@briitje volgens mij bij de sting? ik geloof dat mijn zusje daar zo een jas vandaan heeft
Aranel
Geplaatst: 19-09-10 20:49
Die jas die briitje laat zien vind ik ook erg leuk! Moet ik ook maar ff bij the sting gaan kijken dan Ben alleen altijd bang dat ik dan zo'n bolletje ben in zo'n gewatteerde jas
Iemand enig idee hoe het zit met de maten van H&M? Ik koop er eigenlijk nooit, maar de maten verschillen geloof ik nogal. Zo hoorde ik dat je beter een maat groter kunt bestellen? Is dit waar? Ik heb normaal of 36 of 38, dus zou ik dan een 40 moeten?
Ja het is dezelfde qua uiterluik maar die heeft een andere stof
Sjaap
Geplaatst: 20-09-10 08:27
Arghhhh, gister bij de V&D een geweldige trenchcoat-model winterjas gezien. Heerlijk warm, mooi blauw van kleur. Maar wel met een plastic sluiting van het super goedkoop uitziende, dunne riempje. Vind ik dan weer zo jammer voor een jas van 180 euro...
Nou ik heb 22 pagina's doorgespit & maar een paar leuke jassen tegen gekomen... Ik heb een leren jasje voor de herfst & een winterjas van vorig jaar (bij M@W gekocht) maar die is niet helemaal waterdicht én heeft geen capuchon. En aangezien ik komend jaar met weer en wind op de fiets ga, wil ik een andere jas... Nu nog iets leuks vinden
_Patriciaa
Geplaatst: 20-09-10 09:27
Ariebombarie schreef:
_Patriciaa schreef:
nouja dat is het probleem, ik zit op de mac van mn vriend en daar heb ik geen rechtermuisknop functie
Ik draag op het moment mn leren jas nog, dat is prima te doen.. Maar als het echt onder de 10 graden word wil ik toch echt mn winterjas wel gevonden hebben
Dus als je een mooie jas vindt voor minder dan neem je die niet omdat je dan geen 200 euro kan uitgeven? Ik denk juist net andersom haha.
kimberley12
Geplaatst: 20-09-10 11:16
Ik wilde graag zo'n lakjas van Nickelson hebben, maar had het bedrijf gemaild over de kraag...Bleek het dus echt bont te zijn dus hij blijft maar mooi hangen, want ik wil geen echt bont.
hmm die van de large vind ik wel erg tof!! en ik heb net een winterjas gekocht.. sjit haha..
ik heb nu een beetje het probleem dat ik of: dun zomerjasje die helemaaaaal niet waterdicht is, of mn nieuwe winterjas die nog veel te warm is aan moet. ik heb geen tussenjas.. en mn zomerjas is toch echt te koud nu (en bovendien word ik elke keer zeiknat als er een drupje regen valt)
Valerie_V
Geplaatst: 20-09-10 11:25
Ik ben zelf van het weekend ook nog erg goed geslaagd voor een winterjas en een tussen jas! Mijn tussenjas heb ik van de H&M: http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?de ... shoptype=S echt een heerlijk jasje vooral voor nu
en mijn winterjas heb ik bij de vero moda gekocht dat is een lange jas met zilveren knopen erg leuk (kan er alleen geen plaatje van vinden.
chaos: ik heb dus ook een jas van H&M maar ik vind niet dat deze klein uitvalt hoor viel bij mij gewoon normaal en ik had de maat die ik anders ook altijd heb!
Meryl
Geplaatst: 20-09-10 11:25
ja idt is net zo`n overgangsperiode he, maar als je er niks tussenin hebt zou ik toch echt de winterjas aandoen. Anders brrrrr