Hier nog dikke vlokken, maar t sneeuwt nu zacht! Trouwens wel flink veel gevallen hier! (Ook wel te zien op de foto;s als je naar t knipperlicht op het spatbord kijkt! )
Ik ben vandaag niet naar school geweest door de sneeuw! Zat bij mijn ouders thuis en moest dus anderhalf uur reizen.. Maar over een stukje waar ik normaal een kwartier over deed.. Deed ik nu al anderhalf uur, dus laat staan de hele reis naar Amsterdam.. Mijn bus stond gewoon in een ziekelijke file vanmorgen. Ben maar weer naar huis gegaan toen we na anderhalf uur nog niet opgeschoten waren .
Normaal ga ik rond 10 voor 9 van huis voor een ritje van 20 minuten. Ik ga nu rond 8 uur maar rijden en dan hopen dat ik optijd op het werk ben. Moet er rond 9.15 zijn. Dan heb ik een 1.15 om 16 km te rijden. Man wat een sneeuw is er gevallen. Al een aantal ongelukken gebeurt hier. Meerdere auto's op de kop ef tegen de vangrail
frankiej
Geplaatst: 03-12-10 08:37
oe, en nu is het écht koud. -10. was ook wel te voelen aan de handen met het paardenvoeren. in zuidbrabant zelfs -12.
_lieff_
Geplaatst: 03-12-10 08:39
Yeeeyyyy Yesss Yippieeeeee
Het sneeuwt!
Joto
Geplaatst: 03-12-10 08:46
Was net waterbakken los maken..Kwam ik familie bambi tegen in de sneeuw