Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vienna2007 schreef:Wat ik denk? Wat ik weet, is dat agenten een voorbeeld functie behoren te hebben. Hoe je het ook wend of keert, het was niet nodig om met 4 man in te slaan en schoppen op de persoon, en al zeker geen hond los te laten. De verdacht lag op de grond, naschoppen, en hond erop zetten is overbodig, en daar kunnen ze behoorlijk voor op het matje geroepen worden.
Het gaat niet om het oee en aah gehalte, het gaat ten alle tijde nog om de ernst van het gevaar, die hier gering was.
Vienna2007 schreef:Okee, annanash, jij weet het -zoals altijd- allemaal beter.
Fiffill schreef:Waarom is de filmer een kneus, hij zegt toch verder niks?
Ik denk overigens niet dat ze er meteen een hond bij in mogen zetten.Er zitten toch wel wat regeltjes aan vast...
Fiffill schreef:Het is toch zo? Die kerel heeft geen poot om op te staan.
Enige is misschien dat er teveel geweld is gebruikt, maar hij was de eerste die begon met agressief gedrag. Tsja, dat is gewoon dom...
Zwerfkei schreef:Fiffill schreef:Waarom is de filmer een kneus, hij zegt toch verder niks?
Ik denk overigens niet dat ze er meteen een hond bij in mogen zetten.Er zitten toch wel wat regeltjes aan vast...
Je hoort een jongen commentaar geven, filmer nam ik aan. Diegene die je hoort is echt een kneus... En waarom? Luister naar t commentaar! Oja dat blonde meisje is ook te hysterisch.
Vienna2007 schreef:Fiffill schreef:Het is toch zo? Die kerel heeft geen poot om op te staan.
Enige is misschien dat er teveel geweld is gebruikt, maar hij was de eerste die begon met agressief gedrag. Tsja, dat is gewoon dom...
Dat heeft hij in de huidige maatschappij wel. Volg voor de grap het nieuws eens wat meer mbt politie.
Vienna2007 schreef:Okee, annanash, jij weet het -zoals altijd- allemaal beter.