worden jullie nu nog bozer?) dan dat ik ben. Iedereen zal dat beamen. Zelfs zijn beste vrienden.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-03-11 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:55

Het kind is gedoemd te mislukken? :o?

XNeLLeKe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:56

Ben ik dus tóch mooier als mijn broer :D... :')