Relatie is uit, gelukkig is mijn paard er nog steeds

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 13:18

Hier ook excuses. Geniet ervan Kensha!

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 16:54

Paulientje schreef:
maikeltje schreef:
Ja, ik zie het inderdaad. :j Maar dat is dan er vanuitgaande dat Paulientje precies weet hoe het zit.

Misschien kan TS hier nog wat duidelijkheid over geven? Kensha?

Kensha (Richard) staat met zijn paard op de stal van Aerdenhout1 hier op bokt waar ik dan ook weer rondloop.
Ik zuig dus geen dingen uit mijn duim en weet zo ongeveer hoe het zit. Uiteraard krijgen wij wel alleen het verhaal van de kant van Richard te horen, maar hij is niet het type die dingen gaat verdraaien om er zelf beter van te worden.

Wat Aerdenhout1 hierboven typt is op een wat hardere manier gezegt hoe iedereen hier op stal erover denkt.
Richard is gewoon heel erg lief en wat sociaal te onhandig om hier goed op in te spelen.
Overigens heb ik Richard voordat hij dit topic opende gezien en toen was het voor mij erg duidelijk dat het niet zo goed ging. Maar hij koos er toen voor om het er niet over te hebben.
Het valt hem dus erg zwaar en hij doet wel erg zijn best om ervoor te zorgen dat hij zijn kind kan blijven zien.

Maar dat jij niet alles weet, blijkt toch uit het feit dat jij zegt dat Kensha pas na 6 maanden zwangerschap ingelicht is over de baby en Kensha zegt zelf dat hij het met 4 maanden wist. Daarom trek ik liever niet direct conclusies uit verhalen van stalgenoten, die blijkbaar ook niet precies weten hoe het zit, maar ga ik uit van wat Kensha zelf schrijft. Dan kunnen er tenminste ook geen misverstanden over bestaan. ;)
Kensha, bedankt voor je antwoord trouwens, hoe gaat het nu?

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 17:00

Kensha, het is misschien wel raadzaam om nu wat dingetjes te regelen voor jullie kind betreffende erkenning etc, omdat je op dit moment ook meer betrokken wordt bij je kindje. Want het doet verschrikkelijk pijn als je eerst je kindje beter leert kennen en hij je strakjes weer afgenomen kan worden omdat er op papier niets geregeld is. Hoe heet jullie kindje eigenlijk?

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 10:53

Bonita_Bon schreef:
Het is ook pas leuk als je dat ezentje een beetje leert kennen en de kans krijgt om een band te krijgen en te zien wanneer 'het' iets nodig heeft. Is het een hij of een zij? Dat klint wat vriendelijker dan 'het' of "m'n kind". ;-) Gefeliciteerd

Ik bedoelde in de eerste zin Wezentje,haha, sorry typo!

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 18:51

Helaas wordt deze topic weer opgekrikt want vandaag is het weer uit gegaan deze keer definitief.

Tussen ons families en mij en haar met mijn zoon erbij werkt gewoon niet.
Ik moest zelf vandaag al beslissen, mijn kind of mijn paard anders relatie uit terwijl wij daar eerder al afspraken over hadden gemaakt.
Ik heb ook eerlijk gezegt ik niet kon beslissen omdat het geen dood object is wat door hoop mensen toch wordt gezien.

Daarnaast aan verzorging was het weer hetzelfde geworden waardoor wij ook weer es ruzie kregen.

Afspraken zijn wel gemaakt ik betaal x bedrag p/m en dat ik mijn kind x dagen mag zien. Dus niet het hele 20minuten maar maar bijvoorbeeld een avondje, evt wat bijverzorgen.

(nee ben er niet eruit geschopt wel met zand erover dus op een nette manier gegaan)

En nu ga ik onderuiitliggen van een barstende hoofdpijn.

pmarena

Re: Relatie is uit, gelukkig is mijn paard er nog steeds

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 18:56

Jammer , dat je moet kiezen tussen 2 levende wezens is natuurlijk onzin , goed van je dat je op zulke chantage niet ingaat +:)+

Dat leidt allemaal toch niet tot iets moois als het zo moet gaan.

Lijkt me dan voor nu een prima regeling toch die je zo hebt ?
Jij betaald wat mee en krijgt daarvoor ook tijd met je kind.

Hopelijk blijft dit goed gaan zodat je ook ècht zelf wat met je kind op kunt bouwen en er later ook mee op pad kunt zonder dat zij steeds er bovenop zitten :)

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 20:40

Iemand laten kiezen op die mnaier vind ik écht slecht!

sterkte!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 22:17

:n wat een triest verhaal. Wie stelt er nou een keuze tussen je kind en een goede vriend?

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 23:08

En dat noemt zich MOEDER... bah!
Inderdaad niet laten chanteren, want dan word het alleen nog maar erger en kan ze jou met je zoon volledig controleren. Dat is zinloos. Een goede regeling lijkt me dan beter, voor alle betrokkenen...

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 23:43

bah wat een keuze die ze je stelt :n
wel een fijne regeling!
je hebt je zoontje nu tenminste eens een paar x voor jezelf en je houd je paardje :j

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 09:38

Nu stelt ze je voor de keuze je paard of je kind, maar als je voor je kind zou kiezen blijft het daar niet bij hoor; dan blijft ze je chanteren met je kind. Ik denk dat je een slimme keuze hebt gemaakt; namelijk voor jezelf! Zorg dat je er bent voor je kind en je verantwoording neemt en dat is het beste dat je kunt doen met zo'n moeder lijkt me!
Dit was toch nooit lang goed gegaan.....

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 11:47

Jouw ex durft zich moeder te noemen!!?? Ze hoort je niet te laten kiezen tussen... Ik vind ook dat je de juiste beslissing genomen hebt, en probeer voor jezelf en je zoontje gauw een goede regeling te treffen. (zet deze regeling zwart op wit) Zodat jij en je zoontje, maar ook je ex weet waar jullie af en aan zijn..

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 14:29

Zo zie je maar hoe vrouwen kunnen zijn
ik hoop dat je hiervan hebt geleerd en je voortaan altijd je regenjas aandoet ;)

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 17:53

IK heb er even geen woorden voor!
Wat een *(*&^&^%$%$## /.';][=-!!

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 17:59

Laat alles op papier zetten! Het wordt straks jouw woord tegen hun. Dus hup naar een Notaris of advocaat.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 10:05

Naja nu probeert ze het weer goed te maken met mij...... de hele tijd telkens bellen en mailen.

Ik heb haar nu ook vertelt waarom mijn paard ook zo belangrijk voor mij is want het dicht namelijk wel een gat in mijn verleden waardoor ik men paard niet zomaar weg kan doen.(het was niet zomaar een aankoop geweest vroeger)
Het is eenmaal duur en moet er wat tijd inbesteden maja dat is eenmaal zo.

Nadat ze het verhaal heb gelezen zegt ze dat ze het accepteert en het niet wist wat er heb afgespeelt. Maar zal ze dat wel menen dat's momenteel mijn ander vraag.

En ja ik wil er toch wat meer voor mijn kind erzijn.

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 10:12

Misschien als ze jouw graag terug wilt dat jij eerst eist dat er zwart op wit komt te staan wat er geregeld is met jullie kind. Zo sta jij wat sterker en kan ze ook niet steeds meer geld gaan eisen of jouw kind bij je weg houden. Speel het spelletje even mee en zorg dat je officieel ook wat over je kind te zeggen hebt.

Stel dat het daarna toch weer fout zou gaan dan heb je tenminste wat meer rechten.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 10:16

Dat is wel goed! :j

Of ze het meent? Vind dat je daar wel van uit moet gaan.
Of ze het echt kan begrijpen, dat meestal niet. Daar moet jij ook begrip voor hebben. Voor mensen zonder paard is paardrijden een hobby en niet meer, terwijl wij paardenliefhebbers daar een heel ander gevoel bij hebben.
Ik geloof dat je door ervaring vaak pas écht dingen kunt begrijpen en paardenliefde vind ik daar 1 van ;)
Verwacht dus maar dat je toch vaker reacties zal krijgen over je "hobby", maar neem ze dat niet al te kwalijk - blijf het uitpraten. :(:)

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 10:22

superwoman schreef:
Dat is wel goed! :j

Of ze het meent? Vind dat je daar wel van uit moet gaan.
Of ze het echt kan begrijpen, dat meestal niet. Daar moet jij ook begrip voor hebben. Voor mensen zonder paard is paardrijden een hobby en niet meer, terwijl wij paardenliefhebbers daar een heel ander gevoel bij hebben.
Ik geloof dat je door ervaring vaak pas écht dingen kunt begrijpen en paardenliefde vind ik daar 1 van ;)
Verwacht dus maar dat je toch vaker reacties zal krijgen over je "hobby", maar neem ze dat niet al te kwalijk - blijf het uitpraten. :(:)

Je heb hier op wel gelijk want soms leek het wel erop ze gewoon jaloers is op mijn paard en misschien gedraagd zij en de familie op gegeven moment deze manier omdat ze denken ik meer om mijn paard geef terwijl ik beide even veel geef. (ze is ook niet echt de type geweest voor in de paardenwereld)

Dat's de reden waarom ik mijn verleden gisteren heb vertelt en waarom mijn paard eenmaal zo belangrijk voor mij is en ze blijk het zover te accepteren. Voornamelijk een levend wezen niet te vervangen is.

Misschien inderaad handig om aantal punten op de i te zetten als we weer met elkaar enmen.

booster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 10:31

Ik heb alleen het begin verhaal gelezen.
Of je nu vader of een moeder bent.
Geplant of niet geplant.
Je ben g*d*mme een ouder van een kind!!!!!
Jij hebt je l*l er toch ingestoken dan moet jij ook de verantwoordlijkheid dragen!!
De moeder ken je misschien afstoten maar jij als vader moet voor je kind knokken.
Een paard gaat niet voor je eigen vlees en bloed.
Geen geld geven voor je kind daar had je van te voren aan moeten denken voor je je l*l erin stak.
Heb je weleens gehoort van hormonen bij een vrouw misschien ligt haar gedrag daar wel aan
9 maanden zwanger, 9 maanden uitzwangeren
Jij moet eerst aan je kind denken voor je aan je zelf denkt.
Je bent echt een waardelooze vader als jij zo makkelijk je kind laat stikken.
Hoop dat je verstandig gaat nadenken

(ik ga nu de rest lezen evt toevoeging komt er misschien na)

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 10:34

Booster, de toevoeging zal een heel andere reactie van je verlangen!! Tip om voortaan ook even de laatste pagina's te lezen!!

booster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 10:39

Caesar schreef:
Booster, de toevoeging zal een heel andere reactie van je verlangen!! Tip om voortaan ook even de laatste pagina's te lezen!!

als je de eerste gedeelte leest en dat zo doet dan is het wel zo

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 11:07

Booster : wat een oncharmante reactie :n

Als je inderdaad de rest van het topic doorleest mag je zometeen wel flink je excuses maken naar de TS , voor je zeer voorbarige en harde conclusie :)

Tip : je kunt door rechts naast de openingspost te klikken op de oranje tekst , ook alleen de reacties van de TS lezen als je geen zin / tijd hebt om het hele topic door te lezen.

booster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 11:19

mijn mening naar alles gelezen te hebben.
weet je waarom het misschien mis gaat tussen jou en je ex door de familie die zich er misschien te veel mee bemoeit?
ik blijf bij me punt door je openings reactie.
je laatste berichten zie ik wel dat je meer je best doet en dat moeders ook tegen zit.
maar vraag me af of de familie er om heen er geen rol in speelt

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 11:28

booster schreef:
mijn mening naar alles gelezen te hebben.
weet je waarom het misschien mis gaat tussen jou en je ex door de familie die zich er misschien te veel mee bemoeit?
ik blijf bij me punt door je openings reactie.
je laatste berichten zie ik wel dat je meer je best doet en dat moeders ook tegen zit.
maar vraag me af of de familie er om heen er geen rol in speelt

leuk dat je alles heb gelezen
Al snap ik niet waarom je je mening zo moe(s)t geven zonder eerst te lezen en het nu niet bij stelt als je écht alles heb gelezen...
Ts heeft al aangegeven dat de fam zich er (te) veel mee bemoeid - maar dat is niet zo gek aangezien de moeder nog bij haar ouders woont.
Waar is je oplossing als je wat wil toevoegen aan dit topic?