Ik kan je zeggen dat de herst al in aantocht is,paddestoelen schieten al uit de grond,hazelnoten zitten al aan de struiken en de avonden zijn stukken koeler.Die hittegolf die ze voorspelden voor aug?die zie ik echt niet meer komen.
Florale
Geplaatst: 15-08-10 11:30
Nee geen echte hittegolf meer,ik denk dat we nu echt een nazomer gaan krijgen.Af en toe een lekker dagje tussendoor.
Laatst bijgewerkt door Florale op 15-08-10 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt
gohya
Geplaatst: 15-08-10 11:32
hittepit_12 schreef:
Nee geem echte hittegolf meer,ik denk dat wu nu echt een nazomer gaan krijgen.Af en toe een lekker dagje tussendoor.
Idd. precies wat ik dus ook denk.
Bopje
Geplaatst: 15-08-10 12:41
gohya schreef:
hittepit_12 schreef:
Nee geem echte hittegolf meer,ik denk dat wu nu echt een nazomer gaan krijgen.Af en toe een lekker dagje tussendoor.
Ik hoef ook geen hittegolf hoor! Alleen een leuk zonnetje zou wel fijn zijn en dan een ietsiepietsie warmer dan nu. Niet dat het koud is, maar een beetje warmer zou lekker zijn. Oh ja: die wind mag hier ook wel wat gaan liggen!
Hier ook nog droog, maar regen komt er aan - wordt wat donker hier. Niet te pessimistisch over de nazomer graag...wij moeten de hele wintervoorraad stro nog binnenhalen!
hier ziet het er vies uit... Veel wind, nu en dan een regenbui en de lucht is grauw-geel De laatste keer dat dat gebeurde lag ik opeens met mijn tuinset en al aan de andere kant van de tuin door een windhoos