bovenburen sex....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 04:38

Ingmar_ schreef:
Geen idee. Ik heb het nog nooit ervaren, dus ik kan daar niets over zeggen. Dit betekent uiteraard NIET dat ik het dan maar een keer moet ervaren. :+

_O-
Laatst bijgewerkt door Hackie op 16-12-10 04:40, in het totaal 1 keer bewerkt

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 04:38

Haha, je wil het ook echt niet weten.

Ik sliep een keer bij haar omdat er een mot :+ in mn kamer zat die we niet weg durfde te halen.
Wow ik dacht dat ik dood zou gaan, maar nog niet eens altijd ranzige gesprekken.. in hoeverre je dingen ranig vinden dan. := maar gewoon echt dingen die je tegen je vriend zegt waardoor ik echt dacht, als hun weten dat wij dit kunnen horen.

Het meeste waar ik ooit om heb gelachen bij hun is dat hij niet aan zn korstje mocht pulken van haar..
Ik had het niet meer, zat overigens gwn in de woonkamer en hun ook.. :P

Edit* zoveel typo's komt vast door het tijdstip en omdat ik zo hard moet lachen omdat ik aan dingen terug moet denken.. haha! Niet normaal! Ga zowat dat huis missen alleen maar om mn huisgenootje dat daar lag mee te luisteren, arm kind.
Laatst bijgewerkt door anniek_uc op 16-12-10 04:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Ingmar_

Re: bovenburen sex....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 04:40

_O-

Dat is echt TE erg!

Hmn..ik geloof niet dat deze flat erg gehorig is. :=

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 04:41

Richard! Niet pulken!

_O-
*gaat helemaal kapot :') *

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 04:43

HAHAHAHA!

"RICHARD! NOG NIET! NEE JAN! JIJ OOK NOG NIET! IK WIL EERST!"

:')

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 04:44

Ik had ook echt last van plaats vervangende schaamte, en ik zag ze zo vaak op de gang echt minimaal 2x per dag. _O-

En het ergste is, je gaat naar iemand kijken hea, waar zit dat korstje dan?? 8)7

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 04:45

Eh... Richard, blijf nou GVD!!! is een keer van die korst af, vieze pulkeraar _O-

Ik moet zachtjes doen, me moeder ligt te pitten, en zit op hun kamer, maar kan niet stoppen met lachen :')

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 04:46

anniek_uc schreef:
Ik had ook echt last van plaats vervangende schaamte, en ik zag ze zo vaak op de gang echt minimaal 2x per dag. _O-

En het ergste is, je gaat naar iemand kijken hea, waar zit dat korstje dan?? 8)7

Eh, ja dat soort dingen heb ik dus ook altijd :Y)

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 04:47

Heheh dat kijken naar menschen heb ik ook heel sterk. Da's best lastig. :Y)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 04:48

Ingmar_ schreef:
Heheh dat kijken naar menschen heb ik ook heel sterk. Da's best lastig. :Y)

Ja vooral als je dus verkoopster bent :')
En ik moet altijd mijn mening kwijt...

Ik schrijf het altijd op mijn telefoon, en dan verstuur ik het meestal naar mijn collega, en dan gaan we samen helemaal plat,
en dan staat die man/vrouw voor je, en dan moet ik echt even op mijn lip bijten....

:D

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 04:52

En hoe vervelend vind ik het als iemand het naar mij doet, maar toch doe ik het zelf ook. :Y)
en als ik iets zie dan blijf ik dus ook (onbewust) kijken en ik heb het talent om altijd de verkeerde opmerkingen te maken..

Lastig verhaal!

Al met al woon ik nu weer thuis dus geen leuke verhalen meer over mn bovenbuurjongen..
En is het GELUKKIG stil in huis, want als ik mn ma nu rare geluiden hoor maken kan iemand me huilend komen ophalen, ik heb daar echt trauma's aan.*oh bah! ik denk er weer aan terug*

Slaap lekker!!!

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 04:53

Ahw slaap lekker! :(:)

Ik ga nog eventjes douchen en dan praten we murgen weer verder!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 04:54

Truste, het is bij mij ook alweer 10 uur, dus ik ga ook pitten :z

latersz :wave:

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 04:54

Lekkere breezer latersz is het geworden :')

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 08:49

ilse_dgraam schreef:
Biancaa schreef:
ahhh die hierboven is zielig _O-

Met die tissues en wc papier, dat blijft toch aan je muts en pielemoos plakken als je het afveegt :P

Oh ik weet er nog 1 met mn dochter, die kwam een keer de trap af toen mn man en ik op de bank bezig waren, komt ze binnen, gaat weer weg. Dus ik met haar praten, ze vraagt logischerwijs wat we aan het doen waren. Dus ik zeg "ehhh we waren elkaars tattoos aan het bekijken" (ik heb toch echt geen tattoo op mn billen _O- ) zij zegt "ja tuurlijk mam..."

vind je dat niet erg voor der? ik zou echt een trauma hebben, kom je beneden zijn je ouders bezig

nou we waren gelukkig niet meer bezig, we lagen gewoon nude :o En nee ik vind het niet erg voor haar, ik heb haar op normale manier uitgelegd dat (ook) ouders dit doen en het gezond en normaal is dat dit gedaan wordt. Waarom zou je als kind een trauma krijgen, dan zou je het als ouders nooit meer kunnen doen omdat de kans er is dat je kind binnen loopt.

Het is denk ik als kind niet echt fijn om het te zien, maar het hoort bij het leven. En ook daar worden ze ooit mee geconfronteerd.

(edit, ik snap ook de moeite niet waarom het topic niet even verplaatst kan worden, dat doen ze als een topic verkeerd staat toch normaal altijd, bijv van mw naar lzp? )

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 13:16

jullie hebben wel veel meegemaakt allemaal samen! :oo
ik heb dit gelukkig allemaal nooit op mijn netvlies staan ( ouders+seks)

ik durfde het alleen nooit in mijn oude kamer te doen, omdat die naast mijn ouders kamer staat! :=
maar als je je zo moet inhouden is het ook geen moer aaan! _O-

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 13:20

Ik heb gelukkig mijn oudes nog nooit betrapt. Mijn broer wel hahahaha, die was alleen.... ook best traumatisch hoor.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 15:58

Gelukkig heb ik hier geen last van :)) geweldige verhalen komen er langs!

Heb alleen gehad dat we in de zomervakantie in Italië in een hotel zaten en naast ons een Belgisch stel. In de badkamer leek het net of je bij hun in de kamer stond zo hard hoorde je het. Was (in het begin) wel grappig met dat Belgisch :+ "OOOH jaaa schatteke" (en nog 80 andere varianten) vooral die jongen kon er wat van. Ik dacht eerst toen ik onder de douche stond dat er eentje niet goed werd.. En niet dat ik de behoefte had om het bij te houden ofzo, maar ze waren dus echt elke dag minstens 2x bezig.
En vrolijk elke dag gedag zeggen hè bij het zwembad of ontbijt, want ze hadden het niet door maar ik durfde ook niet te vragen of het wat zachter kon. :=

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:23

Haha, geweldig topic dit! :D
Ik heb zelf gelukkig nog maar weinig meegemaakt op het gebied van betrappen/betrapt worden :oo

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:42

Toen ik een jaar of 14 was riep mijn moeder uit de slaapkamer of ik de hond uit wilde laten. Dus ik loop hun slaapkamer in om de hond te halen, sliep in een mand naast het bed, ligt mijn vader boven op mijn moeder :(
Wordt mijn moeder boos dat ik zomaar binnen liep, zij riep mij voor de hond dus daar kon ik toch niets aan doen O:)

Wel erg geïnteresseerd om aan de hond te denken tijdens s*x _O-

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:44

tiwi1969 schreef:
Toen ik een jaar of 14 was riep mijn moeder uit de slaapkamer of ik de hond uit wilde laten. Dus ik loop hun slaapkamer in om de hond te halen, sliep in een mand naast het bed, ligt mijn vader boven op mijn moeder :(
Wordt mijn moeder boos dat ik zomaar binnen liep, zij riep mij voor de hond dus daar kon ik toch niets aan doen O:)

Wel erg geïnteresseerd om aan de hond te denken tijdens s*x _O-

'" Goh het plafond moet gewit worden, wat eten we vanavond en de hond moet nog uit" :')

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:41

Ik denk ook wel eens aan de boodschappen hoor... en vlug er achteraan ohja we zijn aan het seksen _O-

Het is niet elke keer fantastisch...

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 19:11

Pascal schreef:
Ik denk ook wel eens aan de boodschappen hoor... en vlug er achteraan ohja we zijn aan het seksen _O-

Het is niet elke keer fantastisch...

hahahahahahaa _O-

nee je hebt gelijk, het kan niet altijd vuurwerk wezen :')

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 19:19

Maar wat is nou eigenlijk het probleem van ouders & seks? je geniet er zelf wel van maar gunt het je ouders niet? dus als jij de 40 bent gepasseerd heb je ook maar gewoon geen seks meer?
Eerder vond ik het ook nooit zo'n geweldig maar sinds ik zelf actief ben vind ik het alleen maar leuk. Ze houden van elkaar, zijn nog steeds (na bijna 30 jaar huwelijk) gelukkig met elkaar en is toch alleen maar fijn als ze ook nog pret in bed hebben ;)
Ik heb m'n ouders nooit echt betrapt gelukkig, dat hoeft ook niet, andersom ook liever niet maar verder, ik hoef het niet te zien en niet te weten hoe/wat/waar/enz... maar verder zie ik eigenlijk het probleem niet meer zo :P

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 19:25

Ilsemarie schreef:
Maar wat is nou eigenlijk het probleem van ouders & seks? je geniet er zelf wel van maar gunt het je ouders niet? dus als jij de 40 bent gepasseerd heb je ook maar gewoon geen seks meer?
Eerder vond ik het ook nooit zo'n geweldig maar sinds ik zelf actief ben vind ik het alleen maar leuk. Ze houden van elkaar, zijn nog steeds (na bijna 30 jaar huwelijk) gelukkig met elkaar en is toch alleen maar fijn als ze ook nog pret in bed hebben ;)
Ik heb m'n ouders nooit echt betrapt gelukkig, dat hoeft ook niet, andersom ook liever niet maar verder, ik hoef het niet te zien en niet te weten hoe/wat/waar/enz... maar verder zie ik eigenlijk het probleem niet meer zo :P

Ik denk dat de meeste het gewoon liever niet zien of weten :+