Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paulientje schreef:maikeltje schreef:Ja, ik zie het inderdaad.Maar dat is dan er vanuitgaande dat Paulientje precies weet hoe het zit.
Misschien kan TS hier nog wat duidelijkheid over geven? Kensha?
Kensha (Richard) staat met zijn paard op de stal van Aerdenhout1 hier op bokt waar ik dan ook weer rondloop.
Ik zuig dus geen dingen uit mijn duim en weet zo ongeveer hoe het zit. Uiteraard krijgen wij wel alleen het verhaal van de kant van Richard te horen, maar hij is niet het type die dingen gaat verdraaien om er zelf beter van te worden.
Wat Aerdenhout1 hierboven typt is op een wat hardere manier gezegt hoe iedereen hier op stal erover denkt.
Richard is gewoon heel erg lief en wat sociaal te onhandig om hier goed op in te spelen.
Overigens heb ik Richard voordat hij dit topic opende gezien en toen was het voor mij erg duidelijk dat het niet zo goed ging. Maar hij koos er toen voor om het er niet over te hebben.
Het valt hem dus erg zwaar en hij doet wel erg zijn best om ervoor te zorgen dat hij zijn kind kan blijven zien.
Bonita_Bon schreef:Het is ook pas leuk als je dat ezentje een beetje leert kennen en de kans krijgt om een band te krijgen en te zien wanneer 'het' iets nodig heeft. Is het een hij of een zij? Dat klint wat vriendelijker dan 'het' of "m'n kind".Gefeliciteerd

superwoman schreef:Dat is wel goed!![]()
Of ze het meent? Vind dat je daar wel van uit moet gaan.
Of ze het echt kan begrijpen, dat meestal niet. Daar moet jij ook begrip voor hebben. Voor mensen zonder paard is paardrijden een hobby en niet meer, terwijl wij paardenliefhebbers daar een heel ander gevoel bij hebben.
Ik geloof dat je door ervaring vaak pas écht dingen kunt begrijpen en paardenliefde vind ik daar 1 van![]()
Verwacht dus maar dat je toch vaker reacties zal krijgen over je "hobby", maar neem ze dat niet al te kwalijk - blijf het uitpraten.

booster schreef:mijn mening naar alles gelezen te hebben.
weet je waarom het misschien mis gaat tussen jou en je ex door de familie die zich er misschien te veel mee bemoeit?
ik blijf bij me punt door je openings reactie.
je laatste berichten zie ik wel dat je meer je best doet en dat moeders ook tegen zit.
maar vraag me af of de familie er om heen er geen rol in speelt