Waar werd jij vandaag blij van? :)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

montiesmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 23:21

Dat mijn paardje heerlijk in de wei stond, toen ik vanmiddag op stal kwam!!
De bak is stijfbevroren, dus dan maar lekker dollen in de sneeuw op de dijk... alle paarden waren helemaal blij ... thanks Dick!!

Afbeelding

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 23:58

montiesmama schreef:
Dat mijn paardje heerlijk in de wei stond, toen ik vanmiddag op stal kwam!!
De bak is stijfbevroren, dus dan maar lekker dollen in de sneeuw op de dijk... alle paarden waren helemaal blij ... thanks Dick!!

Afbeelding

De bak bij De Jong toevallig? Niet te doen!

Anywayzz, ik werd ontzettend blij van de soesjes die ik mocht uitdelen aan de theatergangers op mijn werk, omdat ons theater 35 jaar bestaat! *\o/* :+ <:) (Ik heb krom gelegen van de gierigheid van sommige mensen! En dat wat er over was, was natuurlijk voor het personeel! :Y) )
En daarna werd ik blij van de groep (hele jammie ;) ) zangers die opgetreden had, en vervolgens (toen ik langs de kleedkamers liep) zich stonden om te kleden, MET DE DEUREN OPEN!!! :D :D :D *\o/* <3 *D

montiesmama

Re: Waar werd jij vandaag blij van? :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 00:00

neeeeee!!!! niet de Jong, gewoon Dick Andriesen op de Nesserlaan.

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 00:01

Dat ik naar stal ging (uur lopen, kon niet met de fiets etc door de sneeuw enzo) maar werd gelukkig door een lief iemand op stal terug gebracht :D.

en dat we morgen gaan gourmetten, en dat er in een van de cadeautjes xbox kinect inzit muhah

kollee3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 00:06

Mijn vader vandaag voor mij 2 Zadels en 2 singels 2 hoofdstellen voor me heeft gekocht! En mijn pony's het geweldig vinden in de sneeuw, ze zijn lekker met elkaar aan het spelen en dat doet me echt goed.

Maaike_Kealy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 00:14

dat m'n vriendje met het nieuws kwam dat wij volgend weekend naar düsseldorf gaan

vaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 00:16

mijn knappe collega, met z'n gekke acties :o

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 08:12

Ik werd eerst NIET blij van het vreselijke weer zaterdagochtend! :( Ik moest examen doen voor de Jonge Hondencursus namelijk. Toch met de auto door de sneeuw en toen was ik blij dat ik veilig aan was gekomen. Nog blijer werd ik van alle achten, negens en tienen waarmee we geslaagd zijn, als beste van de groep. En dat terwijl mijn hondje niet zo blij werd van een minuut 'AF' moeten blijven met haar buikje in de sneeuw, maar ze deed het wel, de lieverd! <3 Daarna lekker haar warme droogdoek omgedaan (een soort badjas) en daar werd iedereen op de Kynologen Club weer blij van want dan lijkt het Roodkapje wel haha.. :D

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 09:11

Dat ik gister een veel te leuke avond heb gehad.. :+:
En ondanks dat ik veel te weinig geslapen heb, word ik vast ook wel blij van Sinterklaas vieren vanavond. :Y)

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 10:51

Ik werd heel blij van m'n droom :o Maar helaas zal het wel een droom blijven denk ik :=
(Zou wel grappig zijn als m'n ex spontaan voor m'n voeten zou flauwvallen en door mijn bezorgdheid ineens weer beseft dat ie alsnog zo veel van me houdt dat we onze relatie weer voortzetten.. :P... Hmm als ik hem volgend weekend -wanneer ik hem tegen denk te komen- nou gewoon is per ongeluk laat struikelen, misschien komt het dan in de buurt?)
Haha word helemaal blij van het idee alleen al :')

Twijfel overigens waar ik blijer van word, hem lieflijk en bezorgd overeind helpen.. of hem nog een rotschop na geven }>

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 11:54

montiesmama schreef:
neeeeee!!!! niet de Jong, gewoon Dick Andriesen op de Nesserlaan.

Ooow, omdat je zei paardje op de dijk, dat hebben we bij De Jong ook. Woon ik trouwens echt hééél vlakbij, de Nesserlaan! (als ik uit mijn raam kijk, kijk ik er zo op. En ga altijd hardlopen op die polderweg...) *ahum*... off-topic :+

Ik werd vanochtend blij van mijn héérlijke combinatie van: English muffin, met jam, bacon, gebakken eitje en gesmolten kaas! Mjam! (voor de oplettende lezer, ik heb dus een SAS-dag vandaag ;) , het is tenslotte <:) !)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 14:49

Vandaag omdat ik heel gezellig opstond in een vrij druk huis - ik sliep bij mijn nichtje op haar kamer (gisteravond Sinterklaas in Drenthe gevierd) en iedereen werd min of meer tegelijk wakker. Waarschijnlijk omdat mijn oom het huis in elkaar begon te timmeren, niemand weet nog wat hij eigenlijk aan het doen was dat er zo'n herrie maakte... :=

Dus toen was het gezellig en druk en hebben we koffie en broodje voor de tv gedaan in de warme huiskamer enzo. Het is er namelijk nu nog wat drukker omdat het vriendinnetje van mijn neefje ook bleef slapen, die is nu echt sinds een maand overal bij. :)
Dus lol en geklier in de badkamer etc...
Tja dat gebeurt in zo'n rustig huishouden als hier niet.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:12

Ontbijten met warme croissantjes&jam <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:57

Een leuk onderonsje met mn schoonzus :+:

sazsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:59

Ik werd blij van mijn nichtje Noa, ze begroette me vanochtend (na logeer partijtje bij mijn zus door het slechte winter weer) met een big smile. En ik heb haar voor het eerst (ze is 2 maanden) in bad mogen doen. Wat is ze toch een geweldig lief, mooi en fantastisch meisje.

Charlot2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 16:06

van het - niet verwachte - sinterklaas cadeautje in de voerton bij mijn paarden. een camcorder om mezelf tijdens het rijden te (laten) filmen! Er zat ook nog eens een super lief gedicht bij. Kippevelmoment! :)

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 16:08

Van de foto's en filmpjes van het stappen gister avond, echt geweldig gehad!
En dat ik mijn lieve vriendje eeeeindelijk weer zie vanavond :)

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 16:19

van dat de sneeuw eindelijk weggaat en toen ik daarnet eindelijk klaar was met het ringen op de manege :)

__AM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 16:22

Van het optuigen van de kerstboom :))

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 16:31

Dat ik net kaarten heb besteld voor 14 oktober symfonica in Rosso met nick en simon!!
en.. gister de twilight sage eclipse besteld!:D:D:D mijn weekend kan niet meer stuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 16:34

Dat de bak ontdooit was en ik lekker weer kon rijden, en van mijn lieve pony die goed zijn best deed :)

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 16:35

Een ontzettend leuk Sinterklaas gedicht. :D

Ank89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 16:37

Van men allerliefste kerel vanacht :o

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 16:38

Dat ik net met vriendlief naar een huisje ben wezen te kijken die ons beiden wel wat lijkt. :+:

Frodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:28

Angel___ schreef:
Van het optuigen van de kerstboom :))

hiervan//
_O-