Wat en waar precies weet ik niet, ik ben een groen Tullepetaontje

Woon er pas sinds kort
Dus dit is mijn carnavalsontgroening
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus dit is mijn carnavalsontgroening

) en de komende weken veel bouwen aan de wagen, een aantal ballen (of bals, wat is het inderdaad?
) en daarna begint het echte werk!

sorry hoor maar gaan hier nou serieus mensen liggen zeuren over hoerig of niet??
Ik ga toch niet in zo'n lange soepjurk rondlopen ...
xLuus schreef:sorry hoor maar gaan hier nou serieus mensen liggen zeuren over hoerig of niet??
zijn jullie nou carnavallers of niet?!
Wat maakt het uit, juist grappig hoe fouter hoe beterIk ga toch niet in zo'n lange soepjurk rondlopen ...
xLuus schreef:sorry hoor maar gaan hier nou serieus mensen liggen zeuren over hoerig of niet??
zijn jullie nou carnavallers of niet?!
Wat maakt het uit, juist grappig hoe fouter hoe beterIk ga toch niet in zo'n lange soepjurk rondlopen ... :')

) alleen met carnaval maak ik er graag gebruik van en trek ik iets met wat minder stof aan. Of ik me ga gedragen/misdragen laat ik nog even in t midden

Ben benieuwd of ze hem in ons herkennen
, doe er gewoon een zwarte kort broekje onderaan.. NIKS aan de hand 

Gedrag bepaald veel, maar ik vind het jullie ten grabbel gooien niet echt classy. Ik heb er verder geen last van. Maar als je in je ondergoed rondhupst, dan moet je ook niet naief doen als je op een bepaalde manier behandeld wordt. 9ook dat keur ik niet goed overigens, maar als de wijn is in de man, de wijsheid is in de kan.....)

xLuus schreef:haha ik heb respect voor jullie dat jullie nog steeds de kroeg opzoeken , ken genoeg stelletjes die op hun 20e al op de bank thuis zitten voor de tv ieder weekend en net een getrouwd stel zijn, en al helemáál geen carnaval meer vieren..