Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nueve schreef:Mowoah schreef:Hier de link:
http://www.radio538.nl/web/show/id=8759 ... 4/pagenr=1
Anne en Jasper (van dat meisje met de blonde haren)
Pfff, bij mij was het dag vriendje!
Somebitch schreef:
goeroe schreef:Ik snap niet dat er mensen zijn die zich hier voor opgeven. Het is net als meedoen aan de loterij, maar dan ook nog zonder prijs. Het kost je alleen maar en je kunt onmogelijk winnen.
Paula1990 schreef:goeroe schreef:Ik snap niet dat er mensen zijn die zich hier voor opgeven. Het is net als meedoen aan de loterij, maar dan ook nog zonder prijs. Het kost je alleen maar en je kunt onmogelijk winnen.
Als je uiteindelijk uitgekozen word is het toch wel een mooie kans om je relatie te testen vind ik hoor!
ArabicQueen schreef:Hi Virginie,
Ik zag je mailtje aan Frank voorbij komen. We hebben inderdaad even wat problemen gehad met jouw relatietest. Iemand zei dat hij was opgenomen, maar dat was hij niet kwam ik ineens achter. Dus we moeten je vriend nog testen. Gisteren nam hij niet op, dus we gaan hem volgende week proberen te testen.
Allrighty?
Met vriendelijke groet,
Romyv schreef:hadden ze dit jaar met valentijn nog zn testdag!?
Paar jaar gingen ze mensen bellen: openings actie nieuwe bloemenzaak, wie wil je een gratis boeket geven voor valentijn? Waren erbij die hem dan naar een scharrel stuurde met teksten op het kaartje als: nog even en dan zijn we voor altijd samen! Terwijl de partner dood leuk zat mee te luisteren en van niets wist