Als je redelijk netjes met je kleding om gaat, gaat de kleding van de primark echt wel lang mee. Heb nu al een rokje ruim een jaar. En pumps ook al een tijd en die zijn ook nog behoorlijk goed. Verder koop ik er ook altijd m'n bh's en deze blijven ook echt heel lang mooi en goed. Er is er nog geen een kapot.
Gerbenfroh, kan je geen foto maken van alle laarzen?
Ik ga mn best doen hahaha, ligt eraan hoe druk het is!
Destino
Geplaatst: 16-09-10 09:18
Uhm ik zoek nog vanalles, pumps en laarzen sowieso. Kwaliteit is niet uitmuntend inderdaad, als het er maar niet erg nep en goedkoop uitziet! Suede zwarte laarzen, geen overknees en suede grijze pumps zoek ik sowieso nog. En zwarte nettere laarzen met een hak Dankje voor het kijken!
Heb helaas geen foto kunnen maken van de schoenenafdeling (gekkenhuis ) maar moet zeggen dat er erg veel leuke laarzen, pumps en vanalles was eigenlijk! Ja heb leuke dingetjes gekocht & ook de zara even geplunderd!
Ik ga zo foto's maken! Heb de H&M ook nog even bezocht daar, vind het leuk shoppen in Alexandrium! Heb bij Zara de perfecte riem gevonden (zelfde kleur rood als mijn nieuwe tas) dus helemaal happy!
Zal de niet-primark dingen in het shoppen-topic zetten trouwens straks!
Gerbenfroh
Geplaatst: 17-09-10 09:47
Ze hadden by the way een heeeeueboel winterjassen en truien nu! Een erg mooie stoffen camelkleurige lange jas gezien Vind de sieraden steeds tegenvallen. Weinig ringen!
Die uggs zijn inderdaad wel fijn, maar als je er een tijd op loopt gaat het zachte in de zool weg, en dan voel je de zolen met onwijs relief.. En dat loopt dus echt niet lekker Heel jammer, had vorig jaar ook een paar, en die liepen heeerlijk. Tot ik met een fotoshoot van een vriendinnentje perse in t riet moest, en dat was natttt. Nu stinken ze als een malle naar regenwater