Hier ligt ook 30 ongeveer... Heb net 1 paard gewoon rustig aan kunnen rijden, die ander wat mee gestapt en gerend.... Ben benieuwd hoe het morgen is...
hie rligt ongeveer 30 cm. Ik moest vanmorgen naar mijn paard en kwam vanaf daar een heuveltje niet meer op, ben omhoog geduwd (met een nissan X-trail.... sta je dan, met je terrein wagen...). Toen was ik eindelijk bijna bij de snelweg, was ook de opricht omhoog, stond weer alles stil, 1 voor 1 met zijn alle alle auto's omhoog geduwd....Zelfs een ambulance omhoog moeten duwen.... De fly-overs hier zijn ook allemaal afgesloten omdat je er gewoon niet op komt....
Nee, ben niet snel bang in de auto maar zat nu echt te trillen....
Hier is het wel volop sneeuwpret..net weten vliegeren met een matrasvlieger...en ski's!!
1Boefje
Geplaatst: 20-12-09 16:38
Aan de ene kant ligt 20 cm, op de oprit sommige stukjes niks Ik weet echt niet meer hoeveel er ligt, whahahaha Veul sneeuw, zullen we dan maar zeggen.........
Hier ligt inmiddels ook errug veel. Ben net naar IJsselstein gereden om mijn bijrijdpaard te doen, maar het is absoluut geen aanrader om de weg op te gaan. Kwam bij de stal al bijna niet meer weg, omdat je daar iets omhoog moet om de weg op te gaan. Ben dus maar even een schep gaan halen om het een beetje sneeuwvrij te maken en toen lukte het gelukkig.
Anoniem
Geplaatst: 20-12-09 16:39
Ik weet niet precies hoeveel hier nu ligt, het is iig weer flink hard aan het sneeuwen (goh en het zou de middag droog zijn nou niet dus... en wat er zou vallen zou regen zijn.. nou ook niet dus -gelukkig maar-). Nu nog ouders overhalen me naar de paarden te rijden vanavond om eten te geven. Als ik op de fiets moet ben ik denk wel uur bezig (4km) met de auto misschien maar 20 minuutjes
Charles
Geplaatst: 20-12-09 16:40
In Gouda:
Anoniem
Yffiejj schreef:
9 cm
Hier bij mij in Amstelveen ligt minstens 15cm, we gaan al richting de 20cm!
1Boefje
...........wat een zaligheid dat mijn paarden in de winter in de achtertuin staan!!..........