Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
missmichelle schreef:Ik help zelf op de gehandicaptenmanege in Sittard( zag ik ergens voorbijkomen) kan eventueel wel vragen wat ze nog nodig hebben.
Ik zal zelf ook eens rondsnuffelen of ik thuis nog wat heb liggen voor deze TOPactie!
Zooist schreef:[/quote]Alwiene, zou jij dan naar de blijde rijders willen sturen. Ik heb nog meer die martingalen kunnen gebruiken waar ik nog meer naar toe ga sturen. Dat scheelt mij weer verzendkosten.
O_FUN_ schreef:Mijn vader heeft een vuilniszak met paardenspullen bij het vuil gezet.![]()
Echt lekker slim, De vrachtwagen heeft het al opgehaald.. KLLLLLLOOOTTTTTTEEEEZOOOOOIIIIIIII
O_FUN_ schreef:O_FUN_ schreef:Mijn vader heeft een vuilniszak met paardenspullen bij het vuil gezet.![]()
Echt lekker slim, De vrachtwagen heeft het al opgehaald.. KLLLLLLOOOTTTTTTEEEEZOOOOOIIIIIIII
AAAH, Ik had alles klaargezet, Dacht ie dat het vuilnis was omdat er een deken bovenin zat en had dus niet gezien dat het echt gewoon paardenspullen waren en de werklui hebben hem dus gewoon bij de weggezet.. EN NU IS DIE WEG!
Whaaaaaaaaaaa. ECHT!!!
K.l.o.t.e. Ik ga nog wel kijken of ik andere dingen kan vinden. Maar dit was best wel veel!!
Zooist schreef:Raimondlover schreef:Ik ben ooit een tweedehands winkeltje begonnen maar wegens de slechte verkoop wil ik er wel mee kappen. Heb wel wat spullen verkocht (alleen het echte mooie spul zegmaar) maar de rest lukt echt niet, dus zou ik best voor een klein bedrag weg willen geven(wel een klein bedrag omdat het echt heel erg veel is)
- ik heb nog een oud ponyhoofdstel
- heel erg veel halsters van veulen tot full
- pony transportbeschermers
- Full peesbeschermers
- allemaal losse bandages, setjes van 3 en van 4 veelal 3 meter, wit , beige, blauw, fleece en katoen (als uiterlijk weinig uitmaakt kan je ze makkelijk bij elkaar doen)
- 2 bandagelappen nog prima bruikbaar
- pessoa voor pony van 1,14 kort gedrongen
verder moet ik ffies kijken maar het is een hele grote doos vol met spullen...dus wie geinteresseerd is? (zou bij wijze van voor 10/20 euro symbolisch bedrag weg mogen, heb er zelf in totaal zeker 150 euro in geinvesteerd)
Ik snap dat je er wat voor wilt hebben, maar ik kan daar helaas niet aan beginnen. MIsschien kan je contact opnemen met 1 van de stichtingen die genoemd staan en wellicht willen die ervoor betalen.
Ik zou het echt wel willen, maar daar begin ik echt niet aan. Sorry! Misschien is er hier nog iemand anders die dat wel wil doen en het dan aan een stichting wil doneren???? Pas op voor iemand met een D en een hoop cijfers......
Amanda schreef:Ik heb hier ook nog wat liggen.
2 dekjes, een zweetdeken mt 175, 2x hoofdstel (zonder teugels en bit, 1 oud die nodig ingevet moet worden en 1 in goede staat), 2 singels (banaan van 50cm en een gewone van 40cm, beiden neopreen), peesjes maat M, poetsspullen. Ik heb ook nog jodphurs staan en chaps maat M met strass steentjes (nieuw).
missmichelle schreef:Ik help zelf op de gehandicaptenmanege in Sittard( zag ik ergens voorbijkomen) kan eventueel wel vragen wat ze nog nodig hebben.
Ik zal zelf ook eens rondsnuffelen of ik thuis nog wat heb liggen voor deze TOPactie!
haflingertje schreef:Nee Schijndel is aardig uit de richting..
(volgens mij ligt dat niet in Limburg)
Weert ligt hier niet zo heel ver vandaan 30 minuten met de auto ongeveer..
Misschien dat diegene die spullen in Weert heeft halverwege kan komen en ik dat kan oppikken? (bij Roermond ofzo)