De bak is stijfbevroren, dus dan maar lekker dollen in de sneeuw op de dijk... alle paarden waren helemaal blij ... thanks Dick!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
montiesmama schreef:Dat mijn paardje heerlijk in de wei stond, toen ik vanmiddag op stal kwam!!
De bak is stijfbevroren, dus dan maar lekker dollen in de sneeuw op de dijk... alle paarden waren helemaal blij ... thanks Dick!!
(Ik heb krom gelegen van de gierigheid van sommige mensen! En dat wat er over was, was natuurlijk voor het personeel!
)
) zangers die opgetreden had, en vervolgens (toen ik langs de kleedkamers liep) zich stonden om te kleden, MET DE DEUREN OPEN!!!
Ik moest examen doen voor de Jonge Hondencursus namelijk. Toch met de auto door de sneeuw en toen was ik blij dat ik veilig aan was gekomen. Nog blijer werd ik van alle achten, negens en tienen waarmee we geslaagd zijn, als beste van de groep. En dat terwijl mijn hondje niet zo blij werd van een minuut 'AF' moeten blijven met haar buikje in de sneeuw, maar ze deed het wel, de lieverd!
Daarna lekker haar warme droogdoek omgedaan (een soort badjas) en daar werd iedereen op de Kynologen Club weer blij van want dan lijkt het Roodkapje wel haha..
Maar helaas zal het wel een droom blijven denk ik 
... Hmm als ik hem volgend weekend -wanneer ik hem tegen denk te komen- nou gewoon is per ongeluk laat struikelen, misschien komt het dan in de buurt?)
montiesmama schreef:neeeeee!!!! niet de Jong, gewoon Dick Andriesen op de Nesserlaan.
, het is tenslotte
!)