Ontspannen op de bank is de laatste tijd heel erg moeilijk, ik begrijp zelf eigenlijk niet zo goed waardoor dat komt.
Ben telkens heel gespannen, onrustig, ben vaak aan het proberen om eronder uit te komen (door de bank proberen te zakken ect.
). En reageer best wel heftig als zij haar hand iets beweegt of als ik zelfs maar denk dat ze wel eens heel misschien zou gaan kunnen bewegen... Achteraf maakt me dat altijd ontzettend verdrietig, omdat ik weet dat het wel Kan, en dat het dan ook heel fijn en Rustig kan aanvoelen. Alleen lukt het de laatste tijd niet meer en weet ik niet goed hoe ik daar 'kan komen'...
. Een poosje terug lukte dat namelijk heel erg goed!
Nee, ken ik niet
. Maar wellicht wel heel goed om te proberen, zou je hem via pb misschien nog eens wat duidelijker willen uitleggen?
Volhouden en -nog steeds- sterkte voor de komende tijd.
Voelt alleen op het moment wat minder, beetje... verslagen ofzo, ik weet het niet precies. Zal morgen wel weer beter zijn.
Ik ben ook erg benieuwd naar de volgende sessie, hoe die gaat zijn... Haptonome zei ook dat we andere oefeningen konden doen, andere paden die we kunnen bewandelen...
) sessie bij haptonome volledig ingestort. Het ging echt niet meer, compleet van de wereld af, alleen maar huilen en niet meer rustig kunnen worden. Ik ben toen na de sessie een stuk gaan lopen, om een aantal uren later -even hysterisch- bij haptonome terug te komen. Had nogal wat voeten en aarden, heel heftig allemaal, was ook uiteraard

.