Ik loop vanmiddag de AH uit, met welgeteld 3 pakjes thee.
Staan er buiten 3 kinderen half over de dranghekken heen, MAG IK UW VOETBALPLAATJES!!!???
Tuuuurlijk, ik heb net meer dan 10 euro uitgegeven aan 3 pakjes thee
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LaraCroft schreef:Mag ik ook even mijn frustraties uiten?
Staan er buiten 3 kinderen half over de dranghekken heen, MAG IK UW VOETBALPLAATJES!!!???
Miranda40 schreef:Laat kinderen gewoon lekker plezier hebben. Die kinderen doen in hun ogen niets verkeerd. En het is maar tijdelijk moet je maar denken

LaraCroft schreef:Mag ik ook even mijn frustraties uiten?
LaraCroft schreef:Drie kinderen valt inderdaad nog mee, afgezien van t feit dat het vrijdagmiddag 2 uur was en dat deze kinderen volgens mij nog op school hoorden te zitten.
Die dranghekken staan trouwens nog maar sinds kort bij onze AH, vroegah stonden de kinderen in de winkel waarbij ze zowat naast je stonden als je aan het afrekenen was.
shetjessweet schreef:Begrijp ik nou goed dat die kinderen IN de winkel staan? Bij ons bij de C1000 mogen ze niet in de winkel staan. Als ze die dingen zo graag willen hebben gaan ze maar buiten in de kou staan wachten tot de klanten naar buiten komen. Overigens heb ik ook regelmatig hele nette kinderen aan de kassa staan hoor. Geen gezeur en een netjes "dank u wel", al dan niet na een hint van een van de ouders. Maar sommige zijn inderdaad heel brutaal. Ik snap ook niet dat ouders toestaan dat hun kinderen zo staan te schooien bij een winkel. Ik erger me er soms dood aan.
Maar die heeft makkelijk praten aangezien opa, vriendin en schoonzus (zijn tante) voor hem sparen.
Mindim schreef:LaraCroft schreef:Drie kinderen valt inderdaad nog mee, afgezien van t feit dat het vrijdagmiddag 2 uur was en dat deze kinderen volgens mij nog op school hoorden te zitten.
Die dranghekken staan trouwens nog maar sinds kort bij onze AH, vroegah stonden de kinderen in de winkel waarbij ze zowat naast je stonden als je aan het afrekenen was.
Veel basisschoolkinderen zijn op de vrijdagmiddag vrij
Hij heeft er echt een week rondgelopen want kwam hem vaker tegen. Ook wel een beetje irritant hoor. kensha schreef:Maarrum ik dacht die voetbal plaatjes ook voor de ouwere vrouwen waren?
Althans dat nam ik aan bij de 1e aantal reclames toen ik het op tv zag met die 2 ouwe dames.