Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:24

eertjuh22 schreef:
valt het 'in mijn kleren op de bank zitten' ook onder een blunder? :+

ik was aan het werk en mocht onverwacht eerder naar huis en hij was dus hele dag vrij. kom ik thuis zie ik hem dus in mijn kleren op de bank zitten. :r die kon dus ook heel snel door het gat van de deur weer naar buiten. :wave:

bizar! en dan denken dat je iemand kent...

Liezel1

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:51

Dát is echt bizar ja.....

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 13:18

leuk dat je vriendje in jouw kleren propt... ik heb me er een keer helemaal slap om gelachen, het was donker en hij ging zich aankleden, zei die nog ja ik word steeds dikker die broek krijg ik ook nog amper aan, was het dus mijn broek :+ Zag die ook pas nadat ik het ligt aandeed :P dit is trouwens niet mijn ex maar mijn vriend xD

vorige week ging hij even naar de wc, we waren tv aan het kijken en ik vind het leuk om hem te plagen met zijn mooie pyama, (echt zo'n ouwe l*llen ding :P) dus hij kwam terug, stond ik daar in zijn pyama over mijn klere aan, heb me ziek gelachen en hij kon er ook nog wel om lachen gelukkig (dat ding is XL en ik heb maatje S bijna overal van :P)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 13:27

Oke het si niet echt een blunder... en het was ook niet mn ex.. maar :P
ik was bij een jongen en we gingen filmpje kijken en pizza eten... of nouja at was een beetje het excuus...
maar goed ik ben vega. dus we moesten een andere pizza halen want hij had alleen maar met vlees thuis.
dus wij hadden pizza gehaald. gingen film kijken. nou hij deed de pizza's er in...
film was klaar. hij ging de pizza's halen.
Had zn broer de vega pizza gepakt en op gegeten... :') hij wist niet dat ik er was en dat ie voor mij was... :') hahha

An1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 13:51

eertjuh22 schreef:

ik was aan het werk en mocht onverwacht eerder naar huis en hij was dus hele dag vrij. kom ik thuis zie ik hem dus in mijn kleren op de bank zitten. :r die kon dus ook heel snel door het gat van de deur weer naar buiten. :wave:

wat erg!!! wel een beetje zielig ook! die moet zich echt rot hebben gevoeld! :=

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 13:58

Ooh wat een broekpoepers indd.

Nouja die van mijn ex dan maar..
Op een middag ben ik wat in huis bezig en ineens begint de kat te kotsen.. En hij kotst iets uit wat ik niet echt kon plaatsen, in eerste instantie. Toen ik beter keek schrok ik me dood haha een (kapot) condoom :oo Ik mijn ex vragen toen hij thuis kwam, had ie de 's ochtends het condoom dus gewoon dichtgeknoopt en onder het bed gegooid met het idee van "ruim ik later wel op". Hij was een ster in deuren niet goed dicht doen, dus de kat was naar boven gegaan en had het condoom opgegeten :r

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 14:00

Ieewwwl!! Das echtt 'té vies! :r

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 14:06

hahaa nasty poesje :P

Er komen hier echt geniale dingen voorbij :+

Ik heb alleen nog maar blunders over mezelf en mijn vriend is (gelukkig) nog niet mijn ex := en dat ik ga ik dus zo niet op internet zetten :')

Maar door het bed zakken hebben we al regelmatig gehad!! :=

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 14:09

mmh ik heb niet echt blunders met ex-en, met vriendjelief wel, maardat laten we maar tussen ons :j

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 14:10

Hahaha omg.. Dan denk je ook ieuwl.. Arm poesje, dat is wel vies :')
(welke kat eet er nou rubber op..?)
Zat nog wel alles erin hahaha?

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 14:15

Dat verhaal van die jongen die van spanning een scheet liet en weg rende, ik heb echt hardop zitten lachen _O-

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 14:19

Zo goed heb ik het niet bekeken hoor, ik dacht later alleen maar aan hoe rood mijn hoofd zou zijn als de dierenarts operatief zoiets eruit zou halen :oo

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 14:23

Ik ging samen met mijn ex douchen, er was op dat moment een verjaardag gaande. Toen eh iets later, 'zakte' we door de deksel van de wc.. die was dus aan stukken.. leg dat maar uit als er iemand daarna naar de wc gaat terwijl je net samen uit de douche komt, dat 'ineens' de deksel aan stukken ligt.. (wc was in de douche)

Ook leuk als je dan bij de visite zit en zijn moeder komt ineens; Zeg.. hoe komt die wc deksel ineens kapot??

:+

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 14:49

Horsii_mine schreef:

Haha straks is je poes zwanger van je ex :+

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 15:03

em_papillon schreef:
Horsii_mine schreef:

Haha nu weet ik wie de schuldige is van al die vragen in de fancy/breakout 'kan ik zwanger worden als ik m'n vriend oraal bevredig" :=

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:20

Yessy schreef:
em_papillon schreef:

Haha nu weet ik wie de schuldige is van al die vragen in de fancy/breakout 'kan ik zwanger worden als ik m'n vriend oraal bevredig" :=

Hahaha mijn gedachten!! gefeliciteerd trouwens! :)

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:40

eertjuh22 schreef:

ow mijn god...wie was dat?!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:56

vriendje en ik hebben ongeveer dezelfde jas,
dus ik had voor de grap zijn jas aan getrokken en wachtte tot ie kwam.
hij had niks gezien en pakt zo mijn jas en trekt m aan maar het wilde niet!
todat ie er achter kwam dat ik zijn jas had aangetrokken :')
toen voelde hij zich echt stom en werd ook rood (mams stond er bij en moest net zo hard lachen)

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 18:36

Yessy schreef:
em_papillon schreef:

_O-

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 18:38

svdijk schreef:

Oh dat is zo eng :')
Hoe gaat dat dan?
Hoe maak je ruzie over zo'n dingen?
Want ik kan me voorstellen dat hij niet zomaar wou vertrekken zonder problemen. :')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:11

Fien__ schreef:
Hoe gaat dat dan?

hahahaha goede vraag _O- . Wat is het eerste wat je zegt als je zoiets tegenkomt...geen idee :')

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:13

EvitaHitalia schreef:
Haha wat een leuk topic, dat blijf ik even volgen!
Mijn ex heeft ook niet echt een blunder gemaakt volgens mij, in ieder geval is het niet blijven hangen!

Hmm ja zo'n sukkel was mijn ex ook... }:0

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 19:17

Kwanyin schreef:
Fien__ schreef:
Hoe gaat dat dan?

hahahaha goede vraag _O- . Wat is het eerste wat je zegt als je zoiets tegenkomt...geen idee :')

Jha ik denk dat ik gewoon zou vragen
'hee uhm,wat doe jij met mijn kleren aan?' _O-

Maar als je daarna ruzie maakt,hoe doe je dat dan,
'koop je eigen kleren dan hoef je die van mij niet aan'

en hoe zegt hij dat dan tegen zijn vrienden;

'waarom is het uit met ..'
*ja,ik zat met haar kleren aan op de bank*

Dat is toch geen normaal zaakje meer _O-

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:20

Fien__ schreef:
en hoe zegt hij dat dan tegen zijn vrienden;

'waarom is het uit met ..'
*ja,ik zat met haar kleren aan op de bank*

Dat is toch geen normaal zaakje meer _O-

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:26

ik het er ook tig haha heb zown domme ex gehad (de laatste dan) echt een zieligerd!

Hij smste me een x snachts dat ie met een andere meid had gedanst, heel trots hahhah ja dus :? Okee is geen blunder maar dan weten jullie alvast wat voor persoon t is.
Tijdje drna hadden we ruzie want hij had nogal wat gesnoven de dag ercoor en maar tegen mij zeggen nee hoor ik gebruik niet, maargoed ik was echt uitgeruzied en ging alvast slapen, of noujja doen alsof want hij bleef maar jammeren en zielig doen. Dus ik dacht dan houd ie misschien op! Nou nee hoor hij zoop een hele fles whisky leeg achter de computer zittend onze fotos bekijkend, en maar elke x "tssss... Tsssja.... Pffff...." zeggend al jankend en snikkend. Echt zoooo vreemd zo erg was dce ruzie niet eens!! En daarna "roooossss...word wakkerrrr.... Ik houuu zoooveel van je..." whahhaha :')

owja t werd nog mooier want toen ik het uit had gemaakt vond hij het eerst erg,
en gingen we afspreken omdat hij nog spullen had van me en ik vn hem.
Hij had dus echt verwacht dat ik in zwijm zou vallen als ik hem weer zag, want hij deed heel macho en vreselijk luidruchtig. Schreeuwen, keihard lachen enz.
Ik schaamde me dood voor hem! Dus hij " waarom kijk je steeds langs me heen?" heel wanhopig, en daarna "jaaa je wil echt niet weten wat ik heb uitgespookt dit weekend!!nee serieus dat wil je echt niet weten denk ik"
euhhh kon me dus echt niets interesseren want ik had zelf een nogal ehhhh gezellig weekend gehad.maar dacht ik ga me niet verlagen dus ik hou mn mond haha :P volgende dag kwam ik in die kroeg weer met vriendinnen en toen zei de barman "jeeeezus was dat jke vriend???" ikke: ehm nee mijn ex.. Hij: good for you!!

Nou paar dagen daarna kreeg ik een sms " ga je mn mp3 speler nog opsturen of wat?? En wel genoeg porto er op doen want je bent wel zo dom om dat te vergeten"
hahahahhaha!!! Denk je dat je die mp3 ding ooit nog terug ziet??
Die is nu in de mp3speler hemer (of iig ergens in het riool)
nou, daarna belde hij me weer jankend op, en daarna kreeg ik een bericht:
"hoe heb ik jou ookalweer versierd? Ja want als je een meisje ziet die je leuk vind, dan ga je dr een beetje achter dansen enzo maar wat dan verder ookalweer?"

hahahhaha!!!! Heb echt dubbel gelegen!!
Owja en hij bleek ook nog eens vreemd gegaan te zijn, met dat meidje waar hij dus mee gedanst had. Vanmdaar dat hij zo graag wilde melden dat hij had gedanst (zovan ik dek mezelf vast in)

echt joh wat een portret...zooo vreemd! Echt n kind zn ouders betaalden ook echt alles voor hem echt alles en hij was toen 20. Mn ouders haatten hem echt, terwijl die niet moeilijk zijn! Maar hij had net zo'n grote bek tegen de mijne als tegen zn eigen ouders!!

Lang verhaal en misschien geen specifieke blunders maarrrrr......de hele relatie was 1 grote blunder!!!!