Ik heb net ook een update geplaatst op de site; Ik ben een beginnende naaister en volg les, nu ben ik ook op zoek naar stoffen om te naaien, stofsoort en kleur maakt me niet uit, net als de grootte.
En ik ga in de voorjaar afspreken met een aantal bokkers om een buitenrit te maken.
Ik zie dat dit topic enigzins stil ligt en ook op de website zie ik zo 1,2,3 even niet meer zoveel gebeuren. Betekent dit ook dat de Bokkers er niet meer zo actief mee zijn of is het de schijn die bedriegt. Hebben jullie anderen al kunnen helpen of zijn jullie zelf al geholpen?
Ben nog altijd aan t wachten op iemand die met de site wil helpen Verder wilden de meeste mensen wachten op goed weer voordat ze met de paarden aan de gang kunnen en foto's kunnen maken enzo, dus ik hoopte erop om de site nu voor de zomer weer draaiende te kunnen krijgen
Ah en ik heb het topic niet teruggelezen, vandaar dat ik het niet gezien heb. Ik zou het graag willen doen, maar niet op dit moment, want als ik iets doe, dan wil ik het ook goed doen. En met al 2 websites onder mijn beheer is het al druk genoeg naast de studie en de paarden.
Wel vervelend dat je tijdens het werk er niet op kunt.
Ja inderdaad, zelfde probleem hiero. Ik heb tig sites die ik elke dag moet controleren op berichten en op moet reageren enzo, de bok it forward site schiet er dan bij in.
De hele site heb ik op mn werk in elkaar gezet en een voor een alle advertenties gekopiëerd en de profielen en leeftijden van iedereen opgezocht en bij de goede categorieën geplaatst enzo, heeft me wéken werk gekost Toen had ik nog weinig nuttigs te doen op de werkvloer ^^
Ik wil eventueel wel modden ....Heb alleen niet heel veel verstand van websites....
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 16-04-10 20:04
Denk dat het wel lukt nou zo voorlopig.
Site is weer helemaal up-to-date en zal weer dagelijks gecheckt worden nu op nieuwe berichten/advertenties!
Miryamk
Geplaatst: 27-05-10 07:05
Ik heb met iemand uit Zwolle PB contact gehad over een buitenrit, ik weet alleen niet meer met wie Aangezien ik over een maand mijn paard ga verkassen zou ik graag van diegene horen. Anders zit er geen bosrit meer in
Steentje
Geplaatst: 14-07-10 09:56
Jammer dat topic is gezakt, ik vind het een geweldig initiatief!
Het is gratis, om andere te helpen kun je zelf een dienst aanbieden. Ik zoek bijvoorbeeld hulp in parelli. En daar zelf bied ik een ritje met een shetlander en een wagen aan. Je kunt dus ontvangen, maar het mooie is dat je dan ook weer iets terug doet voor een ander.