Joyckuh schreef:En dan? Er zijn zoveel mensen waar ook een deel van mijn loon naar toe gaat waarbij ik ook mijn vraagtekens zet. Als het goed is, ontvangt een zo'n meisje het geld zodat het kind naar de kinderopvang gaat waardoor zij haar studie kan afmaken. Dit is sowieso max. 4 jaar, daarna gaat het kind naar de basisschool. Er zijn meer dan genoeg profiteurs die de rest van hun leven van een uitkering willen leven. Dan breng ik mijn geld toch liever naar zo'n meisje.
En waarom zou iemand van 15 niet kunnen beoordelen wat een goede moeder is? Wie zou dat dan moeten bepalen?
Oh dit is niet het enige doel waar ik mijn geld liever niet aan uitgeef hoor, de zwartwerkers en uitkeringtrekkers horen daar ook bij 
Iemand die verstand heeft van de gevolgen van de opvoeding en objectief kan beoordelen, zoals zo'n nanny van tv bijvoorbeeld
Ik kan ook wel zeggen dat ik mijn moeder de beste van de wereld vind, maar misschien heb ik wel extreem racistische gedachte? Maar als dat normaal is in mijn omgeving zie ik daar het probleem niet van in. (als voorbeeld!)