_joellover_ schreef:ik heb eindelijk gekocht!
Mine
Die wil ik echt al jaaaaaaaaaren! Vind ze zó geweldig! Zijn van de invito toch

Ik heb ze in het wit, heerlijke laarzen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_mexx_lady_ schreef:Ik ben ook weer op zoek naar laarsjes voor erbij deze winter.
Ik moet wil en zal van die legerbotinne/stoere laarsjes zonder hak hebben.
Zo die hogere met veters die je zo lekker half los kan laten hangen, maar ben nog nergens leuke tegengekomen.
Weet iemand een leuke laars?
_mexx_lady_ schreef:Ik ben ook weer op zoek naar laarsjes voor erbij deze winter.
Zo die hogere met veters die je zo lekker half los kan laten hangen, maar ben nog nergens leuke tegengekomen.
minkie schreef:_mexx_lady_ schreef:Ik ben ook weer op zoek naar laarsjes voor erbij deze winter.
Staan ook nog op mijn verlanglijstje!
Frits2008 schreef:Al snuffelend op Bokt dit topic gevonden.
Nu ben ik een man en draag geen laarzen (afgezien van rijlaarzen), maar ik ken wel het leed wat 'laarzen' heet.
Er worden tegenwoordig heel veel laarzen gemaakt voor vrouwen met wat wijdere (zeg maar rustig, dikke) kuiten.
Nu heb ik een vrouw met schoenmaat 39 en een kuitomtrek van zo'n 35 cm. Daar zijn dus praktisch geen nette knielange laarzen voor te vinden die ook nog eens mooi zitten. (okay bij DUOboots kun je ze bestellen maar daar hangt een prijskaartje aan)
Zijn er nog meer dames die problemen hebben met hun smalle kuiten?