En dan kom je op tv!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Re: En dan kom je op tv!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 20:42

Hahaha laura, ik heb dat dus echt nog nooit gehoord, zat haar ook echt zo aan te kijken van, goh das echt voor het eerst dat iemand zoiets tegen me zegt.
Avondeten is meestal tussen 6 en 7 uur, dus dan moet ik om een uur of 9 nog wat naar binnen werken.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:45

Misschien kan je proberen om om 17.00 uur te eten? en dan om 21.00 uur?

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:47

Het is niet heel raar hoor, je lijf krijgt dan namelijk echt te weinig binnen en slaat dan alles WAT er binnen komt ook direct op. Je lichaam gaat dan op de zogeheten spaarstand :)! Dat is ook het probleem van crashdieeten en het jojo-effect!

Maar om 9 uur iets licht verteerbaars maar toch voedends eten, moet toch kunnen lukken?
Eventueel iets minder avondeten en dan wel dat tussendoortje, dat lijkt me qua calorien en wat je binnen krijgt ook weer beter? Dat je het toch wat verspreider binnenkrijgt!!

Verder heel goed bezig hoor!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 21:06

Ik eet altijd bij mijn ouders, want ik ben om 5 uur net thuis van mijn werk en dan ga ik altijd gelijk naar stal, dan ben ik meestal rond 6 uur bij mijn ouders en dan eten we.
Maar inderdaad, ik ga gewoon zo thuis nog even wat vinden om te eten hahahaha.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:30

Goed bezig! -22 is echt een super prestatie!
Vind het trouwens heel goed dat je niet gereden hebt. Als je zelf onzeker bent breng je dit over op je paard en dat kan weleens tot vervelende situaties komen! Nu je je wat zekerder voelt kun je het weer rustig oppakken tot het vertrouwen er is! Klasse!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 23:02

Gelukkig heb ik een superlief paard, want zelfs toen ik onzeker was deed hij absoluut geen stap verkeerd, hij werd juist heel erg voorzichtig met mij erop.
Maar nu hoop ik idd wat zekerder te worden als ik rij.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:14

Heb je nog netjes wat gegeten net? ;)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 09:24

Ik heb gisteravond mijn avondeten in 2 delen opgegeten, dus eerst om half 7 een helft en de andere helft om 8 uur ofzo, maar k heb wel om half 10 nog wat gedronken gister, dus toen zat ik ook wel weer vol.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:51

Ik zag net een foto in een ander topic! Je gaat goed zeg! :D

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:04

Ik ben ook benieuwd naar een foto :D

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-11 16:43

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ben zo blij, heb net gereden op mijn paardje en ik voelde me zo zeker dat ik hem in galop wilde zetten, uiteindelijk merkte ik wel dat als hij eenmaal tempo ging maken dat ik hem toch onbewust tegen ging houden, maar ik heb hem 2 passen in galop gehad, dat verwachte ik niet dus toen hield ik weer in, maar goed nu weet ik wat ik moet verwachten, dus volgende keer gaat het gewoon wel.
Voor iemand zoals ik, die voorheen echt met gierende hartkleppen en knikkende knieën bij hem stond als ik erop ging, is dit echt een mega grote stap vooruit

Oh ja foto
Afbeelding

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 17:00

*\o/* wauw Lieke........wat zie jij er goed uit zeg!
je straalt helemaal :D

en fijn joh dat je lekker op je mooie paard kan rijden!

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 18:16

Wow wat een verschil !! :D
vind het echt knpa dat je zoveel bent afgevallen, en weer op je paardje kan rijden !! :D

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 18:25

woow meid, petje af.
wat zie je er goed uit :D

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:34

Heej meis super hoor!!!!!!!!!!!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 21:42

YES 25 kilo eraf!!!! En ik zit nu dus ook onder de 90 kilo, als ik er nu nog 15 kwijt raak zit ik op 75, lijkt me wel een mooi gewicht voor mij. Maar ik dat niet haal is het ook wel goed hoor.

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:45

Geweldig joh!!
Dat moet toch wel een kick geven.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 21:49

Jep, voelt heerlijk, want ik kan me niet meer herinneren wanneer het voor het laatst was dat ik in de 80 heb gewogen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:50

Wauw, 25 kilo dr al af, wat gaat dat hard zeg!! Is er een soort van gem. aantal kilo's dat mensen kwijtraken na de operatie? Of is dat echt totaal niet te zeggen?

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 21:55

Niet te zeggen, bij mij hoeven er natuurlijk minder kilo's af als iemand die 30 kilo zwaarder is. En verder ligt het er ook aan hoe je zwaar bent geworden, als iemand elke dag 3 borden volschept en tussendoor zich vol eet, dan ga je op het begin natuurlijk knetterhard.
Maar er geen peil op te trekken.

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:44

Hoi

Ik zie net dit topic voor het eerst.Echt heel knap dat je dit al zo ver voor elkaar hebt!(heb net alle pagina's doorgelezen)Je schrijft erg positief. Voel je je(lichamelijk en mentaal) ook beter dan voor de operatie?
Verder vind ik het ook heel goed van je dat je weer op je paard gereden hebt en dat het weer maar mee mag zitten en je vaker kan gaan rijden...
Ben je inmiddels ook met de danslessen begonnen? Ik heb het 2 x gedaan maar ben zo'n enorme kluns dat ik steeds uit het ritme bewoog en de verkeerde helft van mn lijf bewoog(links ipv rechts en andersom) dat ik het opgegeven heb.
Mn vader heeft 28 dec 2010 dezelfde operatie gehad als jij en hij voelt zich ook als een stuk beter , hij heeft ook speciale vitamine om erbij te nemen krijg jij die ook? Vind het wel een raar gezicht hoor dat ie met een kopje soep een half uur op schoot zit en dan de helft op krijgt .
Kan je er wel aan wennen dat je zo weinig naar binnen krijgt? Als ik naar mezelf kijk heb ik ook wel eens geen honger maar gewoon zin om te eten(vooral als het iets is wat ik heel lekker vind)en dan een groot bord vol ,heb je daar dan geen last meer van ? Dat je meer wilt eten dat je op kan?
heel veel succes met het verdere verloop en de opnames. Ik kom hier nog wel kijken hoe het gaat. en nogmaals:Je mag trots op je zelf zijn!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 22:59

Hoi hesterve, ik voel me absoluut lichamelijk en mentaal beter, zit heerlijk in mijn vel en voel me prima.
Ik heb nu 2 Zumbalessen gehad, die gaan goed, gelukkig heb ik wel wat danservaring, heb streetdance, stijldans, bodyjam etc gedaan, dus ik pak danspassen gelukkig redelijk snel op.
Ik slik gewoon multivitamine, ik moet van die kauwvitamines nemen, want als je ze direct slikt wordt het niet voldoende opgenomen.
Ik kan er heel goed aan wennen dat ik weinig binnen krijg, want vol is vol en dan gaat er gewoon niks meer bij.
Tja als iets heel lekker is zou ik soms wel willen dat ik meer kon eten, maar ja als ik dan zie dat ik de 25 kilo kwijt ben, dan vind ik het helemaal niet meer erg.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 23:03

Ik heb al die tijd je topic meegelezen (weet niet zeker of ik al een keer gereageerd heb) maar nu zag ik je foto en wat zie je er geweldig uit :D Je straalt helemaal :D En als klapper op de vuurpijl ook nog heerlijk op je paard gereden :D Echt heel knap :D

Fijn dat je je zo goed voelt! Vind het echt heel knap van je! :D

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 02:24

Wow wat zie je er goed uit zeg!! Echt super!!!
En wat fijn dat je weer durft te rijden :)
De galop komt wel!
Binnenkort foto's van op het paard ? :)

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:21

wat een prestatie *\o/*