Carnaval

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Carnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:26

Is in Roosendaal :)
Wat en waar precies weet ik niet, ik ben een groen Tullepetaontje :D
Woon er pas sinds kort :D Dus dit is mijn carnavalsontgroening :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:29

klopt, elke vereniging heeft naast het grote carnaval nog zijn eigen carnaval met optredens etc... :))

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:30

Jep, bij ons hebben we ook voorproefjes! :)
Dit weekend zijn we met een aantal jongeren-CVclubs gaan skien in Bottrop, met natuurlijk de apres-ski. :))
En natuurlijk is de Prinsonthulling al geweest, en dit weekend is de Pronkzitting (wat ook al een beetje CV lijkt, alle clubs zijn er dan namelijk gezellig :) ) en de komende weken veel bouwen aan de wagen, een aantal ballen (of bals, wat is het inderdaad? :P ) en daarna begint het echte werk! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:34

Ik zat ook hoor van.. mag ik dan al verkleed?? en mn pruik op?? :):) *\o/*

:D :D
en lief echt ja duhhhh :P :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:35

er is ook een internetsite voor.. maar dat is allemaal helemaal in dialect geschreven en ik snap nog niet alles laat ik maar zeggen :')

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:42

suze_ schreef:
Ik zat ook hoor van.. mag ik dan al verkleed?? en mn pruik op?? :):) *\o/*

:D :D
en lief echt ja duhhhh :P :+

:D :D :D :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:43

Mn pruik is echt überhip 8-)
knalllroze met een pony :')
hij staat nog ook vlgs lief :D

laura_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 19:05

Jolandaa_ schreef:
laura_power schreef:

niet alleen standaard, maar ook wat hoerig :=

hoerig? hoezo dat? ik ga heus niet als politie agent hoor :P het waren maar voorbeelden van de sites..........
dusja.
en zo'n tirol meisje, of een bij/lieveheersbeestje is toch niks hoerigs aan ? ;)

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 19:52

_O- sorry hoor maar gaan hier nou serieus mensen liggen zeuren over hoerig of niet??
zijn jullie nou carnavallers of niet?!
Wat maakt het uit, juist grappig hoe fouter hoe beter ;) Ik ga toch niet in zo'n lange soepjurk rondlopen ... :')

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 19:53

xLuus schreef:
_O- sorry hoor maar gaan hier nou serieus mensen liggen zeuren over hoerig of niet??
Wat maakt het uit, juist grappig hoe fouter hoe beter ;) Ik ga toch niet in zo'n lange soepjurk rondlopen ... :')

amen _/-\o_

zo liep er vorig jaar een kerel ook in een heeeeul kort jurkje rond, sjit wat was Hij hoerig :')

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 19:53

Het is zo hoerig als je het zelf maakt. :Y) Ik weet zeker dat van een bananenpak nog iets hoerigs te maken is (mijn oog valt op de advertentie hieronder met een banenenpak :+ )

jumpingxgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:08

Haaii dit jaar ga ik ook carnaval vieren.. ik ga als Sandy van grease
maar dan niet de "lieve" zal maar zeggen dit word mijn kostuum:
Afbeelding

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:26

xLuus schreef:

is ook veeeeeeel te warm in al die overvolle stikhete kroegen :))

pff wat een gedoe zeg dat de jurkjes tegenwoordig te hoerig zijn! tis toch carnaval! dan is iedereen of te druk met bierdrinken, of te druk met vreemdgaan, en de vrijgezellen gaan al helemaal los haha, moet kunnen toch, paar dagen 1 groot feest en niemand die de weekdaarop alle details nog weet.

Achja ik liep 'vroeger' altijd vrij hoerig rond op stap haha vaak ook met bijpassend gedrag, ach als je er niemand mee kwetst prima toch!!
Je houdt er ook écht geen 'naam' aanover hoor, ik ben tegenwoordig heel beschaafd(kreeg zelfs van een van mn stapmaatjs te horen dat ik mn barbie-kwaliteiten beter moet misbruiken in het dagelijks leven :') ) alleen met carnaval maak ik er graag gebruik van en trek ik iets met wat minder stof aan. Of ik me ga gedragen/misdragen laat ik nog even in t midden ;)

foto's heb ik ook wel ergens, maar of die geschikt zijn om te plaatsen.... zal ns ff zoeken haha!

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:29

Ook ik ga dit jaar voor de tweede keer te carnavallen! :D
heb er al helemaal zin in :))

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:34

Ik vier dit jaar geen carnaval, maar ga wel 1 dag verkleed naar mijn paardrijles. Gaan een meisje uit mijn les en ik als de manege-eigenaar := Ben benieuwd of ze hem in ons herkennen :))

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:47

ik ben dan eigenlijk altijd wel benieuwd waar de mensen in lopen die hier iets zeiden over dat de jurkjes van tegenwoordig te hoerig zijn :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:53

Ach ik heb zo'n scheidsrechters jurkje waar je net mijn billen niet onder ziet nee hoor, zo erg is het niet :o, doe er gewoon een zwarte kort broekje onderaan.. NIKS aan de hand :=

Ach, wat is hoerig?? Volgens mij ligt dat meer aan je gedrag dan hoe je je kleedt.
En wat dan ook,, pff,, t is maar carnaval.. Na die 5 dagen weet niemand er nog iets van..

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:59

met carnaval loopt toch iedereen in korte rokjes en jurkjes! haha so don't worry :D
En wat nancy ook al zegt, het ligt eerder aan je gedrag als aan je kleding of je als hoertje word gezien hoor :=

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:17

Ik vind sommige dingen ook te kort. Maar goed, ben al wat ouder dan de meesten van jullie denk ik. :+ :+ :+ Gedrag bepaald veel, maar ik vind het jullie ten grabbel gooien niet echt classy. Ik heb er verder geen last van. Maar als je in je ondergoed rondhupst, dan moet je ook niet naief doen als je op een bepaalde manier behandeld wordt. 9ook dat keur ik niet goed overigens, maar als de wijn is in de man, de wijsheid is in de kan.....)
Ik vind het niet mooi, maar goed, ieder zijn meug.
Hoe ik er zelf bij loop?? Kijk maar in mijn profiel. :+ :+ :+

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:29

Ik ben ook alweer 28 hoor raket ;)
maar idd, met carnaval moet je dan ook niet hysterisch gaan doen als iemand je in je kont knijpt of je vastpakt ofzo, gewoon subtiel diegene aan een ander vastplakken als je er niet vanaf komt ;)

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:30

Precies, je zult trouwens nog verbazen hoeveel mannelijke aandacht zo'n pinguinpak aantrekt. Is niet echt vrouwelijk zeg maar.
:+ :+ :+ :+
Met 28, horen wij toch tot de oudsten van het topic denk ik, op zich geen punt, maar vooral 20- loopt er hier zo bij.
Alleen kijken, niet aanraken roep ik dan altijd maar.....

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:35

haha ik heb respect voor jullie dat jullie nog steeds de kroeg opzoeken , ken genoeg stelletjes die op hun 20e al op de bank thuis zitten voor de tv ieder weekend en net een getrouwd stel zijn, en al helemáál geen carnaval meer vieren.. :')

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:36

Ik heb van de week een 87 jarige verpleegd die aan me vroeg of hij op tijd hersteld zou zijn voor de carnaval.
Zo zie ik mijn toekomst ook.
Ik ga 4 dagen. En drie dagen de week ervoor . :+ :+ :+ :+
Overigens vallen mijn 40e en 50e verjaardag met carnaval. :+ :+ :+ :+ :+

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:37

xLuus schreef:
haha ik heb respect voor jullie dat jullie nog steeds de kroeg opzoeken , ken genoeg stelletjes die op hun 20e al op de bank thuis zitten voor de tv ieder weekend en net een getrouwd stel zijn, en al helemáál geen carnaval meer vieren.. :')

met allebei is niks mis hehehe...

ik ben overigens 30 :=

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:41

raket schreef:
Ik heb van de week een 87 jarige verpleegd die aan me vroeg of hij op tijd hersteld zou zijn voor de carnaval.
Zo zie ik mijn toekomst ook.
Ik ga 4 dagen. En drie dagen de week ervoor . :+ :+ :+ :+
Overigens vallen mijn 40e en 50e verjaardag met carnaval. :+ :+ :+ :+ :+

_/-\o_ _/-\o_