Ajax treft in de derde voorronde van de Champions League een Griekse tegenstander. PAOK Saloniki is de eerste te nemen horde op jacht naar het felbegeerde Champions League-ticket. 'We willen niet afhankelijk zijn in de uitwedstrijd.'
Ajax-coach Martin Jol ziet mogelijkheden, maar waakt voor onderschatting van de opponent en benadrukt op de website van de Amsterdammers het belang van de thuiswedstrijd. 'In Griekenland is het altijd hectisch met die fanatieke supporters. Ik herinner me van een aantal jaren geleden toen AZ daar speelde, dat er zelfs brand uitbrak op de tribune. Ze noemen het ook wel de Hel van Thessaloniki. We zullen zien. Juist daarom is het belangrijk om thuis een goed resultaat neer te zetten. Zodat je uit niet afhankelijk bent in die hectische omstandigheden.'
Ik ook Nou nog hopen dat iedereen het thuis wil zien.. Hopeloos hier..
Moiryn
Geplaatst: 28-07-10 19:11
Hoe laat en welke zender? Ik dacht 19:30 toch? Dat hoorde ik anders wel tijdens een reclame, of ik ben doof Volgens mij RTL 7 of Sbs6 ,1 van die twee.
He nu lees ik op vorige pagina dat ze het alleen via internet showen? Maar ik heb toch echt een reclame er van gezien, en vorige keer dat Ajax speelde stond het ook niet in de gids maar was wel op TV
Nou dan snap ik niet wat voor reclame er gisteren was, want er was echt een reclame over een wedstrijd van Ajax voor vandaag, om 19:30.
Marrjjollein
Geplaatst: 28-07-10 19:24
Mijn tv spoort ook niet Hij ging uit toen mijn vader zijn telefoon aan deed..
Maar dan kan ik de wedstrijd wel zien, morgen is toch mijn laatste dag werken Voorlopig dan.. Voor een week
Narya
Geplaatst: 28-07-10 19:33
Grieks voetbal schijnt idd wel heftig te zijn. Heeft iemand ooit die serie documentaires gezien op Discovery, waarbij ze wedstrijden overal ter wereld bezochten? Daar zag je af en toe dingen waaruit blijkt dat NL heel, heel braaf was
Moiryn
Geplaatst: 28-07-10 20:46
Het begiiiiint
Heb de opstelling niet gezien, weet alleen dat Demy niet speelt en Sarpong. Suarez speelt weer.
Zolang de partij waar ik voor ben maar wint.. Dat is belangrijk
Narya
Geplaatst: 28-07-10 21:41
Ajax doet het wel aardig. Mooie goal van Suarez ook. PAOK moet te doen zijn, met die halve kans in de eerste helft.. maar je moet 't nu wel een beetje gaan uitbouwen, die voorsprong.. je wilt ten slotte niet naar de Griekse hel met maar 1-0..
Ik vond dat ze goed speelden als ze het ook omzetten in doelpunten dan denk ik dat je echt wel met 6-1 gewonnen had. Dus, -hoe heet ie ook al weer van AZ- kom naar ajax.
Denk trouwens wel dat het nu echt bíjna kansloos word in Griekenland, bij ''de hel van..'' Gewoon alle ballen aan Suarez geven. Wat had ie op z'n T shirt trouwens?