Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
RiandeV schreef:De moeder van een vriendje uit een ver verleden ging het hele dorp af voor de aanbiedingen. Dit deed zij echter in de auto. Het geld dat ze bespaarde gaf ze dus weer uit aan benzine.
. Heel erg knap, hij eet ook altijd lekker én hij gaat op de fiets. 
Heino schreef:Ik vind Super de Boer een rotwinkel. Sachrijnig personeel, dure producten en vaak ook helemaal geen lekkere producten. Kwaliteit van het vlees vind ik echt bedroevend, zit vaak superveel vocht in bvb het gehakt (waardoor het zwaarder lijkt). Ik haal mijn brood wel altijd bij de SdB, het meerzaden kloosterbrood
ben ook geen super de boer fan. Er zit een winkel bijna naast ons huis, maar ik kom er alleen als ik heel snel iets nodig heb. Ben er 1x boodschappen wezen doen tijdens een verhuizing, haalde dezelfde boodschappen als normaal bij de AH en was 30 euro meer kwijt.. Veel producten zijn duurder dan bij AH (zowel A-merk als huismerk). Ze pretenderen wel goedkoop te zijn, maar dat is echt niet zo. Issy schreef:Ik heb geen idee wat nog echt de goedkoopste winkel is... Maar zelf vind ik de AH een erg fijne winkel. Je hebt er (meestal) goede, maar goedkope producten van euroshopper, maar ook de lekkere dingen van bijvoorbeeld AH Excellent. Leuk voor als je wat aparts wilt maken ofzo.Maar wat zijn nou echt de goedkoopste winkels? De aldi word ook steeds duurder met bepaalde producten. En zelfs bij de Lidl kom ik dingen tegen die dan elders ook weer goedkoper zijn. Je kunt toch moeilijk 6 verschillende supermarkten langs.
Je hebt daar gewoon alles, en dat vind ik heel fijn. Ik heb er een gruwelijke hekel aan als er bijvoorbeeld twee dingen van m'n lijstje niet te vinden zijn en ik daarvoor naar een andere supermarkt moet