Ik moet idd maandag, hopen dat het nu de 3e keer dan wél doorgaat, maar idd het zou gaan dooien dus ik zie niet in waarom het nu nog afgelast zou moeten worden...
Miriam91
Geplaatst: 15-01-10 22:58
Ja, ik moet dinsdag Als het zo door blijft dooien (hier is de helft al weggesmolten in de woonwijken) dan gaat het gewoon door bij mij.
Ik heb nu een maandje mijn rijbewijs en sinds 9 januari mijn eerste eigen autotje een fiat punto uit 98. Vind het wel leuk om hier af en toe nog mee te lezen en mee te kletsen als dat mag!
Nou vandaag weer les gehad Voor t eerst van mn nieuwe instructeur, als ie zo doorgaat als ie vandaag deed, ben ik errug blij met hem! Hij geeft ook veel tips hoe het net nog even beter kan, waarom het zo moet en niet zoals ik het doe en dat soort dingen, erg fijn, nu kan ik tenminste ook écht dingen gaan verbeteren! Ook bij cijfers van RIS-methode geven zei ie overal bij WAAROM het een 4, 5 of 6 was! Dus dan weet je precies wat je nog moet verbeteren. Dus ik denk dat ik erg blij ben dat ik de stap gezet heb om andere instructeur te vragen
Ik hoorde net op de radio dat het regen én sneeuw was en heel verradelijk!
Ik had vandaag diplomauitreiking van mijn opleiding en mn moeder had gevraagd of ik wat leuks wilde, dus ik had haar een theorieboek gevraagd.. maar nu hefet ze een examenboek gekocht voor me Heel lief, maar is het echt nuttig? Want ik kan hem wel ruilen
Ik vind zo'n boek met vragen niet zo nuttig. Leer liever het boek en daarna examens via cd maken.
__Marije__
Geplaatst: 16-01-10 21:50
Jaa die moet er sowieso komen Maar mijn instructeur is aangesloten bij volkswagen en daardoor kan ik ook 6 examens gratis maken.. dus ik twijfel nog wat ik ga doen Want dat boek staan natuurlijk ook die inzichtsvragen in..
het is wel handig ja, om theorie door te lezen, alleen examenvragen kan je weinig mee, ja als je de theorie hebt doorgelezen ik heb hem 1x doorgelezen, en toen alleen maar examens uit boek, internet of cd gedaan