Rit met nachtbus escaleert, gevecht met politie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 10:24

Als B. kwaad wil, kan dit verhaal nog wel een staartje krijgen.

Ik denk even snel terug aan een amerikaans meisje dat haar schoen uitgooide naar een agent, en vervolgens helemaal in elkaar gebeukt werd.

Ayasha
Blogger

Re: Rit met nachtbus escaleert, gevecht met politie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 10:50

Ik denk dat B goed moet opletten als hij kwaad wil. Nederland is Amerika niet. Daar spannen ze rechtzaken aan tegen God.

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 10:54

Waar zou hij op moeten letten?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 10:55

Dat ie zelf niet de bak in draait voor smaad en het geweld naar de agente. ;)
IMO mag meneer B al heel blij zijn dat ie niet vast zit.

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:02

Wat denk je zelf, 4 tegen 1?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 11:04

Vienna2007 schreef:
Wat denk je zelf, 4 tegen 1?

Nee, B. gaf de eerste agente een agressieve duw de bus uit (toen er nog maar 2 agenten waren), hij was degene die met geweld begon.... dan is het al lastiger aanklagen dunkt me.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:05

Nee Vienna, 6 + hond tegen een hele bus vol dronken, joelende jongeren waarvan eentje agressief werd met de mogelijkheid de hele bus mee te trekken... Wat denk jij? ;)

kanniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:09

Ik vind dat zo iemand een eerlijke kans moet krijgen om te winnen. |o .
Laatst bijgewerkt door kanniet op 16-11-10 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:09

Ik vind dat zo iemand zich aan de regels heeft te houden, dan moet er niet gewonnen of verloren worden.

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:10

Goed optreden van de politie.

kanniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:11

Ben ik helemaal met je eens Ayasha. Oppakken die handel en opsluiten.

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:11

Wat ik denk? Wat ik weet, is dat agenten een voorbeeld functie behoren te hebben. Hoe je het ook wend of keert, het was niet nodig om met 4 man in te slaan en schoppen op de persoon, en al zeker geen hond los te laten. De verdacht lag op de grond, naschoppen, en hond erop zetten is overbodig, en daar kunnen ze behoorlijk voor op het matje geroepen worden.

Het gaat niet om het oee en aah gehalte, het gaat ten alle tijde nog om de ernst van het gevaar, die hier gering was.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:13

Vienna2007 schreef:
Wat ik denk? Wat ik weet, is dat agenten een voorbeeld functie behoren te hebben. Hoe je het ook wend of keert, het was niet nodig om met 4 man in te slaan en schoppen op de persoon, en al zeker geen hond los te laten. De verdacht lag op de grond, naschoppen, en hond erop zetten is overbodig, en daar kunnen ze behoorlijk voor op het matje geroepen worden.

Het gaat niet om het oee en aah gehalte, het gaat ten alle tijde nog om de ernst van het gevaar, die hier gering was.

Blijkbaar wel want anders hadden ze het niet gedaan. Ik denk dat meneer B meer op het matje geroepen kan worden voor het aanvallen van meerdere agenten, het opjutten van een hele bus en verzet bij een arrestatie dan dat de agenten die de rest aan het beschermen waren op het matje geroepen kunnen worden :(:) Wat je blijkbaar blijft vergeten is dat ze in eerste instantie maar met 2 agenten waren.. Daarna hebben ze volk bijgeroepen omdat de situatie te gevaarlijk werd. Ze hebben proberen te praten waarop B Fysiek agressief werd. Dus versterking dan maar! Begint die hele bus beetje mee te joelen... Nog meer versterking want jonges als ze allemaal beginnen hebben we een probleem... Nee echt Vienna, hoe graag je het ook wil geloven. B heeft geen poot om op te staan, in het beste geval mag ie een paar dagen de bak in.

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:15

De beveiliging debkt dat hij heel wat is tegenwoordig, daar gaat het al fout .Praten op en rustige manier is de enige methode .

Maar die politie zeg pfff het is al eerder in opspraak geweest maar hier hebben we dus niets aan he, er zal maar echt een gevaarlijke crimineel zitten, dat kunnen ze echt niet aan.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:17

Zo, heftig hoor. Ik zou echt bang zijn geweest als ik in die bus had gezeten :=

Over het hoe en wat ga ik verder niet meediscussiëren.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:17

Wat hadden ze dan moeten doen xantaatje?

Zwerfkei

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:19

1. Politie moest ze er gewoon al eerder uitflikkeren. Dan maar met hond!
2. Wie niet horen wil moet voelen
3. Vreten mag niet in de bus
4. Filmer is een enorme kneus

Conclusie: niks mis mee! Met harde hand aanpakken!

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:22

Okee, annanash, jij weet het -zoals altijd- allemaal beter.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 11:23

Waarom is de filmer een kneus, hij zegt toch verder niks?

Ik denk overigens niet dat ze er meteen een hond bij in mogen zetten. ;) Er zitten toch wel wat regeltjes aan vast...

Vienna2007 schreef:

Het is toch zo? Die kerel heeft geen poot om op te staan.
Enige is misschien dat er teveel geweld is gebruikt, maar hij was de eerste die begon met agressief gedrag. Tsja, dat is gewoon dom...

Zwerfkei

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:24

Fiffill schreef:

Ik denk overigens niet dat ze er meteen een hond bij in mogen zetten. ;) Er zitten toch wel wat regeltjes aan vast...

Je hoort een jongen commentaar geven, filmer nam ik aan. Diegene die je hoort is echt een kneus... En waarom? Luister naar t commentaar! Oja dat blonde meisje is ook te hysterisch.

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:25

Fiffill schreef:
Enige is misschien dat er teveel geweld is gebruikt, maar hij was de eerste die begon met agressief gedrag. Tsja, dat is gewoon dom...

Dat heeft hij in de huidige maatschappij wel. Volg voor de grap het nieuws eens wat meer mbt politie.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 11:26

Zwerfkei schreef:
Fiffill schreef:

Je hoort een jongen commentaar geven, filmer nam ik aan. Diegene die je hoort is echt een kneus... En waarom? Luister naar t commentaar! Oja dat blonde meisje is ook te hysterisch.

Dat is dus niet de filmer, die geeft geen commentaar. ;)
Helaas wordt hij wel steeds voor die ene blonde jongen aangezien (die vond ik ook ontzettend vervelend :o )
Blonde meisje was vreselijk, maar volgens mij ook echt heel bang voor die hond...

Vienna2007 schreef:
Fiffill schreef:

Dat heeft hij in de huidige maatschappij wel. Volg voor de grap het nieuws eens wat meer mbt politie.

Dat zou echt ontzettend krom zijn.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:33

Vienna2007 schreef:

Ik neem tenminste je nick fatsoenlijk over. :D a - ya - sha. Is nie zo moeilijk. ;) Ik weet dat politie met regelmaat benadeeld wordt. Maar in deze situatie denk ik dat B het echt niet wint. ;)

Het is woord tegen woord wb te veel geweld. Op het natrappen na zal er weinig te verwijten vallen en sja, zie dat maar een keer te bewijzen. Voor het oproepen van de hond zal er eerst wel een aantal procedures gevolgd moeten worden voor die uberhaupt mag komen, dus alsie daar was zal ie er ook wel geweest mogen zijn. Naar wat ik hoor is werken met de honden een erg populaire job bij de politie en ik denk niet dat ze die gaan riskeren voor een troepje dronken jongeren.
Verder kan ik best ongelijk hebben, enige punt is dat jij niet met meer argumenten kan komen dan "kijk maar eens naar de media" en een poging om de feiten te verdraaien... :) Tja dan ben ik inderdaad geneigd bij mijn eigen beeld te blijven.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 16-11-10 11:41, in het totaal 4 keer bewerkt

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:36

Ik erger me nog het meest dood aan die blonde trien.
Het hardst schreeuwen over die hond en de situatie maar wel haantje de voorste willen zijn. :S

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 11:41

Babeth schreef:
Ik erger me nog het meest dood aan die blonde trien.
Het hardst schreeuwen over die hond en de situatie maar wel haantje de voorste willen zijn. :S

Ze was ook ontzettend dronken, toen ze een paar haltes verder de bus uit ging liep ze niet bepaald recht door het gangpad.. :+