Delaja schreef:Zilfstar schreef:Stroomstoring treinen Utrecht!!! K*T! Manlief zou vanmiddag zoon naar logeerpartij brengen van Maarssen naar Alkmaar. En ik zou even met dochter op Hoog Cath gaan shoppen. Weet niet of ik dat laatste nou moet riskeren (ze moet om 17:00 turnen en gaat uitdelen voor verjaardag en het is kijkdag bij turnen. DUS..... daar willen we wel bij zijn)
Ik zou het niet riskeren! Zeker met dit weer weet je nooit hoe lang het nog kan gaan duren.
Nou ze zijn nu met de auto op weg. Man en zoon zijn vrij eigenwijs en koppig. Waren eerst naar station gereden en stonden te wachten. Las hier op Bokt in het treintopic dat de wissels het niet doen (iemand die bij NS werkt) en dat er niks ging rijden. Dat doorgegeven, wilden ze toch afwachten tot half 2 (had ik al gezegd dat ze koppig en eigenwijs zijn???)
Vlak erna bellen ze op: Zoon was het wachten TOCH zat en nu gaan ze met de auto (heeft winterbanden, is een goede auto). ja.... ik voorlezen dat op Teletekst staat dat als je niet moet, je niet moet gaan. Gaan ze toch... (ik had al gezegd van dat ze... ja toch??
)Onderweg zien ze van de wg afgeschoven vrachtbakken en auto's staan en hij gaat gewoon door... Ik heb mijn moeder nog maar niet gebeld dat ze wel gegaan zijn (zoon gaat boij andere oma en opa slapen...)

..hoop dat je een leuke dag(avond) krijgt