ongeveer 10 jaar geleden begonnen we de weddenschap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-10 23:52

helaas werd mijn bericht net niet geplaats in andere topic
waar ik helaas net heb moegn mee geieteb
of eigenlijk .. tja

weet wie het is .. jammer dat deze 2 opruiende dame s
nog steeds geen eigen leven hebben

heb veel te veel mogen lezen

vind dit echt heel erg

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 23:53

kop op Nicky, de rest van de bokkers geloven je wel en zijn er om jullie te steunen :(:)

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 23:55

Betteke schreef:
Geen dingen zeggen over mensen waar je niks vanaf weet dutchy_, misschien is het voor die mensen helemaal niet een ver van hun bed show. ;)

Klopt, excuus. Ik was een beetje overdonderd door die reacties van die mensen, vond het echt te ver gaan.

Zonnetje81

Ik weet niet hoor, maar een ander bepaald niet voor jou of jij je spullen moet verkopen of de zaak of wat dan ook. Je hoeft je hier niet te verantwoorden hoe jou/jullie zaak in elkar zit! Come on jongens, ze is volwassen, ze heeft een partner, lijkt me oud en wijs genoeg om zelf inschattingen te kunnen maken wat goed voor haar/hun is.

Damn *boos* :(

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-10 23:55

ach weet je ... dit is de eerste keer dat ik echt aan het huilen
ben .. dusnmisschien wel goed

maar oh wou dat de 2 rellers en hunn meelopers gelijk hadden/hebben

oh wat ben ik boos verdrietig teleurgesteld

Alabaster

Nickyu, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wil toch zeggen dat ik je een super sterke vrouw vindt echt alle respect :j

De mensen die jou nu op de kast jagen door het in twijfel te trekken en het blijkbaar niet serieus nemen zijn ronduit (nog zeer zacht uitgedrukt) repectloos bezig heb ik geen goed woord voor over :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 23:56

Men zei in het andere topic, dat je in 2006 ook geschreven hebt dat je uitbehandeld was. Daar gingen wat wenkbrauwen van omhoog.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-10 23:57

zal toen heeel seker geschreven hebben dat als het nu terug komt einde verhaal is

nu is nu ...

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 23:57

Ja net of Nickyu in de hand heeft hoe wanneer het 'afgelopen' is??? Er zijn zoveel mensen uitbehandeld....enige wat je doet is proberen je leven te rekken. Dat zal in haar geval ook wel zo zijn....

Zoals ik daar schreef:

Citaat:
Ik blijf ook bij mijn donatie, het is algemeen bekend dat Nickyu al heel lang ziek is. Mensen kunnen tegen de wetenschap in langer leven dan ervoor zou staan. Daarbij zijn veel behandelmethodes alleen maar om je leven te rekken en niet om je beter te maken. Haar situatie zal tov toen zeker veel slechter zijn, daarbij wat toen uitzichtloos leek wil niet zeggen dat je dan zeker binnen een paar jaar niet meer leeft. Wat toen slecht was, is met de wetenschap die ze nu heeft misschien peanuts? Je verlegd je grenzen en je hebt de strijd van je lichaam niet in de hand...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 23:59

Geen idee, heb het niet gelezen. Ik noemde alleen het struikelblok van het andere topic.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-10 23:59

okee welke moraal ridder gaat er mee vrijdag ?

kijkt hoe de prikkers moeite hebben om een geschikte ingang te vinden tussen alle verbrande aderen

mag je terwijl k aan infuus lig mijn dossier doorlezen

echt ben nu zoooooo boos
kom maar op

wie oh wie

Zonnetje81

Re: ongeveer 10 jaar geleden begonnen we de weddenschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 00:00

Als we hier doorgaan gaat dadelijk dit topic OOK op slot. Het laatste wat ik Nickyu gun!!!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 00:00

ik heb in de verzorging gelopen, ik heb mensen gezien die al 5 keer uitbehandeld waren. Wees "blij" dat ze er nog is en wie weet gebeurd er nu ook weer wat waardoor ze langer mag blijven. Wat een onzin om daaraan te twijfelen, alsof iemand voor de lol neer gaat zetten dat ze uitbehandeld is...

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 00:02

Ja inderdaad, Nicky had al minsten TIEN KEER dood moeten zijn... in plaats van dat mensen blij zijn dat het nog niet zo is wordt het tegen haar gebruikt.. wat een walgelijk gedoe.

Mensen die dénken te weten waar ze het over hebben.. daar zo stellig in zijn dat ze andere onwetende bokkers erin mee trekken... ik ben hier zó boos over.

Ik wil niet zeggen dat dit 'typisch bokt' is, want goddank zitten hier ook een hoop leuke, lieve en fijne mensen, maar helaas schijnen er altijd een paar te moeten rellen...

Ik kan maar één ding zeggen: Ik HOOP van HARTE, samen met Nick, dat deze persoon Joyce, wie ze ook mag zijn, over een uitstekende glazen bol beschikt, want ik hoop werkelijk dat ze meer dan gelijk heeft!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 00:02

Ik zeg het alleen, omdat naar het andere topic wordt verwezen en wat daar is gebeurd. Ik vatte het alleen even samen. Zodat een ieder die hier leest, niet terug hoeft te zoeken naar het andere topic. Sorry.
Don't shoot the messenger.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-06-10 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 00:03

Ja en gezien haar aantal posts neem ik haar al helemaaaaal niet meer serieus!! :( :( :(

EDIT: ik bedoel Joyce
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 13-06-10 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 00:04

Mindim schreef:
Ik zeg het alleen, omdat naar het andere topic wordt verwezen en wat daar is gebeurd. Ik vatte het alleen even samen. Zodat een ieder die hier leest, niet terug hoeft te zoeken naar het andere topic. Sorry.
Don't shoot the messenger.

Maar je weet dat dat gevaarlijk is ivm slotjes etc ;)

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 00:04

Nee, ze is ook pas sinds kort lid geworden, dus wie weet is het een oud bokker.

Maar laten we het in dit topic niet hierover gaan hebben, dat brengt alleen maar negativiteit. De meeste berichten zijn al verwijderd van die bokkers op pagina 18.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 00:07

mooi zonnetje81
mag jij mee vrijdag

mag JIJ mijn dossier inlezen
en mag je daarna tot de conclusie komen
dat ik nog nooit gelogen heb over mijn gezondheid

maar men ... wat hoop ik op een wereld wonder
dat de rellers gelijk krijgen

wat zou dat fantastisch zijn

edit ..begrijp nu dat k een bericht verkeerd geinter.heb
je bent als "neutrale"nog steeds welkom
al was het maar om eindelijl eens hiervan dit gez.af te zijn

echt .. leuke start va je laatste rtijd dit

;(
Laatst bijgewerkt door nickyu op 13-06-10 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt

dutchy_

Re: ongeveer 10 jaar geleden begonnen we de weddenschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 00:08

Dat van het aantal posts ging denk ik over Joyce... of ik zit al te lang naar mijn beeldscherm te staren, dat ik het verkeerd begrijp.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 00:09

dutchy_ schreef:
Dat van het aantal posts ging denk ik over Joyce... of ik zit al te lang naar mijn beeldscherm te staren, dat ik het verkeerd begrijp.

Goed begrepen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 00:10

Ja, maar dan moet een ander niet over dat topic beginnen toch of naar verwijzen. Dat doe ik niet. Als de verwijzing er niet was, had ik niets gezegd.

@TS,
Ik voel geen behoefte mee te gaan naar een ziekenhuis, ik voel ook geen behoefte om te controleren of je de waarheid spreekt. Je zult het zelf het beste weten.
Ik ken jou niet, ken je verleden en je toekomst niet. Wat de aantijgingen betreft, geen idee, ga ik me ook niet mee bemoeien.
Ik wens jou en je gezin veel sterkte in deze tijd.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 00:10

dutchy_ schreef:

Klopt ;) Correctie van Nicky dr kant zal zo wel volgen ;) Kan me voorstellen dat als er mensen zó tegen je praten je het overzicht een beetje kwijtraakt en dus even niet meer weet wie goed of kwaad is..

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 00:12

vraag me af
is het jaloersie tijd ?

op een leven wat je niemand gunt
een lijf , elke dag met pijn , langzaam achteruitgaand

de ene pech na de andere
en aan de andere kant zoveel geluk dat ik er nog steeds ben
ben proefkonijn geweest voor operaties wat nu lopende band werk is .. heb al zo vaak zo slecht gelegen

3 hartaanvallen en nu dus stukje missende verder
al zoveel andere gekke ziektes
omdat het systeem niet werkte zoals het moest

eindelijk .. na 27 jaar knokken .. beter zijn
en dan reuma en k krijgen

ja toppie ... ech iets om jaloers op te wezen

wie wil er ruilen ?

wil zelfs ruilen tegen verlamd va de nek
want zelfs dan kan ik genieten

en eindelijk pijnvrij
en nog jaren te gaan

wat lijkt me dat nu een mooie ruil

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 00:12

Ik vind het IN en IN TRIEST dat er in een topic gespeculeerd moet worden!

Nee, niet iedereen kent hetzelfde ziekteverloop! Ja, er zijn mensen die volgens de dokter in 10 jaar tijd minstens 5 keer aan hun laatste maanden beginnen! Ja, er bestaan 'Miepen' die veel medelijden krijgen en vreselijke verhalen vertellen waarvan alles gelogen is!

Maar mensen, asjeblieft, denk toch eens nààààààà! Gebruik een je menselijkheid, er zijn ook mensen bij wie dit ècht gebeurd! Ik ken Nickyu niet persoonlijk, dus ik kan onmogelijk weten of zij nu met een brede grijns achter haar pc zit, maar als je je twijfels hebt bij het verhaal dan ken je haar ook niet persoonlijk, en dan kan je ook niet weten of het gelogen is!

Het is héél goed dat je kritisch bent, het is héél goed als je niet zomaar je geld wilt doneren aan doneren..maar alsjeblieft...laat je speculaties toch uit het topic. Vertel het dan maar aan een mod, die hebben het hele Miep-verhaal ook uitgeklaard. Desnoods vraag je het gewoon op een beleefde manier aan nickyu "kan je er nu wel zeker van zijn dat het écht het einde is? Ik meen me te herinneren dat je een aantal jaren geleden hetzelfde hebt gezegd, misschien is er nu ook nog hoop?" Zo moeilijk is het toch niet om respectvol te blijven...

Het is héél erg als je je medeleven en 2.5 euro en andere cadeautjes geeft aan een persoon die kerngezond is en die puur om aandacht te vragen...maar het is nog tienduizend miljoen keer erger als je echt zwaar ziek en wanhopig bent en er is een iemand die je niet wilt geloven en je zwart maakt...

Nickyu, laat je niet kennen meid! Laat je in deze periode toch niet opruien...jij weet beter, je naasten weten beter, en dat telt veel meer dan een hoop letters op het grote internet.