Hier!! neej ik vind ze echt vreselijk en de mensen die erop lopen die lopen dan helemaal scheef naar binnen of naar buiten gezakt te LELIJK zo wil ik echt niet voor schut lopen
Thenexttry
Geplaatst: 12-10-10 21:07
ik vind ze oerlelijk maar gebruik die neppe van 3 euro om door de mest in de mesthoop te banjeren haha scheelt weer me leuke schoenen
oo en trouwens ik zie allemaal reacties van mensen die zeggen dat er scheef op gelopen wordt , dat is alleen zo bij de neppers , maar achja gelukkig beoordeeld me paardje me niet op me mest sloffen
dwaallicht
Geplaatst: 12-10-10 21:19
Uggs vind ik niet zo mooi, maar ik heb Ella's (lijken dr een beetje op maar zit wat meer vorm in en grovere zool) en die zijn prima voor het koude weer. Kan mij het schelen dat ze lomp zijn, ik ga me daar in de vrieskou niet op pumps door de sneeuw strompelen, bekijk het maar. Dr martens zijn zeker ook lomp? Die heb ik namelijk ook
Elin_
Geplaatst: 12-10-10 21:20
*Steekt hand op* Ik
Vind het echt rampzalig lelijk! Ik loop togh ook niet met mijn pantoffels over straat?
Ik vind ze verschrikkelijk. Ik noem ze altijd 'ugly uggs'
Maar ik heb zelf ook de neppe Alleen omdat ze zo heeeeerlijk zitten, die binnenkant is echt lekker zacht! Maar ik durf ze niet naar mn werk te dragen, haha
BertBaley
Geplaatst: 12-10-10 21:30
uggs zijn toch helemaal top? echte iig
eigenlijk mag ik hier niet komen.. heb meer dan 10 paar
Vriendin van mij heeft ze ook, prima. Maar ik wil er nog niet dood in gevonden worden ze mogen dan heel erg lekker zitten (zegt ze), mijn tijgerpoot-pantoffels zitten net zo fijn
UGGS... Nu de winter weer in aantocht is en bijna elk meisje op uggs loopt, probeer ik met al mijn gevoel het mooie in de Uggs naar boven te halen, ik zoek gewoon naar IETS wat ze dan toch nog misschien mooi maakt...want als er zoveel meisjes op lopen zal de Ugg toch ergens heel erg aantrekkelijk zijn ... maar nee, het lukt me niet. Ik blijf ze oer- en oer- en oerlijk vinden!