Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sharoontje schreef:Haha in de vorm van een E maar zonder het middelste streepje
Idd van de opmerkingen; Ik kan het toch niet terugboeken/incasseren, kan ik het ruilen als ik het pakje leeg heb gerookt, hang het bonnetje maar op de wc, bonnetje mag jij houden. Maar ook met de staatsloterij, vraag ik of mensen een voorkeur voor hun eindcijfer willen en dan krijg je als antwoord, ja het winnende nummer..Hmm sorry meneer, maar als ik die wist had ik hem zelf wel gekocht.
xx_Kelly_xx schreef:Ik had gisteren ook zo'n mooie (werk achter de kassa).
Ik: Hallo!
Jongen: Hoi!
Ik: Dat word dan € ..,-
Hij: Wij gaan vanavond echt wel chillen.
Ik: Nee hoor, dat gaan we niet.
Hij: O..
Ik: Nog een fijne avond meneer!
Hij: Nou, door jou heb ik nu geen fijne avond meer.
Had de jongen overigens nog nooit gezien!
xx_Kelly_xx schreef:Ik had gisteren ook zo'n mooie (werk achter de kassa).
Ik: Hallo!
Jongen: Hoi!
Ik: Dat word dan € ..,-
Hij: Wij gaan vanavond echt wel chillen.
Ik: Nee hoor, dat gaan we niet.
Hij: O..
Ik: Nog een fijne avond meneer!
Hij: Nou, door jou heb ik nu geen fijne avond meer.
Had de jongen overigens nog nooit gezien!
zap schreef:Vandaag weer wat meegemaakt
Ik werd omgeroepen door een collega die mij eigenlijk nooit roept en alles altijd zelf wel weet. Dus ik ging gelijk kijken wat er aan de hand was;
Collega: ja er is iets mis gegaan en ik kan het niet oplossen.
Ik: kijk even en zeg, oja dat klopt, dat kan inderdaad niet op die manier en jullie kunnen dat ook niet oplossen. Dus ik annuleer de bon en mijn collega begint weer opnieuw (die meneer had alleen maar 6 losse bolletjes, dus is 1 sec werk).
Klant die erachter staat: Jongedame *wijst naar mij*, ben jij de chef hier?
Ik: Nou mevrouw, niet de chef, maar ik moet er wel voor zorgen dat bij de kassa alles netjes verloopt
Klant: Kom eens hier dan (klant begint wat zachter te praten en andere kant op zodat mijn collega het niet hoorde) het is natuurlijk niet zo handig dat jij hier een cassiere neerzet die er niks van kan en dan gelijk op een zaterdagmiddag, dat kan natuurlijk niet.
*voor de goede orde, collega werkt er al zo'n 2 jaar en weet alles prima. Dit kon ze alleen niet zonder managercode en die hebben alleen de 'leidinggevende'*
Ik: Nou mevrouw, mijn collega weet echt wel hoe het allemaal werkt hoor, ze werkt hier al bijna 2 jaar en hier kon ze niks aan doen.
Klant: ja maar het zijn maar 6 broodjes
Ik: En daar zit nu ook het probleem in, die kan zij niet terugscannen zonder mijn code.
Klant mompelt wat en draait zich om naar de cassiere.
Mijn collega is wel erg verlegen en lief, dus ik bleef een beetje in de buurt, omdat ze best een beetje snel zich aangesproken voelt. En ja hoor, het gedonder begon weer met dezelfde klant.
Klant: ja meisje, nu klopt het weer niks van he
Collega: de korting gaat er gewoon vanaf hoor mevrouw
Klant: Nee meisje, eerst gaat er 50 cent vanaf en de volgende keer 49 cent dat is natuurlijk belachelijk.
Ik kom weer aanlopen en was het zat: Nou mevrouw, in feite heeft de computer het juist pefect goed (tweede potje halve prijs 2x0,99) Het tweede potje is de halve prijs, u heeft 2x de aanbieding en de ene keer heeft u 50 cent korting en de tweede keer heeft u 49 cent korting. Klopt precies, want 0,99 kan ik niet door tweeen delen.
Klant: Het gaat me niet om die ene cent, maar ik vind het gewoon belachelijk.
Collega: dan wordt het 15,30 (was 15,32) mevrouw
Klant: Nou dat denk ik dus niet he meisje, maak er maar 15,31 van, ik ga echt geen 15,32 betalen want dat klopt natuurlijk van geen kant.
Ik: Mevrouw, het is uw geluksdag vandaag want u hoeft maar 15,30 te betalen!
Allemachtig wat hebben sommige mensen een geduld zeg of kunnen ze echt gewoon zeuren!
En het ons hekje bij de balie die dicht zit (groot 'verkeersbord voor verboden toegang....niet te missen) en serieus waar, alle klanten duwen het hekje gewoon open alsof dat hekje er voor niks staat. Ik bedoel, die lege kassa die voor mij staat, staat er natuurlijk niet voor niks!
Vanmiddag kwam er weer een klant door denderen.
Ik: volgens mij stond het hekje dicht mevrouw
Klant: nee hoor, ik duw hem net open.....
Renee__ schreef:Vandaag weer zoiets... Wij doen op de cappuccino standaard cacaopoeder. Dus er komt een man die een cappuccino besteld.
*Ik doe cacaopoeder op de cappuccino*
Man: HO! STOP STOP! Ik hoef die troep er niet op!
Ik maak een nieuwe cappuccino
Ik: Als u het voortaan vantevoren zegt, kan ik er rekening meehouden, meneer.
Man: Ja hallo, in de meeste zaken doen ze dat niet!
Toen zei ik iets in de trant van: in veel zaken doen ze ook cacaopoeder erop
Man: Ja, jullie kunnen beter vantevoren vragen of we cacaopoeder erop willen.
Ik: Het hoort er standaard bij hier.
Man: Nou niet overal.
Ik: Ja, het is overal anders, hè?
Denkt die man serieus dat ik aan iedere klant ga vragen of ze cacaopoeder erop willen? We hebben niks voor niks zo'n busje met poeder hoor... Pff.
shanalover schreef:Horsii_mine schreef:Hahaha ooh ik heb ook een keer heel hard moeten lachen (in mezelf)
.
Of een keer toen een vrouw een jurk wou passen en ze zat vast met haar boobsMidden in de winkel stond ze te springen in haar ondergoed: Waaah! Ik kom er niet meer uit!! En haar vriendinnen lagen na een kwartier nog te rollen over de grond van het lachen
Heerlijke momenten!
Als ik dit zou meemaken zou ik het toch niet kunnen laten om hardop te lachen![]()
Ik denk dat ik haar zelfs even niet meer zou kunnen aankijken zonder in de slappe lach te schieten![]()
Ik zou me waarschijnlijk wel erg geschaamd hebben als ik het zelf zou meemaken. Arme vrouw
Shizzel schreef:Hahahaha poes, dat met die E.Maar idd, als je om nietjes al gaat bellen...
Moet overigens zeggen, nu ik met mijn zusje was gaan winkelen en ze me erop wees.. Dat ik een stuk vriendelijker doe tegen de medewerkers etc. in de winkel dan de meeste klanten. Nou, gelukkig..Ik meteen haar uit moeten leggen dat het rot is als je rotklanten voor je krijgt.
(Hoewel het wel voor schut was dat ik na 4x rondlopen schoenen uit het krantje niet kon vinden en toen écht om hulp moest vragen, terwijl ik ervoor stond.
Die mevrouw moet ook wel gedacht hebben..)