Mocca schreef:Het probleem waar ik voornamelijk tegenaan loop is de kleding voor de zomer.
Winter is niet zo'n probleem. Ik hoef op mijn werk op zich niet heel netjes, bazen zelf lopen ook in spijkerbroek en trui, maar wil toch een beetje netjes voor de dag komen, zeker als er sollicitanten op gesprek komen. Momenteel loop ik vaak in een nette spijkerbroek met laarzen, en dan een colbertje. In de zomer is een colbertje echter vaak te warm, en een gewoon tshirt vind ik dan ook weer zo not done. Heb al een beetje rondgekeken voor wat leuke blousjes met korte mouwen, maar ze zijn vaak zo standaard. Het moet wel een beetje hip zijn, en ook nog werkbaar zijn (met andere woorden; niet al te oncomfortabel). Hemdje zonder mouwen kan ook weer niet. Heb een paar mooie pakken in de kast hangen, draag ik veel op school maar is te chique voor mijn werk.
Ik heb een paar mooie truitjes voor in de zomer en idd een paar leuke blousjes met korte mouwen.. heb er bij 1tje bv een leuke roos op genaaid en eentje door de kleermaker helemaal laten vermaken tot iets hips (had hem bewust 2 maten te groot gekocht, heb hem bij de taille in laten nemen en dan bij mn schouders laten poffen!)
Nu in de winter heb ik speelse pakken (hoge taille, geen broeken tot aan je navel enz
) van de WE. Dit maak ik dan wat speelser met leuke pumps, sjaaltjes, armbanden, kettingen enz. Zo heb ik vandaag een zwart pak aan met lichtbruine slange leren pumps, zwart lang truitje er onder met daar over heen een honingkleurige riem, sjaaltje met lichtbruin, donkerbruin en goud erbij en dan allerlei soorten grote armbanden!
Wat ik ook doe is bv leuke laarzen onder mn mantelpakje! maakt het ook wat leuker, anders ben ik net een stuwades