Ingmar_ schreef:Geen idee. Ik heb het nog nooit ervaren, dus ik kan daar niets over zeggen. Dit betekent uiteraard NIET dat ik het dan maar een keer moet ervaren.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ingmar_ schreef:Heheh dat kijken naar menschen heb ik ook heel sterk. Da's best lastig.
ilse_dgraam schreef:Biancaa schreef:ahhh die hierboven is zielig
Met die tissues en wc papier, dat blijft toch aan je muts en pielemoos plakken als je het afveegt
Oh ik weet er nog 1 met mn dochter, die kwam een keer de trap af toen mn man en ik op de bank bezig waren, komt ze binnen, gaat weer weg. Dus ik met haar praten, ze vraagt logischerwijs wat we aan het doen waren. Dus ik zeg "ehhh we waren elkaars tattoos aan het bekijken" (ik heb toch echt geen tattoo op mn billen) zij zegt "ja tuurlijk mam..."
vind je dat niet erg voor der? ik zou echt een trauma hebben, kom je beneden zijn je ouders bezig
tiwi1969 schreef:Toen ik een jaar of 14 was riep mijn moeder uit de slaapkamer of ik de hond uit wilde laten. Dus ik loop hun slaapkamer in om de hond te halen, sliep in een mand naast het bed, ligt mijn vader boven op mijn moeder![]()
Wordt mijn moeder boos dat ik zomaar binnen liep, zij riep mij voor de hond dus daar kon ik toch niets aan doen![]()
Wel erg geïnteresseerd om aan de hond te denken tijdens s*x
Ilsemarie schreef:Maar wat is nou eigenlijk het probleem van ouders & seks? je geniet er zelf wel van maar gunt het je ouders niet? dus als jij de 40 bent gepasseerd heb je ook maar gewoon geen seks meer?
Eerder vond ik het ook nooit zo'n geweldig maar sinds ik zelf actief ben vind ik het alleen maar leuk. Ze houden van elkaar, zijn nog steeds (na bijna 30 jaar huwelijk) gelukkig met elkaar en is toch alleen maar fijn als ze ook nog pret in bed hebben
Ik heb m'n ouders nooit echt betrapt gelukkig, dat hoeft ook niet, andersom ook liever niet maar verder, ik hoef het niet te zien en niet te weten hoe/wat/waar/enz... maar verder zie ik eigenlijk het probleem niet meer zo