Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar fijn dat het iig achter de rug is en je er een goed gevoel over hebt 
Was er nu dan inderdaad teveel betaald voor de ene cliënt, of niet? Kon ik er niet uithalen
kunnen ze prima zien wat er allemaal mis is in de zorg!
Juut schreef:Ow, wat lijkt het mij geweldig om bij zo'n zaak als publiek mee te mogen luisteren, vooral als een rechter begint met 'is het nu ja, of nee'Was er nu dan inderdaad teveel betaald voor de ene cliënt, of niet? Kon ik er niet uithalen
![]()
Maar goed, ik begrijp dat de tegenpartij nog lekker een paar nachtjes wakker mag liggen naar de uitspraak toe
alleen is het wel makkelijk om een indicatie verkeerd te lezen. Die dingen zitten gruwelijk ingewikkeld in elkaar
Ik heb ze aangetekend verstuurd, en ze zijn vandaag uitgeleverd....... je weet nooit hoe een koe een haas vangt 

Dit is een hele geschikte peer, humor, serieus en heel behulpzaam
Dus ik zeg "nah, heb net een brief voor je klaar
" Beetje heen en weer gepraat, en hij zegt..... weet je, Jij moet een brief schrijven naar ****** van de belastingdienst..... dan heb je een hele goede kans dat de verkoop niet doorgaat........ dus die ook maar gelijk aangetekend verstuurd
) maargoed daar komen we ook wel over heen 
Je kunt ze rotter treffen!
errgug blij mee. Ze wachten de uitspraak van de rechter af
we hebben deze week weer overleefd zonder al te veel kleerscheuren
KiWiKo schreef:Belastingdienst heeft uitstel gegeven tot 1 aprilerrgug blij mee. Ze wachten de uitspraak van de rechter af
![]()
![]()
En de eerste brief heb ik al terug van het zorgkantoor......... heel simpel standaard briefje, niet eens ingaande op mijn stellingen of uitnodiging...... gewoon...... "u moet zich maar melden bij de curator"
maargoed die zit weer in het dossier voor de onderzoeksjournalist, je kan het maar zwart op wit hebben toch?
Belastingdienst is dus toch ook beetje sociaal
Ik zou zeggen een lekker wijntje in bad met bokt vanavond
Bummer!