Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RiandeV schreef:De moeder van een vriendje uit een ver verleden ging het hele dorp af voor de aanbiedingen. Dit deed zij echter in de auto. Het geld dat ze bespaarde gaf ze dus weer uit aan benzine.
Heino schreef:Ik vind Super de Boer een rotwinkel. Sachrijnig personeel, dure producten en vaak ook helemaal geen lekkere producten. Kwaliteit van het vlees vind ik echt bedroevend, zit vaak superveel vocht in bvb het gehakt (waardoor het zwaarder lijkt). Ik haal mijn brood wel altijd bij de SdB, het meerzaden kloosterbrood
Issy schreef:Ik heb geen idee wat nog echt de goedkoopste winkel is... Maar zelf vind ik de AH een erg fijne winkel. Je hebt er (meestal) goede, maar goedkope producten van euroshopper, maar ook de lekkere dingen van bijvoorbeeld AH Excellent. Leuk voor als je wat aparts wilt maken ofzo.Maar wat zijn nou echt de goedkoopste winkels? De aldi word ook steeds duurder met bepaalde producten. En zelfs bij de Lidl kom ik dingen tegen die dan elders ook weer goedkoper zijn. Je kunt toch moeilijk 6 verschillende supermarkten langs.