Lonneke met spoed naar ziekenhuis. Update pagina 18.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NoaC

Re: Lonneke met spoed naar ziekenhuis. Update pagina 18.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:34

Ik veroordeel niks, ik vraag me wat af. Namelijk of er, als het van te voren bekend was dat ie maar kort bij Cayenne kon blijven, het niet beter was voor het hondje om te kijken of er tussen de reacties van de andere mensen niet iemand was waar ie langer kon blijven.
That's it.

Maar nogmaals; omdat ik er niet was mag ik er niks van vinden? Er zijn zoveel dingen waar ik niet bij ben waar ik iets van vind....dus alles waar ik niet bij ben moet ik maar geweldig vinden?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:37

NoaC schreef:
Ik veroordeel niks, ik vraag me wat af. Namelijk of er, als het van te voren bekend was dat ie maar kort bij Cayenne kon blijven, het niet beter was voor het hondje om te kijken of er tussen de reacties van de andere mensen niet iemand was waar ie langer kon blijven.
That's it.

Maar nogmaals; omdat ik er niet was mag ik er niks van vinden? Er zijn zoveel dingen waar ik niet bij ben waar ik iets van vind....dus alles waar ik niet bij ben moet ik maar geweldig vinden?

lief er moest NU wat gebeuren............. de rest is toekomstmuziek............

NU moest dat dier opgevangen worden, en dat is gebeurd.......... morgen gaat er gezocht worden naar een definitieve oplossing.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:38

Natuurlijk mag je er iets van vinden maar waarom?

Die hondenactie was snel en keurig, gewoon een crisis opvang voor het beest.
Hoeft ie niet meer vastgebonden te worden omdat hij in huis piest!

Maar begrijp ik het nu goed, kom jij dit hondje halen als Cayenne dit vraagt, en mag hij dan desnoods voor altijd bij je blijven?

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:40

Pffft...alles gelezen. Wat een verhaal zeg. Dit gun je niemand. Lonneke...heel veel sterkte. Hoop dat de uitslag voor je meevalt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:49

Het is allemaal geregeld! *\o/*

Wanneer lonneke op redelijk korte termijn (paar weken) weer naar huis mag en in staat is om voor Beau te zorgen, blijft ze gewoon hier.
maar wanneer het een maandenplan gaat worden, dan kan ze bij hele lieve kennissen van mijn ouders die al jaren kleine hondjes hebben (fokken er niet mee) en die ook een grote omheinde tuin hebben waar ze heerlijk kan ravotten.
Daar mag ze dan maximaal een half jaar blijven, mocht dat nodig zijn. De reden dat ze het niet langer willen, is omdat ze er al 5 hebben. Ze willen in ieder geval mocht het nodig zijn, Beau voor langere termijn opvangen, want dan blijft ze ook in de buurt en kunnen we desnoods af en toe Beau meenemen om lonneke te bezoeken :)

Iedereen super bedankt voor de aanbiedingen! Ik geloof dat er wel 20 mensen zijn geweest die haar graag willen opvangen!
Bokt is met dit soort dingen echt een geweldig medium! Hulde!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:51

Ik denk toch even wat verder. Wat als Lonneke ook dit hondje niet meer kan/wil houden wat dan? Naar het asiel of op marktplaats?

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:52

Ik lees al een tijdje mee hier, vind het top wat jullie allemaal al voor Lonneke hebben gedaan. Fijn dat het allemaal geregeld is met het hondje.

Voor Lonneke zelf heel veel sterkte en hopen dat de uitslag meevalt.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:55

breezy302 schreef:
Ik denk toch even wat verder. Wat als Lonneke ook dit hondje niet meer kan/wil houden wat dan? Naar het asiel of op marktplaats?

Wie zijn wij om dat te gaan beslissen?
Lijkt me op dit moment totaal niet relevant en bovendien off-topic gezien mod-opmerking.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:57

Ik vind het helemaal niet offtopic. Het gaat om deze hond en deze situatie en gezien haar verleden is dit helemaal niet zo'n gekke vraag.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:58

breezy302 schreef:

Zover hoeft het denk ik niet te komen, maar daar is wel een oplossing voor dan denk ik.

Maar lonneke heeft duidelijk gemaakt dat ze haar in ieder geval zeker weer terug wil als dat ook maar enigzins haalbaar is, dus daar ga ik ook vanuit. Ze is echt gek op dat diertje en dat bleek ook wel uit haar telefoontjes.
En anders zien we dat tegen die tijd wel weer. Komt tijd, komt raad :)

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 13:00

Ik denk dat je ook nog een plan 3 moet hebben, wat als het hondje niet meer terug kan? Uitval kan vele oorzaken hebben, ook hele ernstige (nog ernstiger dan MS) en wat dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 13:02

Waarom wordt er nu weer zo vooruit gelopen op de zaken?! :? De uitslag is nog niet eens bekend en het eventuele gevolg daarvan ook niet..

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 13:03

Cayenne, wat een goed plan heb je gemaakt. Zo is Beau in elk geval voorlopig onder de pannen en hoeft Lonneke zich niet ook nog eens daarover druk te maken.

Wens Lonneke maar veel beterschap en sterkte, weet je al wanneer ze wat uitslagen krijgt? Vandaag al?

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 13:04

Als je dit allemaal voor elkaar krijgt in zo'n kort tijdsbestek, kan er ook een oplossing worden gezocht wanneer het hondje niet meer terug zou kunnen naar Lonneke. Alle oplossing al in het draaiboek schrijven bij evt. rampscenario's hebben geen zin want de dingen lopen nooit zoals het moet gaan. Even afwachten dus.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 13:35

@Hilli, hopelijk vandaag al, maar anders zal het zeker wel morgen zijn. In ieder geval wel snel, want ze zit al een tijdje in de onzekerheid nu.

Plan III zal zich vanzelf wel uitwijzen, mocht het nodig zijn.
Er is nu nog geen haast en tegen die tijd zien we wel verder, mocht het uberhaupt ooit zover komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 13:45

Is er al nieuws over de shetlander?

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 13:46

die is er niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 13:47

Het nieuws of de shet..

Nathalie

Er is geen shetlander stond een paar pagina's terug.

Floortje88

de shet volgens mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 13:48

O gelukkig..

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 13:49

Cayenne schreef:
Met lonneke gaat het nog erg slecht. Ze hoopt vandaag de uitslag te krijgen.
Er is overigens geen shet, dus daar hoeven we ons ook geen zorgen om te maken!

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:00

Fijn te horen dat er voorlopig plek is voor Beau. Mocht er nog problemen komen voor een plek. Ik heb veel kennisen, familie en ouders in de kop van Noord Holland wonen. Kan altijd even rondvragen indien nodig.
Lonneke ook van mijn kant een hart onder de riem. Veel sterkte en ik hoop snel op goed nieuws!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:13

Fijn, meerdere mensen die begrijpen wat ik bedoel, met name NoaC, sluit ik me compleet bij aan :)

Om heel eerlijk te zijn vind ik dit topic met recht om te kotsen :)
Lekker aandacht geven aan het hele Lonneke-issue, dat is precies wat ze wil. Negatieve aandacht is ook aandacht, snap uberhaupt net wat ze hier nog te zoeken heeft.

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:15

Laten we er hier aub niet zon topic als bij Nicky van maken...

Lonneke ik hoop dat je snel de uitslag krijgt en dat het heel erg mee valt!!